AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Er ikke så enkelt.. Føler jeg prøver men finner ikke helt de riktige tingene. Hva syns dere menn er romantisk at damene gjør for dere? Anonymkode: 7530f...23a
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Når jeg ser oppriktig glede i øynene til samboeren min når vi møtes. Når han stadig vekk koser med meg. Gir meg en klem. Eksen min ble sur når jeg hadde menstruasjon. Han jeg er med nå, stryker meg på ryggen Vi er begge to elendige på datoer og perfekte gaver. Men setter ikke slike krav til hverandre for å måle kjærligheten. Godheten i hverdagen viser at vi elsker hverandre, og betyr mer enn roser som man må huske å kjøpe så dama ikke blir sur. Får roser og gaver også altså 😀 Anonymkode: 18f60...bff
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Hvor lenge har dere vært sammen? Dere snakker jo tydeligvis ikke samme kjærlighetsspråk, men det at du legger ned en innsats i å finne ut hva han setter pris på, kan jo være romantisk i seg selv. Det er dessverre ingen garanti for at du får det samme tilbake. Er han enkel nok, så vet han ikke hva romantikk er, men setter pris på å få dekket opp sine grunnbehov, mat, drikke, sex, og søvn. Anonymkode: 59ef6...811
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå