Gå til innhold

Stringtruser godt voksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved flere anledninger har jeg nå sett at svigermor kun bruker stringtruser. Og ikke bare vanlige i bomull men direkte usmakelig frekke i blonder! Selv bruker jeg vanlige som dekker hele rumpa og føler at det er mer riktig og selvfølgelig behagelig også. Tenkte ikke noe på dette før i helgen fordi vi var på hytta hennes og jeg hadde glemt å pakke med mine. Hun sa lettvint at jeg kunne ta av hennes i øverste skuff. Jeg ble satt ut når jeg så trusene. Bare stringtruser i minimalt med stoff og frekke blonder! Visste ikke hva jeg skulle tro. Følte meg tvunget til å ta på en også og jeg synes det var ubehagelig og ekkelt å kjenne stringen oppi rumpa hele dagen.  Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Alt ble bare kleint mellom oss følte jeg. Jeg er 38 og svigermor blir 68! Er for meg usmakelig og nærmest "horete" i min og da spesielt hennes alder.  Hva synes dere?  Er sånt vanlig i hennes alder??

Anonymkode: fb5ed...b56

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ved flere anledninger har jeg nå sett at svigermor kun bruker stringtruser. Og ikke bare vanlige i bomull men direkte usmakelig frekke i blonder! Selv bruker jeg vanlige som dekker hele rumpa og føler at det er mer riktig og selvfølgelig behagelig også. Tenkte ikke noe på dette før i helgen fordi vi var på hytta hennes og jeg hadde glemt å pakke med mine. Hun sa lettvint at jeg kunne ta av hennes i øverste skuff. Jeg ble satt ut når jeg så trusene. Bare stringtruser i minimalt med stoff og frekke blonder! Visste ikke hva jeg skulle tro. Følte meg tvunget til å ta på en også og jeg synes det var ubehagelig og ekkelt å kjenne stringen oppi rumpa hele dagen.  Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg. Alt ble bare kleint mellom oss følte jeg. Jeg er 38 og svigermor blir 68! Er for meg usmakelig og nærmest "horete" i min og da spesielt hennes alder.  Hva synes dere?  Er sånt vanlig i hennes alder??

Wow just wow. Er selv like gammel som deg og bruker g steng.Er mye mer behagelig enn truser,så jeg kommer til å forsette med og bryr meg rent lite om hva en prippen person måtte mene 

Anonymkode: 1cc31...096

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å bruke tid og energi på å tenke på hvilke truser andre bruker? 

Anonymkode: 4c928...5de

• Liker 16
Skrevet

Horete med blonder faktisk. Nå har jeg lest det også! Jeg kommer fortsatt til å bruke lekre/sexy truser når jeg er 68. 😄 

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner har lov til å bruke stringtruser og kvinner er ikke horer bare fordi de bruker en stringtruse.

Anonymkode: 92e8d...dac

• Liker 19
Skrevet

Hvis hun er vant med stringtruser, så er det det som er behagelig for henne.

Her skulle du ha tatt en hvit løgn og sagt at det er fine truser, men du foretrekker truser som dekker rumpa. Altså ikke noe om at det er ekkelt. Du gikk over grensen. Du reagerer på blonder? Eldre har også et sexliv. Hva slags bedehusdame er du?

• Liker 21
Skrevet

"Horete" altså... 🙄 Sliter med å tro at en såpass ung kvinne er SÅ rigid og dømmende, så min første tanke var at ts egentlig er en mann som har snoket i skuffene hos svigers.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det får henne til å føle seg vel, så er da det helt ok.

Du har ingenting å gjøre med dette uansett.

Jeg håper at jeg blir like vigør, når jeg når hennes alder! 

Heia din svigermor!

Anonymkode: f0f98...dc1

• Liker 5
Skrevet

Hva har det å si for deg hva slags truser svigermor bruker? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er like gammel som deg, og er slikt undertøy jeg bruker. Cheekys og string, i blonder, og ulike farger. Flere har cut-outs, og andre detaljer, som gjør seg ekstra godt om man skal kle seg litt ekstra for mannen ;) Kan ikke se for meg at jeg endrer meg her de neste 20-30 årene heller. 

Men låne truse av andre. Nei, aldri... Da hadde jeg kjørt kommando. 

Anonymkode: f4504...e90

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
Kattugla skrev (12 minutter siden):

"Horete" altså... 🙄 Sliter med å tro at en såpass ung kvinne er SÅ rigid og dømmende, så min første tanke var at ts egentlig er en mann som har snoket i skuffene hos svigers.

Så klart, dette er en mann som liker å lufte sin interesse for stringtruser. Er mann selv, og berømmer ts for en ny fordekt innfallsvinkel til temaet.

Anonymkode: 337af...83b

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun spurte tilogmed om hva jeg syntes! Og da sa jeg rett ut at det er ekkelt å ha sånt på seg.

Du kunne ha sagt at det var ikke din smak. Du liker heller bedre vanlige truser som dekker hele rumpa.

Istedenfor å "dømme" andre over hva slags truse de bruker.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så klart, dette er en mann som liker å lufte sin interesse for stringtruser. Er mann selv, og berømmer ts for en ny fordekt innfallsvinkel til temaet.

Anonymkode: 337af...83b

😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg velger svigers foran deg!😅😅🤭

Skrevet

min mening er at damer som går med oldemortruser som dekker hele rompa er usexy
går du med slike får du den berømte lærer rumpa der alle kan se truse kanten gjennom buksa. ser bare rart ut

• Liker 2
Skrevet
ABM skrev (5 minutter siden):

Jeg velger svigers foran deg!😅😅🤭

Hun troller iallefall ikke😅

AnonymBruker
Skrevet

Du kunne jo heller gå uten om det var så fælt å bruke hennes 😉 Bare som det er sagt så var stringtruse "inn" da du gikk på vgs/ungdomsskolen så er vanlig at folk i 30 årene bruker dem. Jeg gjør det selv.

Anonymkode: ba029...769

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...