AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #61 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvorfor stakk du ikke på kiwi og kjøpte deg ei truse isteden? Eller gå uten hvis det var ubehagelig å låne? Når generasjonen som er nå havner på gamlehjem har de bleier med string... Alle går jo med string liksom Anonymkode: f1285...c6f Må bare svare på denne. Det var da ikke det det her handlet om. Jeg kunne selvfølgelig gått uten, for det gjør jeg vel ganske ofte men da har jeg på meg kjole. Det var at svigermor overhørte at jeg hadde glemt trusene mine og sa at jeg kunne ta fra skuffen hennes. Jeg ville ikke si til henne at jeg ofte går uten truser og egentlig ikke måtte det. Det var som jeg har sagt ganske sjokkerende at hun omtrent bare hadde sånne truser pga at etter hva jeg har forstått nå så selges ikke sånn type string truser som det på hverken lindex eller feks h&m men i flere sexbutikker har jeg sett på internett. Svigermor er straks 68 år og var godt gift med en så ordentlig og koselig mann som alle likte så godt! Jeg synes bare lite om det som har skjedd. Farger hår og går så mye utfordrende og upassende kledd synes vi. Det med det undertøyet ble liksom så mye. Før var hun da mere som meg iallfall. Jeg går greit kledd med både skjørt og topper med fin mønster og også tunika bruker jeg mye. Mannen min klager da ikke heller. Men jeg tenker jeg får nå ta en telefon prat med henne og helst føre lørdagen. Det er nå liksom jeg som stort sett ordner med sånt som andre synes er litt vanskelig. Jeg vil si at dem andre har tenkt som meg oppi dette her for da vil hun jo forstå bedre. Hun og jeg prater jo sammen stadig vekk vi selv om det jo ble anstrengt sist. Det er nok desverre litt enkelt for andre å uttale seg når dem nok ikke har opplevd sånt. Men nå er ikke dette så interessant for de fleste at det får vel bli med det her. Men det blir nå gebursdag likevel har jeg bestemt Anonymkode: fb5ed...b56
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #62 Skrevet 30. juni 2021 smilo skrev (32 minutter siden): Stringtruser MED BLONDER?!? Er det aldersgrense på det?? Eller er du vokst opp i bedehusmiljøet? Jeg vil anbefale deg en tur i et offentlig basseng. Når du står i dusjen kan du ta en titt rundt deg. Skal love at det er fåtallet som har hår der nede i det heletatt, enten de er 20, 45 eller 70. Så hva som er vanlig tror jeg er kan diskuteres. At mannen din nevner det med barering er nok et håp om at du også kunne gjort dette. Hvorvidt man BEHØVER å barbere/trimme er vel ikke spørsmålet, men derimot hvorvidt man ØNSKER å barbere eller trimme. Jeg antar de fleste på 25-90 gjør dette totalt frivilling, fordi de like følelsen av glatt hud, og/ eller at det er lettere å holde rent. Sextruser/ horetruser, hva er det? Ut fra dine uttrykk lurer jeg på hvilket forhold du har til sex. Er det noen som skjer med lyset av, under dyna, kun for å lage barn? Jeg tror din "enslige" svigermor har et langt bedre sexliv enn deg og din mann,og at han ble sur når du viste ham svarene kan muligens ha med dine svar i denne tråden å gjøre. Han så vel sin siste sjanse til heftig sex forsvinne i det fjerne. Og til sist: Du skal IKKE snakke med din svigermor om hva hennes skuff inneholder. Det er kun du som bli latterliggjort av en slik samtale. Hadde min svigerdatter, eller svigermor nevnt noe slikt så hadde jeg lurt på om de hadde hatt begynnende alzheimerdiagnose. ( Og da utelukker jeg evt datter /søster eller venninne, for de ville aldri leet et øyebryn over innholdet i mine skuffer. Ikke engang nattbodsskuffen. ) Hva i alle vide verden? Vårt sexliv har da ingenting med dette å gjøre! Og jeg og min mann har det helt greit som vi har det. Om jeg ikke liker å ha på lys så hva i all verden gjør sånt noe? Ikke at noen har noe med det å gjøre men mannen min jobber mye og jeg er lærerinne med mye arbeid også etter arbeidstid. Da blir det ikke sånn ofte naturligvis når han kommer seint. Det orker jeg da ikke. Hvem gjør det? Men vi har da en fast dag likevel som mange andre. Og det er veldig vanlig om du ikke vet. Dusje med andre det gjør jeg ikke så det er for meg liten grunn å mene noe om. Barbere seg er bare blitt sånn mote og kan føre til ugrei ph med infeksjon. Sånt synes nå jeg iallfall er blitt en uting og det vet han så godt uansett. Blir sjokkert av hva verden her har blitt! Jeg mente alt bare godt jeg for jeg gjør da alle til lags jeg! Vasker hus og mat og alt. Og stadig for min svigermor også uten at hun engang behøver å etterspørre om det så det er sagt. Anonymkode: fb5ed...b56
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #63 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva i alle vide verden? Vårt sexliv har da ingenting med dette å gjøre! Og jeg og min mann har det helt greit som vi har det. Om jeg ikke liker å ha på lys så hva i all verden gjør sånt noe? Ikke at noen har noe med det å gjøre men mannen min jobber mye og jeg er lærerinne med mye arbeid også etter arbeidstid. Da blir det ikke sånn ofte naturligvis når han kommer seint. Det orker jeg da ikke. Hvem gjør det? Men vi har da en fast dag likevel som mange andre. Og det er veldig vanlig om du ikke vet. Dusje med andre det gjør jeg ikke så det er for meg liten grunn å mene noe om. Barbere seg er bare blitt sånn mote og kan føre til ugrei ph med infeksjon. Sånt synes nå jeg iallfall er blitt en uting og det vet han så godt uansett. Blir sjokkert av hva verden her har blitt! Jeg mente alt bare godt jeg for jeg gjør da alle til lags jeg! Vasker hus og mat og alt. Og stadig for min svigermor også uten at hun engang behøver å etterspørre om det så det er sagt. Anonymkode: fb5ed...b56 Lærerinne? Er det virkelig noen som fortsatt sier der? Anonymkode: 1b008...ac8 1
ukjentjente Skrevet 1. juli 2021 #64 Skrevet 1. juli 2021 Syns det er mest weird at du orker å bruke en kalori på å tenke på hva slags undertøy andre bruker. Jeg bruker mest brazilians/string, men det er ikke for å Være horete og frekk og alt det du skriver, men mest fordi jeg ikke kan fordra trusestreker og syns det blir så mye stoff ellers. Sover i vanlige truser da.. og det er da virkelig ikke noe rart i at damer i alle aldre bruker string 😂 1
smilo Skrevet 1. juli 2021 #65 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva i alle vide verden? Vårt sexliv har da ingenting med dette å gjøre! Og jeg og min mann har det helt greit som vi har det. Om jeg ikke liker å ha på lys så hva i all verden gjør sånt noe? Ikke at noen har noe med det å gjøre men mannen min jobber mye og jeg er lærerinne med mye arbeid også etter arbeidstid. Da blir det ikke sånn ofte naturligvis når han kommer seint. Det orker jeg da ikke. Hvem gjør det? Men vi har da en fast dag likevel som mange andre. Og det er veldig vanlig om du ikke vet. Dusje med andre det gjør jeg ikke så det er for meg liten grunn å mene noe om. Barbere seg er bare blitt sånn mote og kan føre til ugrei ph med infeksjon. Sånt synes nå jeg iallfall er blitt en uting og det vet han så godt uansett. Blir sjokkert av hva verden her har blitt! Jeg mente alt bare godt jeg for jeg gjør da alle til lags jeg! Vasker hus og mat og alt. Og stadig for min svigermor også uten at hun engang behøver å etterspørre om det så det er sagt. Anonymkode: fb5ed...b56 Nå er jeg overbevist om at du er et troll. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #66 Skrevet 2. juli 2021 Barbering er mote, faktisk? Det var jommen meg en langvarig mote, for jeg er 40 og har gjort det siden jeg var 25-ish! (Og da var jeg seint ute med å begynne!). Hvorfor spiller det noen rolle hva andre har i undertøysskuffen, hva de gjør med underlivet sitt eller hva slags sexliv de har eller ikke har? Anonymkode: 9c103...5e0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #67 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Barbering er mote, faktisk? Det var jommen meg en langvarig mote, for jeg er 40 og har gjort det siden jeg var 25-ish! (Og da var jeg seint ute med å begynne!). Hvorfor spiller det noen rolle hva andre har i undertøysskuffen, hva de gjør med underlivet sitt eller hva slags sexliv de har eller ikke har? Anonymkode: 9c103...5e0 Ja, barbering er mote. Det trodde jeg alle skjønte. Det var svært få som gjorde det før ca 1990. Forøvrig er jeg enig med deg. Anonymkode: ab944...ad4
Polyester Skrevet 2. juli 2021 #68 Skrevet 2. juli 2021 "Horete"?? Kaller du andre kvinner ofte for horer? Nei, dette var teit. Ikke vanlig å bry seg om undertøyet til andre.
Laura1986 Skrevet 2. juli 2021 #69 Skrevet 2. juli 2021 Så flott hun bruker det da, viktig å bruke klær man føler seg sexy og vel i. Det er ikke noe aldersgrense for å bruke stringtruser … 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå