Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #241 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg synes det er ekkelt å se på hvor falske de er og smisker med henne. Stakkars Astrid på 90 år som hadde sånn tiltro til dem ☹️ Har ikke kommet til det med Kenneth enda , men har jo sett det før. De skulle ha fått fengselsstraff for det ja. Anonymkode: d8872...ce0 Og Oscar som bare forlot landet, feig jævel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #242 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Og Oscar som bare forlot landet, feig jævel Oscar bare drev å utnyttet de han hadde muligheten til å utnytte egentlig , også stakk han når noe skjedde. Skjønner ikke at Benedicte fikk fortsette etter det der. Anonymkode: d8872...ce0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #243 Del Skrevet 6. september 2022 Når Linn Fylke parodierte Juni under kidnappingssesongen 🙈 det var jo spot on! Anonymkode: 4f31c...97b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. september 2022 #244 Del Skrevet 6. september 2022 Roy Krogh som skulle lære Pelle om etikk/moral var morsomt når naboen som Pelle stjelte avisen til var på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. september 2022 #245 Del Skrevet 6. september 2022 Arne Marcussen når Benedicte ferska han i å klå på hun menighets jenta på menighetskontoret for å telle kollekten du er den ekleste kvalmeste gamleste grisen jeg har vært borti sa hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #246 Del Skrevet 6. september 2022 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Roy Krogh som skulle lære Pelle om etikk/moral var morsomt når naboen som Pelle stjelte avisen til var på besøk Og når Svein og Pelle begynte med stripping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. september 2022 #247 Del Skrevet 6. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Og når Svein og Pelle begynte med stripping Hehe ja morsomt når Svein ferska dama til Pelle i å være en mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #248 Del Skrevet 6. september 2022 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #249 Del Skrevet 6. september 2022 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Hehe ja morsomt når Svein ferska dama til Pelle i å være en mann Og når peller konfronterer henne/han Hun: I’m a man Pelle: No I’m the man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #250 Del Skrevet 6. september 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 6. september 2022 #251 Del Skrevet 6. september 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Og når peller konfronterer henne/han Hun: I’m a man Pelle: No I’m the man Hehe var veldig morsom den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #252 Del Skrevet 6. september 2022 Herregud, dere snakker jo som om dette er det virkelige liv Anonymkode: dba6d...297 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #253 Del Skrevet 6. september 2022 Har begynt å se litt Cæsar igjen etter en lang pause og Juni med hukommelsestap er hysterisk morsomt! Anette Hoff er genial i rollen som Juni. Gleder meg til fleinsopptrippen hennes! "Hei lille venn, nå skal jeg spise deg, så skal du hjelpe meg å huske" (eller hva det var hun sa da hun snakket til soppen) Er ikke så lenge til den episoden, tror jeg. Og Scott og Rolv i ledelsen da, jeg dævver. Er så mye humor i den serien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #254 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herregud, dere snakker jo som om dette er det virkelige liv Anonymkode: dba6d...297 Hvem i all verden gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #255 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (3 timer siden): Har begynt å se litt Cæsar igjen etter en lang pause og Juni med hukommelsestap er hysterisk morsomt! Anette Hoff er genial i rollen som Juni. Gleder meg til fleinsopptrippen hennes! "Hei lille venn, nå skal jeg spise deg, så skal du hjelpe meg å huske" (eller hva det var hun sa da hun snakket til soppen) Er ikke så lenge til den episoden, tror jeg. Og Scott og Rolv i ledelsen da, jeg dævver. Er så mye humor i den serien! Og de som er to små ekorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #256 Del Skrevet 6. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Og de som er to små ekorn den episoden så jeg for noen dager siden og jeg lo så høyt at jeg nesten skremte hunden og kattene Juni er så kul! Hun er min absolutte favoritt i Cæsar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #257 Del Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Herregud, dere snakker jo som om dette er det virkelige liv Anonymkode: dba6d...297 Da har du misforstått ganske kraftig, gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #258 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Da har du misforstått ganske kraftig, gitt Jeg trodde forøvrig at Hotel Cæsar fantes på ekte til jeg var sånn 10 år 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #259 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (5 minutter siden): den episoden så jeg for noen dager siden og jeg lo så høyt at jeg nesten skremte hunden og kattene Juni er så kul! Hun er min absolutte favoritt i Cæsar. Dumt Hotel Cæsar sluttet, hadde vært interessant å se hvordan de hadde taklet koronaepidemien. Er komisk egentlig hvor raskt hotellet gikk under etter at Astrid døde 😅 Hotellet ble tvangssolgt 2 ganger i løpet av 4 år 😝 Hadde de fortsatt med serien så hadde det sikkert skjedd igjen og Juni og Eva ble uføretrygdet og havnet på nav hvor Juni ender opp med å starte et forhold med Nav sjefen Karl som viser seg å ha en formue som han til slutt bruker til å kjøpe Hotel Cæsar til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #260 Del Skrevet 6. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg trodde forøvrig at Hotel Cæsar fantes på ekte til jeg var sånn 10 år 😂 Hehe, så søtt mye rart man tror når man er liten. Jeg digger sesongen med Scott og Rolv. En av de beste, syns jeg selv om jeg hadde klart meg fint uten Bjørn Ivar, Daphne og Julian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå