AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Har du noen gang opplevd det? Har kjent denne mannen i årevis. Vi er venner, men ikke sånn kjempeclose. Men de siste månedene så tenker jeg mye på han, at han er en god mann og hadde blitt en flott partner. Dagdrømmer konstant og føler meg som en tenåring her! Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem her for å vise han at jeg kommer til å si ja hvis han spør.. Er selv ganske sjenert av meg. Anonymkode: e4530...559
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Nei den var vrien. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å spørre om han vil bli med på noe? kaffe eller hva det kan være. Anonymkode: 0969a...740
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Jeg får dessverre vondt langt inn i den tomme sjela mi. Du skal legge alt det sårbare over på ham, og selv bare si ja, eller nei? Og du vet ikke om han er interessert i det hele tatt? Hvis du ikke tør å være direkte, så kan du jo si at du har drømt så merkelig i det siste, og han har vært med i alle drømmene. Han vil forhåpentligvis gi en respons. Anonymkode: 3162f...d97 3
Hippogriff Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Så søt du er Det er mye du kan gjøre uten å spørre rett ut med en gang. Be ham med på «ufarlige» ting, ta kontakt med ham jevnlig (om ikke annet ved å sende ham dårlig humor), og vis ham oppmerksomhet. Du merker fort om det er noen respons å bygge videre på, uten å føle at du har trådt over noen grenser. For en koselig tråd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå