AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Veldig lyst å bestille sunwing hotel til meg å mannen å barna. Noen som har gode/dårlige erfaringer? Tenker på show, mat, aktiviteter å ansatte osv?.. Lurer på alt 😊😊 Prisen er høy, så må vite at det er verdt det. Anonymkode: b85a1...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Veldig lyst å bestille sunwing hotel til meg å mannen å barna. Noen som har gode/dårlige erfaringer? Tenker på show, mat, aktiviteter å ansatte osv?.. Lurer på alt 😊😊 Prisen er høy, så må vite at det er verdt det. Anonymkode: b85a1...c7d Har bodd der, fine leiligheter alle med flott havutsikt. Var en del show og underholdning, vi satt gjerne på verandaen om kvelden og så og hørte på. Har ikke barn. Vi hadde bare frokost inkludert og det var vi glade for, for ene kvelden spiste vi middag på hotellet. Men det var veldig høyt støynivå. Så vi syntes det var slitsomt. Men fint hotell, men en ting trekker ned og det er at skal du inn til byen så må du opp en forferdelig bratt bakke. Jeg hadde jo med min mor i rullestol og jeg var direkte engstelig hver gang vi skulle tilbake til hotellet, redd for å glippe taket i stolen. For da ville den og mamma fått stor fart. Så den meget bratte bakken trakk ned. Synes heller ikke sentrum i Arguineguin var allverdens, har siden vært i Puerto Rico og det som sted langt bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Del Skrevet 28. juni 2021 Kjetil E skrev (3 minutter siden): Har bodd der, fine leiligheter alle med flott havutsikt. Var en del show og underholdning, vi satt gjerne på verandaen om kvelden og så og hørte på. Har ikke barn. Vi hadde bare frokost inkludert og det var vi glade for, for ene kvelden spiste vi middag på hotellet. Men det var veldig høyt støynivå. Så vi syntes det var slitsomt. Men fint hotell, men en ting trekker ned og det er at skal du inn til byen så må du opp en forferdelig bratt bakke. Jeg hadde jo med min mor i rullestol og jeg var direkte engstelig hver gang vi skulle tilbake til hotellet, redd for å glippe taket i stolen. For da ville den og mamma fått stor fart. Så den meget bratte bakken trakk ned. Synes heller ikke sentrum i Arguineguin var allverdens, har siden vært i Puerto Rico og det som sted langt bedre. Takk for svar. Men syns du det var verdt alle pengene? 😊 Anonymkode: b85a1...c7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 28. juni 2021 #4 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar. Men syns du det var verdt alle pengene? 😊 Anonymkode: b85a1...c7d Hvis jeg ikke hadde hatt min mor i rullestol med meg så kunne jeg godt tenkt meg å dra tilbake dit. Men uaktuelt så lenge jeg har en rullestol å dra på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg var der i tenårene. Var spennende og gøy den gangen. Men i dag kunne du ikke betalt meg for å dra til granca en gang. Fordelen er at det er enkelt, trygt, sol og varme. Praktisk med små barn at det er en pakke. Men betaler heller tilsvarende for en uke ved Comoskjøen eller Garda, og mange andre steder. Anonymkode: aa5c0...16b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Del Skrevet 28. juni 2021 Har masse erfaring med Sunwing, men ikke vært på Arguineguin. Reiser man med barn under 8 år syns jeg sunwing er helt fantastisk! Alt er på barnas premisser og er barna glade er foreldrene glade. Win win! Anonymkode: b82bf...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 28. juni 2021 #7 Del Skrevet 28. juni 2021 Ville unngått både Arguineguin og Puerto Rico. Maspalomas og Las Palmas er bedre synes jeg. Kjenner ikke til Sunwing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Del Skrevet 28. juni 2021 Vi har bodd på det hotellet to ganger, vi har to barn. Vi likte oss godt der. Fint, rent og trivelig hotell, mange tilbud til barna. Barna likte aktivitetene og Lollo&Bernie veldig godt. Vi bodde i en royal family suite begge gangene, da har man utsikt rett til scenen der showene foregår, det var kjekt. Det var også fantastisk utsikt og gode solforhold. Fint rom med eget soverom og minikjøkken. Maten er helt grei, veldig godt utvalg. Litt mye folk og støy i buffetrestauranten, vi prøvde å unngå de tidene det var mest folk der. Fine bassengområder, fin lekeplass og lekehus med aktiviteter. Hyggelig liten sandstrand som heter playa de la Lajilla få minutter unna, i retning Arguineguin. Vi syns Arguineguin var hyggelig, men ikke veldig stort. 15 minutter med taxi til Puerto de Mogan, det er verdt en tur. Kan også ta båt dit fra Arguineguin. Supert sted for barnefamilier😀 Anonymkode: d9e68...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har masse erfaring med Sunwing, men ikke vært på Arguineguin. Reiser man med barn under 8 år syns jeg sunwing er helt fantastisk! Alt er på barnas premisser og er barna glade er foreldrene glade. Win win! Anonymkode: b82bf...610 Har med meg et på 8 år å et barn på 4. Kansje største på 8 år synes det er kjedelig? Takk for svar ihvertfall 😊 Anonymkode: b85a1...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Del Skrevet 28. juni 2021 tirben skrev (5 timer siden): Ville unngått både Arguineguin og Puerto Rico. Maspalomas og Las Palmas er bedre synes jeg. Kjenner ikke til Sunwing. Hvorfor vil du unngå det? Bare lurer😊 har vært i arguineguin 2 ganger før. Litt kjedelig by altså.. Men tenkte at dette Hotelle er noe for seg selv 😊 Anonymkode: b85a1...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har bodd på det hotellet to ganger, vi har to barn. Vi likte oss godt der. Fint, rent og trivelig hotell, mange tilbud til barna. Barna likte aktivitetene og Lollo&Bernie veldig godt. Vi bodde i en royal family suite begge gangene, da har man utsikt rett til scenen der showene foregår, det var kjekt. Det var også fantastisk utsikt og gode solforhold. Fint rom med eget soverom og minikjøkken. Maten er helt grei, veldig godt utvalg. Litt mye folk og støy i buffetrestauranten, vi prøvde å unngå de tidene det var mest folk der. Fine bassengområder, fin lekeplass og lekehus med aktiviteter. Hyggelig liten sandstrand som heter playa de la Lajilla få minutter unna, i retning Arguineguin. Vi syns Arguineguin var hyggelig, men ikke veldig stort. 15 minutter med taxi til Puerto de Mogan, det er verdt en tur. Kan også ta båt dit fra Arguineguin. Supert sted for barnefamilier😀 Anonymkode: d9e68...e50 Takk for svar. Endelig noen som faktisk har vært på Hotelle 😃👍 så. Maten så bra ut? Ingen ble syk av det? Var alle ansatte skandinavisk? Føler det er veldig trygt viss noen blir syke eller det skulle skje noe 😃 Anonymkode: b85a1...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Del Skrevet 28. juni 2021 Kjetil E skrev (5 timer siden): Har bodd der, fine leiligheter alle med flott havutsikt. Var en del show og underholdning, vi satt gjerne på verandaen om kvelden og så og hørte på. Har ikke barn. Vi hadde bare frokost inkludert og det var vi glade for, for ene kvelden spiste vi middag på hotellet. Men det var veldig høyt støynivå. Så vi syntes det var slitsomt. Men fint hotell, men en ting trekker ned og det er at skal du inn til byen så må du opp en forferdelig bratt bakke. Jeg hadde jo med min mor i rullestol og jeg var direkte engstelig hver gang vi skulle tilbake til hotellet, redd for å glippe taket i stolen. For da ville den og mamma fått stor fart. Så den meget bratte bakken trakk ned. Synes heller ikke sentrum i Arguineguin var allverdens, har siden vært i Puerto Rico og det som sted langt bedre. Skjønner ikke helt hva du tenker på, hvilken bakke?? Anonymkode: c7889...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Del Skrevet 28. juni 2021 Hvis du ser på Kongsvik, så er den sesongen der de er i syden spilt inn på det hotellet Har vært det to ganger med barn, men over ti år siden. Likte meg veldig godt der, selv om jeg ikke er typen til å dra til sydenhoteller gjentatte ganger. Hotellet lå usjenert til med fint bassengområde. Vi booket rom som IKKE lå så nært utescenen, for å ha litt mer ro, men var på underholdning et par ganger. Nydelig havutsikt. Vi hadde rom med minikjøkken og spiste frokost mm på rommet, gadd ikke stresse ned i en full restaurant. Spiste vel middag på hotellet én gang, var sikkert greit nok, men gikk heller på de lokale restaurantene når vi ikke var ute på tur. Tok buss til Las Palmas, og Puerto Rico, båt til Puerto di Mogàn. Arguineguin er en bitteliten by, men av og til er det marked, den norske sjømannskirken har lokalet der, det er en fiskerlandsby med fiskebåter, kaféer og lokale sjapper. Fint med små barn Anonymkode: c7889...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar. Endelig noen som faktisk har vært på Hotelle 😃👍 så. Maten så bra ut? Ingen ble syk av det? Var alle ansatte skandinavisk? Føler det er veldig trygt viss noen blir syke eller det skulle skje noe 😃 Anonymkode: b85a1...c7d Maten så bra ut ja. Det var rent og pent på buffetene. Ingen av oss ble iallfall syke der, første gang vi var der var minstemann 1 år, og det var rikelig med mat han kunne spise også. Det var temakvelder flere dager i uka; meksikansk mat, barbeque, ol. Drikke til maten var inkludert i prisen. Hvis man ikke bestiller all inklusive eller halvpensjon kan man likevel bestille middagsbuffet enkeltdager, til en ganske rimelig pris. Mener vi betalte 50 euro for hele familien inkludert drikke for en middagsbuffet. Mange av de ansatte var skandinaviske, både de som sto i resepsjonen, de som hadde barneklubben og underholdningen. De som sto i baren, buffetene, serverte og vasket var spanske. Alle var veldig hyggelige og hjelpsomme. Vi kom tilbake fire år senere og kjente igjen flere av de ansatte😀 Vi fikk anbefalt hotellet av en kollega av min mann, derfor vi reiste dit. Vi var veldig fornøyde begge ganger, og reiser gjerne tilbake. Anonymkode: d9e68...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 28. juni 2021 #15 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Skjønner ikke helt hva du tenker på, hvilken bakke?? Anonymkode: c7889...696 Var ihvertfall det for å komme opp til veien og den er BRATT. Men kan være det er mulig å gå langs stranden. Men det prøvde vi aldri siden det mildt sagt ville vært vannskelig med en rullestol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 28. juni 2021 #16 Del Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hvorfor vil du unngå det? Bare lurer😊 har vært i arguineguin 2 ganger før. Litt kjedelig by altså.. Men tenkte at dette Hotelle er noe for seg selv 😊 Anonymkode: b85a1...c7d Arguineguin er ingenting. Det er ingenting som skjer der, ingen steder å gå! Puerto Rico er en bitteliten strand med en molo, masse hoteller liggende i bakker og absolutt 0 sjarm. Gran Canaria har flere fine steder, men Puerto Rico eller Arguineguin er ikke blant dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #17 Del Skrevet 29. juni 2021 Kjetil E skrev (10 timer siden): Var ihvertfall det for å komme opp til veien og den er BRATT. Men kan være det er mulig å gå langs stranden. Men det prøvde vi aldri siden det mildt sagt ville vært vannskelig med en rullestol. Du tenker på bakken fra hovedinngangen og opp til hovedveien. Den er ikke så bratt egentlig, men skjønner at den er bratt for en i rullestol ja. For folk som er normalt bra til beins er ikke den bakken noe problem. Anonymkode: d9e68...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 29. juni 2021 #18 Del Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du tenker på bakken fra hovedinngangen og opp til hovedveien. Den er ikke så bratt egentlig, men skjønner at den er bratt for en i rullestol ja. For folk som er normalt bra til beins er ikke den bakken noe problem. Anonymkode: d9e68...e50 Ja stemmer den bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blinkie Skrevet 30. juni 2021 #19 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 19.33): Vi har bodd på det hotellet to ganger, vi har to barn. Vi likte oss godt der. Fint, rent og trivelig hotell, mange tilbud til barna. Barna likte aktivitetene og Lollo&Bernie veldig godt. Vi bodde i en royal family suite begge gangene, da har man utsikt rett til scenen der showene foregår, det var kjekt. Det var også fantastisk utsikt og gode solforhold. Fint rom med eget soverom og minikjøkken. Maten er helt grei, veldig godt utvalg. Litt mye folk og støy i buffetrestauranten, vi prøvde å unngå de tidene det var mest folk der. Fine bassengområder, fin lekeplass og lekehus med aktiviteter. Hyggelig liten sandstrand som heter playa de la Lajilla få minutter unna, i retning Arguineguin. Vi syns Arguineguin var hyggelig, men ikke veldig stort. 15 minutter med taxi til Puerto de Mogan, det er verdt en tur. Kan også ta båt dit fra Arguineguin. Supert sted for barnefamilier😀 Anonymkode: d9e68...e50 Enig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå