Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Thomasine skrev (17 timer siden):

Da er Kindle Paperwhite kjøpt!! 😃👏

Må vente til den ankommer til uka.

Hvor kjøper dere e-bøker?

Tips ifht det? 🙂

Jeg fikk min første Kindle paperwhite på søndag og er helt frelst! Lest tre bøker siden 😅 Jeg har brukt ebok.no. Det er en kjapp oppskrift der på hvordan du får sendt bøkene rett til Kindlen. Gled deg 😊

Skrevet
vimsa30 skrev (2 timer siden):

Jeg fikk min første Kindle paperwhite på søndag og er helt frelst! Lest tre bøker siden 😅 Jeg har brukt ebok.no. Det er en kjapp oppskrift der på hvordan du får sendt bøkene rett til Kindlen. Gled deg 😊

Så bra! Gleder meg til den kommer!😃👌

Skrevet

Hei, gode hjelpere!

Jeg står fast.

Fikk min Kindle Paperwhite i dag og forsøker å koble meg på via Amazon.com-kontoen. 

På Ark står det at jeg skal finne digital content...finnes ikke.

Derimot finnes Kindle unlimited.

Fant uansett min kindle på Amazon.

Har nå kjøpt en e-bok til 4,- på Ark. Må teste ut litt...   Hvordan kan jeg laste den direkte til min Kindle? Må jeg ha Ark-appen? Står ingen steder at jeg kan laste ned direkte?

Vil kjøpe meg bok!! :) 

AnonymBruker
Skrevet

jeg leser på iPad og synes det er veldig greit 😊 da har jeg både Kindle app og bookbites, wattpad og div andre. 

Anonymkode: c33e1...552

AnonymBruker
Skrevet
Thomasine skrev (5 timer siden):

Hei, gode hjelpere!

Jeg står fast.

Fikk min Kindle Paperwhite i dag og forsøker å koble meg på via Amazon.com-kontoen. 

På Ark står det at jeg skal finne digital content...finnes ikke.

Derimot finnes Kindle unlimited.

Fant uansett min kindle på Amazon.

Har nå kjøpt en e-bok til 4,- på Ark. Må teste ut litt...   Hvordan kan jeg laste den direkte til min Kindle? Må jeg ha Ark-appen? Står ingen steder at jeg kan laste ned direkte?

Vil kjøpe meg bok!! :)

mulig du må ha ark appen for å få kjøpe e bøker fra ark? 

AnonymBruker
Skrevet

https://www.ark.no/ark-app

Når du har lastet ned appen logger du inn med din ARK bruker-ID, og e-bøkene du har kjøpt hos ARK lastes ned automatisk til bokhyllen din.

det du kjøper fra Amazon blir lastet automatisk inn til Kindle. 

Skrevet

Takk 🙂

I ebok.no kom boka direkte til Kindelen. Fant en adresse der jeg la inn på Amazon. Fant ikke den på Ark.

Sikkert samme bøker...😉

Skrevet

ARK har en grei forklaring på å sende til Kindle. Fra bokhylla di setter du pekeren på boka og trykker på Kindle ikonet. Du må legge inn adressen hos ARK og føre opp ARK som godkjent sender hos Amazon. Sist gang jeg gjorde dette (for noen dager siden) måtte jeg også godkjenne nedlastingen hos Amazon (fikk mail). Vet ikke om det er ny praksis eller engangstilfelle. Amazon endrer fra tid til annen sine systemer for nedlasting, ofte uten at man forstår hvorfor.

Bøker i riktig format (azw3) kan også overføres ved å koble Kindle til datamaskin og legge filene i "books"-mappen på Kindelen. Anbefaler forøvrig https://standardebooks.org/ebooks?page=16 som har en del klassisk litteratur av forskjellig slag riktig formattert i god kvalitet.

Gjest Linny111
Skrevet

Jeg har Kindle Paperwhite og elsker den. Jeg bor i UK og leser nesten bare på engelsk, så kjøper alt av bøker på Amazon. Hvis jeg vil ha noe på norsk, bruker jeg ebok.no. Det går litt treigere å få dem overført til Kindle, men det går helt fint. 

AnonymBruker
Skrevet

Har Kindle Paperwhite og synes det fungerer greit. Kjøper bøker på Ebok, Ark, Norli osv. 

Anonymkode: ea45a...c2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...