AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Mistenker at vi begge er litt sub. Han er litt mindre utadvendt av seg, jeg er veldig utadvendt. Er redd han tror at jeg er dom, på grunn av dette. Men jeg vet at han liker at damer tar litt kontroll, fordi han nevnte det en gang. Ikke mye men litt. Så er redd for at det blir rart. Jeg kan godt ta kontroll og insj til sex og er ikke passiv under sex selv om jeg er litt sub. Deltar aktivt, men vet ikke helt hva han egentlig mente med det han sa. Usikker på å prøve. Men samtidig vil jeg ha ham også. Vi har datet ett par måneder nå og jeg synes det er på tide med sex nå, enten det eller avslutte. Spenningen mellom oss er jo der men, er redd det blir helt feil. Jeg tror jeg vil, men er ikke sikker på grunn av dette. Hadde du gjort det, eller bør jeg bare gå videre uten? Jeg må tenke litt mer på det, men andres erfaringer vil jeg høre, om noen vil dele? Kan han bare ha ment at han vil jeg skal ta insj? Anonymkode: ffa3f...b4b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Hva med å snakke med han? Anonymkode: 5cc13...2e3 1
Sinte-my Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Du finner aldri ut av det med mindre du hopper i det! Om dere allerede har datet et par måneder, så vil jeg tro at både spenning og en form for tillit er etablert mellom dere? Og med sex som det meste annet i livet - kommunikasjon. Dere prater dere imellom og finner ut av ting underveis. Om du lurer på hva han mente? Spørr han. Ingen her kan svare på hva han konkret mente han liker. Det må du enten finne ut av selv, eller spørre. Men om en sånn kommentar eventuelt skal stoppe deg fra å prøve, ville jeg enten kasta inn håndkleet eller spurt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Ja skal spørre han. Men bare tenkte det var en litt usexy samtale å ha på neste date, foretrekker å snakke med han face to face. Jaja, da blir det samtale om det neste gang da. Så får vi se om det blir tenning. Det var bare det at jeg virkelig liker han, men vet jo egentlig selv og at det ikke vil funke om vi ikke passer sexuelt. Trengte vel ett spark i baken rett og slett. Takk Anonymkode: ffa3f...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Dere har vel bare vanlig vanilla med mindre annet er avtalt. Jeg forventer ikke at ny partner går inn i rollen som hverken sub eller dom uten at dette er avtalt - ville vært redflag... Og jeg er selv sub... Søker dominant mann på sikt - men går ikke ut fra noen ting som helst uten at vi har snakket sammen... Anonymkode: 15d8a...9b9 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja skal spørre han. Men bare tenkte det var en litt usexy samtale å ha på neste date, foretrekker å snakke med han face to face. Jaja, da blir det samtale om det neste gang da. Så får vi se om det blir tenning. Det var bare det at jeg virkelig liker han, men vet jo egentlig selv og at det ikke vil funke om vi ikke passer sexuelt. Trengte vel ett spark i baken rett og slett. Takk Anonymkode: ffa3f...b4b Bare ha litt kjedelig gammeldags sex da vel. I starten er det dårlig uansett... Med mindre han er MIN eks da, for vi møttes med helt klare ideer fra starten av og det var perfekt fra første øyeblikk ❤️🙄💔 Over nå... Nå dater jeg vanilla 😶 Anonymkode: 15d8a...9b9
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare ha litt kjedelig gammeldags sex da vel. I starten er det dårlig uansett... Med mindre han er MIN eks da, for vi møttes med helt klare ideer fra starten av og det var perfekt fra første øyeblikk ❤️🙄💔 Over nå... Nå dater jeg vanilla 😶 Anonymkode: 15d8a...9b9 Ja, vet jo at det ikke er veldig vanlig første gang, men det var på grunn av det han sa jeg lurte litt. Kan selvfølgelig ha litt vanillasex også. Vil jo ha han. Kanskje ha sex først, snakke etterpå. For tenninga er jo absolutt tilstede Anonymkode: ffa3f...b4b
sicario Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Mistenker at vi begge er litt sub. Han er litt mindre utadvendt av seg, jeg er veldig utadvendt. Er redd han tror at jeg er dom, på grunn av dette. Men jeg vet at han liker at damer tar litt kontroll, fordi han nevnte det en gang. Ikke mye men litt. Så er redd for at det blir rart. Jeg kan godt ta kontroll og insj til sex og er ikke passiv under sex selv om jeg er litt sub. Deltar aktivt, men vet ikke helt hva han egentlig mente med det han sa. Usikker på å prøve. Men samtidig vil jeg ha ham også. Vi har datet ett par måneder nå og jeg synes det er på tide med sex nå, enten det eller avslutte. Spenningen mellom oss er jo der men, er redd det blir helt feil. Jeg tror jeg vil, men er ikke sikker på grunn av dette. Hadde du gjort det, eller bør jeg bare gå videre uten? Jeg må tenke litt mer på det, men andres erfaringer vil jeg høre, om noen vil dele? Kan han bare ha ment at han vil jeg skal ta insj? Anonymkode: ffa3f...b4b Om dere har datet er par mnd og vil ha sex, så er du vel voksen nok til å spørre han om dette? Du finner ikke svaret her på KG. Hva hendte med å snakke sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 sicario skrev (2 minutter siden): Du finner ikke svaret her på KG. Hva hendte med å snakke sammen? Har vel svart på det over her. Anonymkode: ffa3f...b4b
sicario Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vel svart på det over her. Anonymkode: ffa3f...b4b Så det. Trekker der tilbake 😆
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Driver dere med bdsm da? Eller bare tror du dom og sub er noe «alle» er? Anonymkode: 459ba...712 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 Finner man den rette personen som man har god kjemi med. Så kan man vende om fra sub til dom. Jeg trodde jeg ikke klarte å være dom pga min personlighet. Sjenert, stille og rolig. Vanskeligheter med å ta initiativ og gjør ganske lite ut av meg. Men da jeg fant noen jeg hadde ubeskrivelig kjemi med, så klarte jeg å vende om med en gang, Så det kan forandre seg 😄 Anonymkode: eaf30...954
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Betyr sub substans? Og dom dum? Anonymkode: 24711...8a5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #14 Skrevet 29. juni 2021 Folk må slutte å legge så mye i denne første sexen med ny date, det er en felles nytelse og en herlig orgasmerus, funker det ikke så bare gå videre. Anonymkode: e4342...832 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå