AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Være skikkelig glad i ei dame og samtidig syns det er greit at hun har sex med andre? Egentlig ikke et poly forhold men vi har gitt hverandre 6 fripass for å sprite opp ting litt.. Jeg bare er litt redd han kommer til å angre om jeg faktisk prøver å bruke et🙊 Anonymkode: 8303e...b42 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Gir dere beskjed når dere bruker fripassene? Er du redd for at du bruker et fripass, og så slår han opp, og så har han ikke brukt sine og bruker det i mot deg; "at du kunne gjøre dette mot meg" etc? Anonymkode: 216fb...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Dere må ha en avtale som hindrer den typen utfall. Prat med ham om dette. Skal dere ha en fripass-ordning, må det være lov til å benytte seg av den. Anonymkode: a69b6...d2f 1
Nuith Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Tips: menn ønsker seg ofte "fripass" eller "åpent forhold" fordi de ser for seg at de skal pule rundt og få masse lekre damer. Og så slår realiteten dem HARDT i trynet når det slett ikke skjer, samtidig som andre menn står og sikler på dama deres. Da vil de rett tilbake til faste rammer igjen. Det du kan gjøre er jo å dra på en date der det "ligger i kortene" at det skal bli sex, men du dropper sexen. Så ser du hvordan typen din tar det. 15
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Men det er et fritt land. Du kan jo ikke nekte han å dumpe deg om han skulle ønske det. Han vet jo ikke hvordan han kommer til å reagere etter at du har ligger med noen selv om han synes det virker ok på forhånd. Anonymkode: 216fb...7f9 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Tror slike ideer er veldig dårlige for de fleste. De kan fungere for et veldig lite fåtall med par. De fleste opplever bare sjalusi og brudd. Anonymkode: b6007...463 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Han tenker gjerne først på at han skal få ligge med andre, og så går det opp for sent for han at du har ligget med andre. De færreste takler det, tror jeg, selv om de hadde synes det hadde vært digg å kunne ligge med andre selv. Anonymkode: 216fb...7f9 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han tenker gjerne først på at han skal få ligge med andre, og så går det opp for sent for han at du har ligget med andre. De færreste takler det, tror jeg, selv om de hadde synes det hadde vært digg å kunne ligge med andre selv. Anonymkode: 216fb...7f9 Dette. I teorien høres det bra ut, men i praksis blir de sjalu. Og at det skal gå bare én vei (han har lov, hun har ikke) er i alle fall shady, så må han bare godta at det går begge veier og tror at han takler det. Anonymkode: 40dad...3af 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Hva er fripass? Hørtes ikke særlig liv laga ut men hver sin smak. Jeg har nok med mitt. Anonymkode: 0694d...eb6 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 Jeg har hørt om mange som har prøvd, men har til gode å høre om noen som har fått det til. Det handler nesten alltid om at den ene mangler respekt for den andre. Ofte er det den gryende mangelen på respekt som sparker i gang åpent forhold/fripass/mv., og så blir denne mangelen mer åpenbar når man gjennomfører. Anonymkode: d791a...0f3 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): for å sprite opp ting litt.. Hadde man hatt et godt forhold så hadde man jo ikke måttet sprite opp ting. Anonymkode: d791a...0f3 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 Ts her.. takk for mange svar.. Ja jeg er litt usikker på hva som kan skje, om han vil bruke det mot meg Samtidig nå så lurer jeg litt på om han har det mest i kjeften.. så han egentlig har lyst på muligheten ( at det egentlig er lov da) men at han ikke kommer til å bruke den.. Likte ideen med å dra på date uten sex, det funker for min del. Jeg trenger ikke andre sånn.. Vi har endel trekant om vi sjekker opp damer sammen på byen da.. men det er jo en evighet siden nå.. Er bi så det er jo vinn vinn Anonymkode: 8303e...b42 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 Nuith skrev (23 timer siden): Tips: menn ønsker seg ofte "fripass" eller "åpent forhold" fordi de ser for seg at de skal pule rundt og få masse lekre damer. Og så slår realiteten dem HARDT i trynet når det slett ikke skjer, samtidig som andre menn står og sikler på dama deres. Da vil de rett tilbake til faste rammer igjen. Det du kan gjøre er jo å dra på en date der det "ligger i kortene" at det skal bli sex, men du dropper sexen. Så ser du hvordan typen din tar det. Dette. De fleste menn som ønsker åpent forhold vil være "utro med godkjenning". De tror at det står en kø av damer som ønsker å ligge med dem med en gang de får "lov". Samtidig tenker de ikke på at slik fripass går begge veier. Realiteten er likevel slik at det er lettere for damer å få seg ONS enn for mannfolk. Skuffelsen blir enorm når de oppdager hvordan det egentlig er. Anonymkode: c9bfa...931 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #14 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde man hatt et godt forhold så hadde man jo ikke måttet sprite opp ting. Anonymkode: d791a...0f3 Enig der. De aller fleste som prøver slike forhold, mislykkes på grunn av sjalusi, overskridelse av grenser og følelser som plutselig oppstår med den tilfeldige partneren. Anonymkode: c9bfa...931
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #15 Skrevet 29. juni 2021 Usikker på det med følelsene ja.. Anonymkode: 8303e...b42
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #16 Skrevet 29. juni 2021 Er nok umulig å vite hvordan han reagerer før du har prøvd i alle fall. Jeg har ikke vært poly selv, men har vært i forhold med folk som har hatt andre kjærester fra før av (men har aldri vært i flere forhold samtidig selv eller hatt et forhold som startet monogamt) og jeg har hengt en del i poly-miljøet. En greie som går igjen og som jeg har hørt flere si er at det første poly-forholdet sjeldent funker og at poly, enten det er snakk om dating/forhold eller kun for sex direkte er grunnen til at forholdet tar slutt. En av grunnene til dette kan nok være at man har ulike forventninger, eller at mange ikke kjenner sin egen reaksjon på forhånd, men jeg tror også at det handler om at man i poly-forhold må lære seg en annen måte å kommunisere på. Hvor mange detaljer om andre forhold skal partneren ha tilgang til, hva er man selv komfortabel med å fortelle om, har man veto-rett hvis partneren finner tonen med noen man selv ikke liker eller stoler på? Også videre. Jeg tror suksessfaktoren for slike forhold handler om hvor mye man snakker sammen på forhånd og i etterkant. Anonymkode: 420da...f81 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 Min eks ville ha flere. Etter noen år med fortvilelse, gjorde jeg det samme. Da ble det brått en endring i hans syn på dette. Men jeg hadde fått nok, og gikk. Anonymkode: 8eeda...5be 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #19 Skrevet 30. juni 2021 Hva slags forhold har man, hvis man har behov for å date og ha sex med andre? Anonymkode: e7a92...09e
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #20 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags forhold har man, hvis man har behov for å date og ha sex med andre? Anonymkode: e7a92...09e Åpent forhold Anonymkode: 1da64...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå