Gå til innhold

Stringtruser godt voksen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Enterprises skrev (22 minutter siden):

min mening er at damer som går med oldemortruser som dekker hele rompa er usexy
går du med slike får du den berømte lærer rumpa der alle kan se truse kanten gjennom buksa. ser bare rart ut

Det handler da ikke om usexy eller sexy. Jeg skal innrømme at jeg faktisk har brukt en del stringtruser da jeg var midt i tyveårene. Men jeg sluttet med det da jeg syntes det ble sexfiksert rundt det etter det ble kommentert for meg på jobb, og  da var jeg 30. Derfor synes jeg blir for voldsomt i hennes alder. Det synes jo godt når man bøyer seg.  Du nevner lærer rumpe. Det er yrket mitt. Jeg er lærerinne på vgs men ordet lærer rumpe var nå nytt for meg. Jeg bruker gjerne kjoler så det synes ikke sånn da. Men string i trange bukser! Man byr seg iallfall ikke frem med vanlig undertøy. Men det handlet nå også mest om alderen! Trodde det skulle være mere enighet om dette jeg. Jeg vet at andre tenker litt som meg også. 

Anonymkode: fb5ed...b56

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gid, da lurer jeg på hva du hadde tenkt om meg, som begynner å nærme meg alderen til svigermora di og aldri bruker undertøy i det hele tatt? Hvor ligger jeg på hore-skalaen, mon tro? 😇

Anonymkode: 6c74b...8e1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du kunne jo heller gå uten om det var så fælt å bruke hennes 😉 Bare som det er sagt så var stringtruse "inn" da du gikk på vgs/ungdomsskolen så er vanlig at folk i 30 årene bruker dem. Jeg gjør det selv.

Anonymkode: ba029...769

Har jeg kjole så går jeg uten noen ganger men nå i helgen hadde jeg pen bukser og da vil jeg helst bruke truse. Som jeg skrev til en annen så er det mere at hun bare bruker sånt i hennes alder. Følte det ble feil også fordi hun tilbydde å bruke hennes. Skulle jeg liksom si at nei, jeg går naken jeg. Mannen min bruker større enn meg og man går ikke i undertøy til menn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har jeg kjole så går jeg uten noen ganger men nå i helgen hadde jeg pen bukser og da vil jeg helst bruke truse. Som jeg skrev til en annen så er det mere at hun bare bruker sånt i hennes alder. Følte det ble feil også fordi hun tilbydde å bruke hennes. Skulle jeg liksom si at nei, jeg går naken jeg. Mannen min bruker større enn meg og man går ikke i undertøy til menn.

Hvorfor ikke? 

Anonymkode: f4504...e90

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gid, da lurer jeg på hva du hadde tenkt om meg, som begynner å nærme meg alderen til svigermora di og aldri bruker undertøy i det hele tatt? Hvor ligger jeg på hore-skalaen, mon tro? 😇

Anonymkode: 6c74b...8e1

Tenker da ikke sånn heller! Men undertøy som er så minimalt. Noen hadde også bare nærmest string foran! Om du går naken skal da ikke jeg dømme for! Jeg bruker ofte kjoler både på jobb og hjemme og går selv uten truse noen ganger da men det blir jo likevel ikke det samme det. 

Etterlyste litt mere enighet om det å være såpass utfordrende i alder. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke? 

Fordi det er da stor forskjell på dame og herre truser! Hele stellet demses der inne. Nei vet du hva. Æsj.. Uansett er det også for mye tykt stoff i sånne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fordi det er da stor forskjell på dame og herre truser! Hele stellet demses der inne. Nei vet du hva. Æsj.. Uansett er det også for mye tykt stoff i sånne. 

De er veldig behagelige å sove i. 

Vet du hva? Jeg tror du ville hatt det bedre med deg selv om du sank skuldrene en god del, og akseptere at i dag kan du bruke blondestring, boksershorts, eller gå kommando, uansett om du er mann eller kvinne, 20 eller 70. Akkurat i den kombinasjonen du ønsker :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du låner truser av svigermor? Lol.. Snakk om perverst 

Anonymkode: de520...84d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Tenker da ikke sånn heller! Men undertøy som er så minimalt. Noen hadde også bare nærmest string foran! Om du går naken skal da ikke jeg dømme for! Jeg bruker ofte kjoler både på jobb og hjemme og går selv uten truse noen ganger da men det blir jo likevel ikke det samme det. 

Syns svigermoren din og andre kan gå i hva de vil så lenge det ikke går utover andre. Er mer overrasket over at du går på jobb uten undertøy under kjolen. Hva hvis du detter i gangen og blotter deg for elevene?

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Det handler da ikke om usexy eller sexy. Jeg skal innrømme at jeg faktisk har brukt en del stringtruser da jeg var midt i tyveårene. Men jeg sluttet med det da jeg syntes det ble sexfiksert rundt det etter det ble kommentert for meg på jobb, og  da var jeg 30. Derfor synes jeg blir for voldsomt i hennes alder. Det synes jo godt når man bøyer seg.  Du nevner lærer rumpe. Det er yrket mitt. Jeg er lærerinne på vgs men ordet lærer rumpe var nå nytt for meg. Jeg bruker gjerne kjoler så det synes ikke sånn da. Men string i trange bukser! Man byr seg iallfall ikke frem med vanlig undertøy. Men det handlet nå også mest om alderen! Trodde det skulle være mere enighet om dette jeg. Jeg vet at andre tenker litt som meg også. 

Så du tok en helomvending fordi noen kommenterte undertøyet ditt? Svakt. Derfor vi har et problem med mannfolk

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Når ble det aldersgrense på stringtruse? Og hvorfor i all verden bryr noen seg om hva slags truser svigermor bruker - det er jo utrolig rart.

Anonymkode: 1b008...ac8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du må skjerpe deg. Ærlig talt. 

Anonymkode: 94a76...d60

• Liker 2
Skrevet

Hvem er det som låner andres truser?? Det er vel ikke noe problem å gå uten heller. Hadde aldri gått med en annens truser, annet enn en manns undertøy.

• Liker 4
Gjest BittenTei
Skrevet

Welcome 50-tallet 🤗 Snurr film! 🍿 

Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ved flere anledninger har jeg nå sett at svigermor kun bruker stringtruser. Og ikke bare vanlige i bomull men direkte usmakelig frekke i blonder! Selv bruker jeg vanlige som dekker hele rumpa og føler at det er mer riktig og selvfølgelig behagelig også. Tenkte ikke noe på dette før i helgen fordi vi var på hytta hennes og jeg hadde glemt å pakke med mine. Hun sa lettvint at jeg kunne ta av hennes i øverste skuff. Jeg ble satt ut når jeg så trusene. Bare stringtruser i minimalt med stoff og frekke blonder! Visste ikke hva jeg skulle tro. Følte meg tvunget til å ta på en også og jeg synes det var ubehagelig og ekkelt å kjenne stringen oppi rumpa hele dagen.  Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Alt ble bare kleint mellom oss følte jeg. Jeg er 38 og svigermor blir 68! Er for meg usmakelig og nærmest "horete" i min og da spesielt hennes alder.  Hva synes dere?  Er sånt vanlig i hennes alder??

Ser noen har mye fritid 🙈😅

Skrevet

Tror jeg heller vil bruke konas stringtruser fremfor å låne en boxer av svigerfar. 

Ikke at det hadde noe med saken å gjøre...

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ved flere anledninger har jeg nå sett at svigermor kun bruker stringtruser. Og ikke bare vanlige i bomull men direkte usmakelig frekke i blonder! Selv bruker jeg vanlige som dekker hele rumpa og føler at det er mer riktig og selvfølgelig behagelig også. Tenkte ikke noe på dette før i helgen fordi vi var på hytta hennes og jeg hadde glemt å pakke med mine. Hun sa lettvint at jeg kunne ta av hennes i øverste skuff. Jeg ble satt ut når jeg så trusene. Bare stringtruser i minimalt med stoff og frekke blonder! Visste ikke hva jeg skulle tro. Følte meg tvunget til å ta på en også og jeg synes det var ubehagelig og ekkelt å kjenne stringen oppi rumpa hele dagen.  Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Alt ble bare kleint mellom oss følte jeg. Jeg er 38 og svigermor blir 68! Er for meg usmakelig og nærmest "horete" i min og da spesielt hennes alder.  Hva synes dere?  Er sånt vanlig i hennes alder??

Du slutshamer henne så jævlig 😂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Prøver18 skrev (1 time siden):

Du slutshamer henne så jævlig 😂

Det var mest for å høre hva andre mente om sånne ting. Men nå i kveld så har det blitt en stor diskusjon med min mann ang dette hvor han faktisk mener at det ikke var og er noe problem at eldre kvinner bruker sånt! Da barberer dem seg jo der nede også!! 

Jeg ble helt satt ut og lei meg av hva han fikk sagt. Alt blir jo tatt ut av sammenheng. Hva er galt med helt normale truser som sloggi feks?? Det dekker da så fint. Og jeg har normalt mye hår som vanlig er. Så ja, etter min mening, og det sa jeg også til han, så er hun usmakelig i sin oppførsel.  Sånn vil iallfall ikke jeg være eller behøve å gjøre. 

Ble bare så irritert nå. 

Skrevet

Jesus Kristus og alle hans disipler!

Visste ikke at en type undertøy bare er forbeholdt de i ung alder. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det var mest for å høre hva andre mente om sånne ting. Men nå i kveld så har det blitt en stor diskusjon med min mann ang dette hvor han faktisk mener at det ikke var og er noe problem at eldre kvinner bruker sånt! Da barberer dem seg jo der nede også!! 

Jeg ble helt satt ut og lei meg av hva han fikk sagt. Alt blir jo tatt ut av sammenheng. Hva er galt med helt normale truser som sloggi feks?? Det dekker da så fint. Og jeg har normalt mye hår som vanlig er. Så ja, etter min mening, og det sa jeg også til han, så er hun usmakelig i sin oppførsel.  Sånn vil iallfall ikke jeg være eller behøve å gjøre. 

Ble bare så irritert nå. 

Hvorfor bryr du deg så jævlig om hva slags undertøy andre bruker?! Det er ikke noe du skal bry deg om! Har du ikke noe bedre å bruke tiden din på? La folk bruke hva de vil uansett alder, du må virkelig gå i deg selv eller oppsøke hjelp. Dette er ikke normal oppførsel. At mannen din mener du har mye hår nedentil, det hadde jeg gjort noe med. Det fester seg svettelukt osv. i mye hår nedentil. Det er lite sexy. 

Anonymkode: 94a76...d60

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...