Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun dro fra meg for en annen mann. Jeg mistet jobben og innser nå at jeg har fått et alkohol problem. Skal gjøre noe med problemet. Noen som har råd til meg, om hvordan jeg skal få hun tilbake?

Anonymkode: b51ec...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Februar? Oi, da er d nok forsent, kanskje? 

Har hun tatt kontakt med deg i ettertid? 

-Og du, det finnes helt sikkert noen som passer deg bedre. Lukk døra til henne, og da åpnes en annen dør til noen andre😊😊😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her tenker jeg det er best å fokusere på å ordne opp i helse og arbeidsliv. Da ordner det seg nok med dame også etterhvert. 

Anonymkode: b755a...be4

• Liker 7
Skrevet

Fokuser på å bli kvitt alkoholproblemene dine først.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja her må du aller først slutte å drikke. Hvis det bare er siden februar du har holdt på slik så vil du klare det. Begynn å gå turer. Eller noe annet du liker (gjerne noe ute). Alkoholen har du brukt for å fylle et tomrom/vondter. Nå må du erstatte det med noe annet. Trening skaper endorfiner som gjør at du føler deg bra. 
Når det gjelder dama, vel det er lite detaljer her men det beste du kan gjøre er å få fram den beste versjonen av deg selv. Du trenger ikke å ta kontakt med henne, la henne holde på. Kanskje hun en dag ser hva hun har mistet eller kanskje du møter noen andre. Uansett så kommer alt til å føles så mye bedre for deg når du jobber med deg selv. Ønsker deg masse lykke til!

Anonymkode: dbab7...ae2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hun dro fra meg for en annen mann. Jeg mistet jobben og innser nå at jeg har fått et alkohol problem. Skal gjøre noe med problemet. Noen som har råd til meg, om hvordan jeg skal få hun tilbake?

Anonymkode: b51ec...a15

Hun gikk fra deg. Slik er det bare. Livet går videre. Det er 5 milliarder eller så med andre kvinner her i verden. Av de igjen så er noen for gamle, noen for unge, noen som er for god for deg, noen som er for dårlige for deg osv osv. Likevel så sitter du igjen med kanskje 200 millioner andre kvinner som kan være aktuell for deg. 

Og når det kommer til alkoholmisbruk er det kanskje på sin plass å ta en tur til fastlegen din og få oppfølging og veiledning fra hen. 

Anonymkode: c8846...04f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...