AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Ved flere anledninger har jeg nå sett at svigermor kun bruker stringtruser. Og ikke bare vanlige i bomull men direkte usmakelig frekke i blonder! Selv bruker jeg vanlige som dekker hele rumpa og føler at det er mer riktig og selvfølgelig behagelig også. Tenkte ikke noe på dette før i helgen fordi vi var på hytta hennes og jeg hadde glemt å pakke med mine. Hun sa lettvint at jeg kunne ta av hennes i øverste skuff. Jeg ble satt ut når jeg så trusene. Bare stringtruser i minimalt med stoff og frekke blonder! Visste ikke hva jeg skulle tro. Følte meg tvunget til å ta på en også og jeg synes det var ubehagelig og ekkelt å kjenne stringen oppi rumpa hele dagen. Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Alt ble bare kleint mellom oss følte jeg. Jeg er 38 og svigermor blir 68! Er for meg usmakelig og nærmest "horete" i min og da spesielt hennes alder. Hva synes dere? Er sånt vanlig i hennes alder?? Anonymkode: fb5ed...b56 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ved flere anledninger har jeg nå sett at svigermor kun bruker stringtruser. Og ikke bare vanlige i bomull men direkte usmakelig frekke i blonder! Selv bruker jeg vanlige som dekker hele rumpa og føler at det er mer riktig og selvfølgelig behagelig også. Tenkte ikke noe på dette før i helgen fordi vi var på hytta hennes og jeg hadde glemt å pakke med mine. Hun sa lettvint at jeg kunne ta av hennes i øverste skuff. Jeg ble satt ut når jeg så trusene. Bare stringtruser i minimalt med stoff og frekke blonder! Visste ikke hva jeg skulle tro. Følte meg tvunget til å ta på en også og jeg synes det var ubehagelig og ekkelt å kjenne stringen oppi rumpa hele dagen. Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Alt ble bare kleint mellom oss følte jeg. Jeg er 38 og svigermor blir 68! Er for meg usmakelig og nærmest "horete" i min og da spesielt hennes alder. Hva synes dere? Er sånt vanlig i hennes alder?? Anonymkode: fb5ed...b56 Wow just wow. Er selv like gammel som deg og bruker g steng.Er mye mer behagelig enn truser,så jeg kommer til å forsette med og bryr meg rent lite om hva en prippen person måtte mene Anonymkode: 1cc31...096 48
Populært innlegg MiaHI Skrevet 28. juni 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 28. juni 2021 Syns hun kan gå med akkurat det undertøyet hun har lyst til. At du bryr deg så voldsomt om hva slags undertøy svigermoren din bruker er det som er rart og uvanlig i denne saken. 54
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 28. juni 2021 Jeg synes det er mer sært at du faktisk lånte svigermoren din sine truser enn det faktumet at hun benytter "frekke" stringtruser. Hadde jeg glemt truser hadde jeg lånt en bokser av mannen eller kjørt til nærmeste butikk. Eventuelt bare gått uten. Når det er sagt så mener jeg at alle (med unntak av barn) kan gå med de trusene de selv ønsker. Anonymkode: c0ed2...b66 58
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor gidder du å bruke tid og energi på å tenke på hvilke truser andre bruker? Anonymkode: 4c928...5de 16
CorvusCorax Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Horete med blonder faktisk. Nå har jeg lest det også! Jeg kommer fortsatt til å bruke lekre/sexy truser når jeg er 68. 😄 31
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Kvinner har lov til å bruke stringtruser og kvinner er ikke horer bare fordi de bruker en stringtruse. Anonymkode: 92e8d...dac 19
ops2 Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 Hvis hun er vant med stringtruser, så er det det som er behagelig for henne. Her skulle du ha tatt en hvit løgn og sagt at det er fine truser, men du foretrekker truser som dekker rumpa. Altså ikke noe om at det er ekkelt. Du gikk over grensen. Du reagerer på blonder? Eldre har også et sexliv. Hva slags bedehusdame er du? 21
Kattugla Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 "Horete" altså... 🙄 Sliter med å tro at en såpass ung kvinne er SÅ rigid og dømmende, så min første tanke var at ts egentlig er en mann som har snoket i skuffene hos svigers. 23
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 Hvis det får henne til å føle seg vel, så er da det helt ok. Du har ingenting å gjøre med dette uansett. Jeg håper at jeg blir like vigør, når jeg når hennes alder! Heia din svigermor! Anonymkode: f0f98...dc1 5
AnonymBrukern Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Hva har det å si for deg hva slags truser svigermor bruker? 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 Jeg er like gammel som deg, og er slikt undertøy jeg bruker. Cheekys og string, i blonder, og ulike farger. Flere har cut-outs, og andre detaljer, som gjør seg ekstra godt om man skal kle seg litt ekstra for mannen Kan ikke se for meg at jeg endrer meg her de neste 20-30 årene heller. Men låne truse av andre. Nei, aldri... Da hadde jeg kjørt kommando. Anonymkode: f4504...e90 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Kattugla skrev (12 minutter siden): "Horete" altså... 🙄 Sliter med å tro at en såpass ung kvinne er SÅ rigid og dømmende, så min første tanke var at ts egentlig er en mann som har snoket i skuffene hos svigers. Så klart, dette er en mann som liker å lufte sin interesse for stringtruser. Er mann selv, og berømmer ts for en ny fordekt innfallsvinkel til temaet. Anonymkode: 337af...83b 6
cmd Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Du kunne ha sagt at det var ikke din smak. Du liker heller bedre vanlige truser som dekker hele rumpa. Istedenfor å "dømme" andre over hva slags truse de bruker. 4
Kattugla Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så klart, dette er en mann som liker å lufte sin interesse for stringtruser. Er mann selv, og berømmer ts for en ny fordekt innfallsvinkel til temaet. Anonymkode: 337af...83b 😄
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ved flere anledninger har jeg nå sett at svigermor kun bruker stringtruser. Og ikke bare vanlige i bomull men direkte usmakelig frekke i blonder! Selv bruker jeg vanlige som dekker hele rumpa og føler at det er mer riktig og selvfølgelig behagelig også. Tenkte ikke noe på dette før i helgen fordi vi var på hytta hennes og jeg hadde glemt å pakke med mine. Hun sa lettvint at jeg kunne ta av hennes i øverste skuff. Jeg ble satt ut når jeg så trusene. Bare stringtruser i minimalt med stoff og frekke blonder! Visste ikke hva jeg skulle tro. Følte meg tvunget til å ta på en også og jeg synes det var ubehagelig og ekkelt å kjenne stringen oppi rumpa hele dagen. Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Alt ble bare kleint mellom oss følte jeg. Jeg er 38 og svigermor blir 68! Er for meg usmakelig og nærmest "horete" i min og da spesielt hennes alder. Hva synes dere? Er sånt vanlig i hennes alder?? Anonymkode: fb5ed...b56 Jeg velger svigers foran deg!😅😅🤭
Enterprises Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 min mening er at damer som går med oldemortruser som dekker hele rompa er usexy går du med slike får du den berømte lærer rumpa der alle kan se truse kanten gjennom buksa. ser bare rart ut 2
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 ABM skrev (5 minutter siden): Jeg velger svigers foran deg!😅😅🤭 Hun troller iallefall ikke😅
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #20 Skrevet 28. juni 2021 Du kunne jo heller gå uten om det var så fælt å bruke hennes 😉 Bare som det er sagt så var stringtruse "inn" da du gikk på vgs/ungdomsskolen så er vanlig at folk i 30 årene bruker dem. Jeg gjør det selv. Anonymkode: ba029...769 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå