AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Hei, Jeg har vært i et langt samliv, men dette tok slutt for godt over 4 år siden. Det har vært vanskelig å finne noen, men for 2 år siden møtte jeg en på en jobbfest. Han var ung, og jeg var aldri innstilt på noe seriøst. Vi hang mye sammen,og jeg ble etterhvert glad i han, og vi hadde det mye moro sammen. (Trengte aldri å bli kjent, var som vi var gamle kjente med en gang) Han er ærlig, morsom -men har også veldig "lite følelser" , eller viser iallefall lite. (Med unntak når vi er intime, da er det MYE følelser og det bare.. funker) Etterhvert bestemte vi oss for å være kjærester, men etter en stund fikk jeg vondt i magen og bare følte at det ikke stemte. Mye pga av at han ALDRI vil gifte seg eller få barn, og jeg tror vi er på forskjellige steder mentalt sett. Jeg gjorde det slutt, av den enkle grunn av at jeg alltid har tenkt at man bare "kjenner " at det stemmer.. og at man ikke skal gå å ha vondt i magen og kjenne seg usikker. Vi er jo så like, men samtidig så ulike. Nå som jeg ser hvor vanskelig det er å møte noen blir jeg usikker på om jeg er for kravstor. Han er jo så snill, ærlig... Men han er 28 år , og jeg er 35 år. Kanskje takler jeg ikke å få barn, eller kanskje er det for sent. Og da har jeg "gitt oss opp" for ingenting.. Og kanskje blir det slik at jeg nå ender opp alene, Tinder får meg til å føle meg dårlig, og ute på byen finnes det ikke så mange. Han ønsket seg også bil, hus, hund... så, jeg var så nære. Hva var det som gjorde at jeg fikk vondt i magen? Er det fordi jeg vil at ALT skal stemme, for det går jo bare ikke...Og hvis jeg uansett ikke kan få barn/vil ha barn, så er jo grunnen til å slå opp borte.. Jeg har møtt han i etterkant, og han takler det bra. Har innstilt seg på å bo i byen, kjøpt seg masse turutstyr, ny sykkel etc.. Lever livet. Og jeg står igjen med følelsen av at man kanskje gjorde feil valg. Jeg er så redd for å bli alene, og jeg vil bare være nær han.. Hvorfor skal det være så vanskelig. Anonymkode: 9f29c...9f5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Du må gå i deg selv og finne it av om du MÅ prøve på barn for å bli lykkelig. Er det å gifte seg så viktig da?? Når du vet svaret på det, ja eller nei, så vet du om du bør ta opp kontakten igjen. Det er ikke gitt at du får barn om du så prøver og det er heller ikke gitt at han venter på deg med åpne armer om du vil ha ham tilbake. Clock's ticking 🤷♀️🕑 Anonymkode: 19bcc...94d 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Dere ønsker ulike ting i livet. Anonymkode: 15f28...8bb
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Er det noe jeg har erfart gang på gang på gang i livet, så er det at magefølelsen ALDRI tar feil! Anonymkode: baf23...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå