Gjest Vindelspev Skrevet 12. september 2005 #1 Del Skrevet 12. september 2005 Hva hjelper? Hadde denne kinken for en stund tilbake, idag er den der igjen. Jeg må "helle" til en side, kan ikke puste for dypt, ikke rette meg i ryggen. Blir det verre av å massere på stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 12. september 2005 #2 Del Skrevet 12. september 2005 Vet ikke helt ,jeg tror massasje vil være bra uansett når man har forstrekt seg. Jeg forstrakk meg på samme plass for en tid tilbake og gikk till legen for det var SÅ vondt. Hun kunne ikke skjønne hvordan jeg hadde klart det (ikke visste jeg heller), fant etter hvert ut at jeg måtte ha strekt meg i søvne . Men trøst deg med at det går over til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shi Skrevet 13. september 2005 #3 Del Skrevet 13. september 2005 Kjenner igjen den ja. Bruker å kjempe meg i stående rett stilling. Litt svai i knærne og la overkroppen vri seg fra side til side. Begynnforsiktig, og forstørr bevegelsen når du føler at det blir mykere og ikke så vondt lengre. Gå turer og vær i rolig aktivitet. På meg blir det alltid værre av å sitte stille og å ligge mykt. Legger meg på gulvet om senga er for myk! Varme og massasje er deilig. Om du har noen hjemme til å hjelpe deg, så få litt lett massasje og legg så en varmeflaske over. Bruk massasje olje som varmer eller ormsalve. Sistnevnte er et underverk på ømmemuskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå