AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Vi var gift i 10 år. To barn i skolealder. Plutselig skulle han skilles og fant umiddelbart lykken med sin nye flamme. Det siste halvåret har kommunikasjonen blitt bedre mellom oss. Vi har snakket ut om bruddet, luftet alt det vanskelige og begynt å like hverandre igjen. Etter hvert begynte samtalen å dreie seg om hvordan det kunne blitt hvis vi fant sammen igjen. Vi hadde jo mye fint, felles barn og fortsatt noen felles interesser. Tiltrekningen er absolutt til stede. For en uke siden kom han og fortalte at det var over med den nye damen. Han ønsket å prøve å finne sammen igjen, være familie igjen. Jeg smeltet og var verdens lykkeligste. Endelig skulle vi gi oss en sjanse! Nå har han ombestemt seg. Han har fortsatt sitt andre forhold, men vi kan godt fortsette å prate sammen som før. Jeg er knust, han kan ikke forstå hvorfor. Nå vet jeg ikke hvordan jeg skal komme gjennom dagene. Bruddet føles akkurat like ferskt og sårt som første gangen. Jeg føler meg som verdens mest naive idiot. Og denne mannen skal jeg klare å forholde meg til de neste 10 årene. Vet ikke hva jeg vil med dette. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 5baa3...01e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Dette hørtes veldig vondt ut 💔 Har ikke noe annet å si til deg at du fortjener noen som vil ha deg, noen som setter pris på deg og som ikke bytter deg ut når det kjennes beleilig (og kommer tilbake når det ser ut til at det ikke går likevel). Jeg håper du kan gå videre med livet ditt og føle at du har et godt liv ♥️ Anonymkode: 52ac2...ed1 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Han der er ikke noe tap. Duster trenger du ikke i livet ditt. Han klarer seg ikke alene, og har en fot i begge leire for å sikre seg den ene eller den andre. Har dere en grei samværsavtale så får den rulle og gå. Trenger dere endringer så gjør det på familievernkontoret. Du vil komme deg ovenpå og alt vil gå bedre. Du trenger bare litt tid. Prøv å ha minst mulig med han å gjøre en stund. Snart er du så glad for at det ikke ble dere igjen. Du er ikke naiv eller dum. Han har lurt deg og hun andre, og kanskje flere. Han er idioten, ikke du. Anonymkode: cd842...1e8 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 En STOR klem til deg ❤️❤️❤️ Fy så dårlig gjort!! Han har nok hatt mye motstridende følelser. Han har hatt et helt liv med deg, og han er nok glad i deg, men ikke som livspartner. Han har lekt med deg, og ville ha deg tilbake når han trodde han mistet hun nye. Han fortjener ikke deg! Du er ingens reserve! Du skal kun være et førstevalg! Vær obs hvis hun dumper han! Hvis hun f.eks finner ut at han nesten tok deg tilbake. Hvis han kommer tilbake til deg igjen. Vær obs på at det er fordi hun ikke vil ha han. Anonymkode: 0568a...fd7 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Bare aldri gi han en ny sjanse, hvis du har sterke følelser for han fortsatt ,er det vel mulig at du tar han tilbake hvis han kommer krypende. Men da bør du hente frem akkurat denne hendelsen, han har sviktet deg og er nok i stand til å gjenta det. Lykke til, finnes flere flotte menn der ute, sikker på at du vil oppleve kjærligheten igjen når du er klar for det 👏👏 Anonymkode: 7f2fe...ad8 6
liljene Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Leit å høre at du blir såret på nytt. Klem. Prøv å fokusere på andre enn ham og bruk sommeren til noe fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå