Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har blitt gravide før hele stillingen er blitt fast, hvordan påvirket graviditet og permisjon deres videre ansettelsesforhold?

Har en jobb som lærer som er 50% fast stilling og 50%vikariat. Løper ett år av gangen, til 31.juli. Ble fornyet før sommerferien.

Har jeg rett til å få forlenget vikariatdelen før neste sommerferie også, selv om jeg da vil være i permisjon?

Anonymkode: e851f...c7e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ansatt i et vikariat som går ut ved årsskiftet, men gikk ut i permisjon for en uke siden. Har foreløpig fått forlenget vikariatet ut permisjonen, og forhåpentligvis får jeg en stilling innen permisjonen er over :) 

Anonymkode: b3fa9...2b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som har blitt gravide før hele stillingen er blitt fast, hvordan påvirket graviditet og permisjon deres videre ansettelsesforhold?

Har en jobb som lærer som er 50% fast stilling og 50%vikariat. Løper ett år av gangen, til 31.juli. Ble fornyet før sommerferien.

Har jeg rett til å få forlenget vikariatdelen før neste sommerferie også, selv om jeg da vil være i permisjon?

Anonymkode: e851f...c7e

Ja, det har du. Hvis det er sannsynlig at du ville blitt ansatt videre dersom du ikke hadde blitt gravid så har du rettighet til å få forlenget vikariatet ditt selv om du er i permisjon og de må ansette en vikar for deg. 

Anonymkode: 407ec...80f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...