AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg hadde keisersnitt med mitt andre barn, pga fødselsangst og negativ erfaring med vaginal fødsel med første. Nå er jeg gravid med nr 3, i uke 11, og begynner å føle på veldig negative og stressende følelser når jeg tenker på at hva om jeg ikke får keisersnitt denne gangen? Hvordan må jeg gå frem for å få keisersnitt denne gangen? Når burde jeg kontakte sykehuset? Anonymkode: cc627...b10
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Når du fikk det innvilget gang nummer to er det vel ingen grunn til å tro at du ikke vil få det gang nummer tre? Du må ta kontakt med fastlegen din og be de henvise deg til fødselslege på sykehus, like greit å gjøre det så fort som mulig, det kan ta litt tid før du får time. Anonymkode: cda5c...b25
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Hei ts. Ett annet spr til deg: hvordan fikk du innvilget ditt første? Jeg håper på ks, redd for å føde vaginalt igjen. Har du lyst til å fortelle litt om keisersnittet ditt? Var du våken, var det en fantastisk opplevelse, fikk du smertestillende etterpå osv osv? Anonymkode: 65ec3...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå