AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg blir snart gæren. Jeg hadde en veldig tung kjærlighetssorg som varte i 2 år, han ble borte helt plutselig, uten forklaring. Han bare flyttet, så på instagram at han hadde en ny dame og jeg bestemte meg for å blokke han over alt, noe jeg gjorde. Jeg slet skikkelig mye med livet de 2 årene!! Jeg forandret meg og mistet venner pga isolasjon. Jeg og han hadde noe helt spesielt og unikt, vi delte dype hemmeligheter. Og vi visste alt om hverandre. Når han dro ble jeg veldig forandret, og helt i min egen verden. Jeg skøyv folk vekk fra meg etter "bruddet" følte ikke at vi fikk en ordentlig slutt eller noe siden han bare dro på den måten!! Etter 2 år i helvete ble plutselig ting litt bedre og jeg tenkte ikke så ofte på han mer (holdt meg opptatt) men kveldene alene var verst, da kom tankene. NÅ kontaktet han meg, etter 2 år!!!! Jeg kjenner jeg blir sint!!!! Jeg var så dum å svarte han og vi snakket helt normalt, som om ingenting hadde skjedd, føltes ganske falskt dagen etterpå når jeg leste det, jeg angrer veldig på det!!!! Ikke at det er en unnskyldning, men så var jeg full da jeg svarte han og jeg ble revet med. Han har skrevet mer etter det men jeg sluttet å svare. Nå føler jeg meg bare dum!!!! Jeg elsket han virkelig, og det dummeste jeg kunne gjøre var å svare han nå!!!!!!! Jeg har tenkt på han siden og får han ikke ut av tankene mine, jeg er bitter og føler meg ekstremt deprimert igjen.... Hvem andre her har vært i lignende situasjon som min?? Håper jeg kan få gode råd, setter stor pris på det!!❤️ Jeg klarer ikke slutte å gråte 😭 Anonymkode: 53446...ea8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Du må bare blokkere han. Du kommer til å brenne deg hvis du gir han en ny sjanse. Han kommer til å gå fra deg igjen. Og igjen. Og igjen. Helt til du står opp for deg selv og dumper daukjøttet. Du elsker det du trodde han var, ikke den har er. Ingen kan elske noen som har bedratt deg så hardt som han gjorde. Seriøst, kom deg vekk fra hekten du har på han!! Anonymkode: 964cf...245 3
Earwen Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Blokker, og fortsett den gode jobben med å komme videre i livet! Det er ikke sånn at du starter 'helt på nytt' og at de 2 årene du har bearbeidet dette var bortkastet. Rus og kjærlighet kan være litt likt sånn.. Å et lite tilbakefall er ikke verdens undergang. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå