AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har en ekskjæreste som jeg savner forferdelig og som har såret meg veldig ved å gjøre det slutt. Jeg tenker mye på han men tar aldri kontakt og kommer aldri til å gjøre det heller. Har slettet han på snap ettersom jeg ikke orker å se på hans stories osv. Han har ikke slettet meg på instagram og følger med på alt jeg legger ut. Jeg strever med å slette han fordi jeg tenker litt sånn "håper han syns jeg er søt" osv (vet det er dumt). Hva tenker dere om sånt? Følger dere med på ekser og/eller lar dem følge med på dere? Kan godt hende han er helt uinteressert i hva jeg holder på med men jeg håper jo at han på et vis er opptatt av hvordan jeg har det. Men hvem vet. Anonymkode: afdff...749
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Synes du det er verdt å vie så mye av livet ditt på en eks? Vil du ikke gå videre og leve DITT liv? HAN lever SITT liv! Selv om han følger deg på Instagram, så følger han 500 andre også. Han har gått videre. Slett han og blokker han. Ikke fordi han er en dust, men fordi du ikke klarer å slutte å tenke på han ellers. Anonymkode: 02dc4...b79 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes du det er verdt å vie så mye av livet ditt på en eks? Vil du ikke gå videre og leve DITT liv? HAN lever SITT liv! Selv om han følger deg på Instagram, så følger han 500 andre også. Han har gått videre. Slett han og blokker han. Ikke fordi han er en dust, men fordi du ikke klarer å slutte å tenke på han ellers. Anonymkode: 02dc4...b79 Hei, TS her. Jeg lever MITT liv. La kanskje ikke til at det ikke er sånn at det eneste jeg holder på med er å lure på hva han tenker om meg gjennom SoMe og ellers. Men jeg er såpass såret og lei meg at jeg tenker ikke at det å blokkere vil gjøre at følelsen går over og at jeg vil slutte å tenke på han. Ser ikke for meg det - men kanskje jeg tar feil. Anonymkode: afdff...749
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... jeg er såpass såret og lei meg at jeg tenker ikke at det å blokkere vil gjøre at følelsen går over og at jeg vil slutte å tenke på han. Anonymkode: afdff...749 Du kan heller prøve å fade ham ut og ignorere ham. Gå for å tenke mindre på ham, framfor aldri. Anonymkode: f4ed8...1e3
Gjest kruspersilletaco Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har en ekskjæreste som jeg savner forferdelig og som har såret meg veldig ved å gjøre det slutt. Jeg tenker mye på han men tar aldri kontakt og kommer aldri til å gjøre det heller. Har slettet han på snap ettersom jeg ikke orker å se på hans stories osv. Han har ikke slettet meg på instagram og følger med på alt jeg legger ut. Jeg strever med å slette han fordi jeg tenker litt sånn "håper han syns jeg er søt" osv (vet det er dumt). Hva tenker dere om sånt? Følger dere med på ekser og/eller lar dem følge med på dere? Kan godt hende han er helt uinteressert i hva jeg holder på med men jeg håper jo at han på et vis er opptatt av hvordan jeg har det. Men hvem vet. Anonymkode: afdff...749 Jeg hadde fjernet ham. Følger ikke med på ekser, men gjorde det i starten etter bruddet, men det var bare vondt, så bedre å fjerne - selv om det er vanskelig. Siste spikeren i kisten på en måte..
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Jeg personlig syntes sosiale medier er noe av det mest usunne som er blitt " laget" for oss mennesker. Hvorfor i all verden skal man være "venner" med gamle ekser og ha innsikt i deres liv ?? Stalking av sine tidligere kjærester og deres eventuelle nye kjærester? Jeg har flere venninner som holder på sånn, må oppdatere seg på eksen sitt liv flere ganger for dagen, jeg hadde aldri orket! Det er jo fullstendig meningsløst hvis forholdet er over, alt vi mennesker gjør oss avhengig av. 😳 Så glad jeg ikke er med på SoMe- karusellen- grøss og gru . Anonymkode: 262f7...5b8 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg personlig syntes sosiale medier er noe av det mest usunne som er blitt " laget" for oss mennesker. Hvorfor i all verden skal man være "venner" med gamle ekser og ha innsikt i deres liv ?? Stalking av sine tidligere kjærester og deres eventuelle nye kjærester? Jeg har flere venninner som holder på sånn, må oppdatere seg på eksen sitt liv flere ganger for dagen, jeg hadde aldri orket! Det er jo fullstendig meningsløst hvis forholdet er over, alt vi mennesker gjør oss avhengig av. 😳 Så glad jeg ikke er med på SoMe- karusellen- grøss og gru . Anonymkode: 262f7...5b8 Det er da ikke noe annerledes enn i gamle dager hvor folk fysisk stalka hverandre, hørte på ryktebørsen osv. Anonymkode: f4ed8...1e3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er da ikke noe annerledes enn i gamle dager hvor folk fysisk stalka hverandre, hørte på ryktebørsen osv. Anonymkode: f4ed8...1e3 Kan ikke sammenlignes med den tilgjengeligheten vi har til alt og alle i dag . Anonymkode: 262f7...5b8 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ikke sammenlignes med den tilgjengeligheten vi har til alt og alle i dag . Anonymkode: 262f7...5b8 I dag kan vi faktisk velge å skru av. Anonymkode: f4ed8...1e3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I dag kan vi faktisk velge å skru av. Anonymkode: f4ed8...1e3 Ja det kan vi, som jeg har valgt å gjøre,men det er her tilgjengeligheten og "avhengigheten" kommer inn, veldig mange klarer ikke å la være å følge med, som TS her. Men ja, man gjør seg selv en stor tjeneste ved å " skru av" . Anonymkode: 262f7...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå