AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Hvordan skjedde det? Anonymkode: bb15c...375
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Ikke venner, men familiemedlem. Lang og trist historie, og vil ikke skrive så mye for ikke å bli gjenkjent, men dame møtte ny mann, og ble etter hvert aldeles forstyrret. Uhøflig, frekk og selvsentrert. Ikke til å kjenne igjen. Jeg unngår sammenkomster hvor jeg vet de skal delta i så stor grad som mulig, men i blant er det ikke til å unngå. Anonymkode: 1b97a...8db
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Ja, mange ganger. Venninner som forandret seg totalt. Måtte kutte dem ut, og angrer ikke et sekund på det Anonymkode: 51018...06c
powerpuffen Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Jeg tror det er veldig vanlig å bli påvirket av sin partner. Det viktige er å finne en som påvirker deg positivt og ikke negativt. Jeg har ei venninne som ble mye mer sosial og utadvendt etter at hun møtte sin nåværende partner. Det er utelukkende positivt i mine øyne. De har god innflytelse på hverandre og passer godt sammen.
Trolltunge Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 De fleste av mine venner har endret seg over årene, både på grunn av påvirkning av partner og at de er blitt voksne nok til å være seg selv. Blomstre opp i egen personlighet. Det har ikke ødelagt vennskap, bare gjort mine venninner mer spennende. Kun en venninne har ganske brått endret seg på grunn av å ha møtt en person som må ha trigget et eller annet veldig. Det var imidlertid en positiv påvirkning. Vedkommende bar mye sinne og sorg, men fikk en ny måte å betrakte livet på. Ok, litt vel "nyfrelst" til tider, selv om det ikke handler om religion, men bedre det enn å holde fast ved så mye vondt. Jeg tror hele kretsen gleder seg over den endringen. Det er fantastisk å se at noen du er glad i har fått det bedre med seg selv. Alle har selvfølgelig hatt sine perioder i livet der de har vært påvirket av utfordringer og sorg, men slikt har gått over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå