AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Har ikke mennene beriket dette samfunnet og gjort at det fortsatt er dagsaktuelt og ikke bare en syklubb? Anonymkode: 3ac2d...da2 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Jo de fleste menn, unntatt incels som skriver drittinnlegg og andre menn uten snev av selvinnsikt!! Anonymkode: 1624f...4f9 1
CorvusCorax Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Hm. Kvinner og menn er likestilt i mine øyne. Ingen er "bedre" enn den andre. 1
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Jeg mener balansen blir bedre med begge kjønn da...kanskje blir kg litt MER interressant med oss menn her?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Hvor er denne dårlige omtalen du nevner? Anonymkode: e9c43...a4e
Frisinnet-mann Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Det er vell strengt tatt damene som har et dårlig rykte på kvinneguiden.
Million Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 Jeg liker at det er menn her, jeg, unntatt de som lar testosteronet styre sinnet sitt og øser ut av seg så mye dritt om kvinner som mulig i et enkelt innlegg. Bruker stygge kallenavn og ord og betegnelser her, som de ikke ville våget å si høyt så moren eller søsteren deres hørte språkbruken deres.... Men en del av mennene her på KG virker både greie og ålreite, og jeg setter pris på å lese et mannlig synspunkt på en del ting. Det er interessant. Så lenge de klarer å være høflige og greie, som sagt 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 Det har vært menn her på KG siden forumets morgen. Ikke noe nytt i det. Noen av dem beriker forumet, og noen gjør det virkelig ikke. Akkurat som kvinnene her inne. Anonymkode: 800dc...a53 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 De fleste oppfører seg ordentlig. Men så har du en liten gruppe som er stygge i språkbruken og som har et kvinnesyn som skremmer fanden selv. De har nok et dårlig rykte, men ikke ufortjent. Anonymkode: 3e05a...1f5 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Helt greit med (oppegående) menn på forumet. Men de som har som hobby å sitte og lage trolleinnlegg på et kvinneforum, de lurer jeg virkelig på både hva slags liv de har og hva som driver dem til det. Tror noen av dem hadde hatt godt av å ta et par skritt tilbake og virkelig se på seg selv og hva de faktisk driver med. Anonymkode: 74635...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Helt greit med (oppegående) menn på forumet. Men de som har som hobby å sitte og lage trolleinnlegg på et kvinneforum, de lurer jeg virkelig på både hva slags liv de har og hva som driver dem til det. Tror noen av dem hadde hatt godt av å ta et par skritt tilbake og virkelig se på seg selv og hva de faktisk driver med. Anonymkode: 74635...fb3 Det må være den typen menn som ikke føler de hører til noe sted, tenker jeg. Som er veldig outsidere og ikke greier å føle seg på nett med resten av verden. Som sikkert fører til en enorm frustrasjon. Hvorfor ellers bruke så mye tid på et kvinneforum når det fins andre ting man kan ta seg til som mann. Anonymkode: 74635...fb3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Foretrekker blanding både på kg og i virkeligheten, men blir lei av disse menn Vs. kvinner og kvinner Vs. menn trådene her inne hvor det handler om å bare rakke ned på og spy ut så mye kvalme man kan om det motsatte kjønn. Der er åpenbart enkelte menn og enkelte kvinner her inne like ille. Anonymkode: 7e04a...834 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå