Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #1 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg har vurdert å leie inn en vaskehjelp til å vaske leiligheten min en gang i uken. Den er ca. 100 kvm og ganske lett å vaske. Hvor mye kan jeg forvente å måtte betale i mnd? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 13. september 2005 #2 Del Skrevet 13. september 2005 Rundt 120 kr timen.Er en normal times lønn (svart) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #3 Del Skrevet 13. september 2005 Tusen takk for svar Hvor mye ekstra kan jeg forvente når det er hvitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #4 Del Skrevet 13. september 2005 Vet ikke men blir jo endel ekstra pga du må registrere det , og betale sykepenger, feriepenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #5 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg har vurdert å leie inn en vaskehjelp til å vaske leiligheten min en gang i uken. Den er ca. 100 kvm og ganske lett å vaske. Hvor mye kan jeg forvente å måtte betale i mnd? På forhånd takk ← Det er ikke lønnsomt for deg å betale pr.time. Om det er noen du kjenner, så be de komme å se hva de skal ha for å vake det du trenger hjelp til. Få en fastpris for hver gang. Noen er litt sene til å jobbe,mens noen er erfarne og effektive. Skriv ned det du vil ha gjort pr uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #6 Del Skrevet 14. september 2005 Går skole og vasker selv 2 hus i uken, (svart) kjærkommen liten inntekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 14. september 2005 #7 Del Skrevet 14. september 2005 Går skole og vasker selv 2 hus i uken, (svart) kjærkommen liten inntekt ← Hvor bor du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå