Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte: Dette orker jeg ikke! Kan ikke noen andre gjøre dette her?

😁

Anonymkode: 7c285...6a6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gang husker jeg ikke noe av hva jeg tenkte før de sa nå er hodet ute og jeg tenkte at det trodde jeg ingenting på. 

Andre gang tenkte jeg mye på at jeg gledet meg til babyen var ute. Jeg kikket på ei stor kl. som hang på fødestua og tenkte at innen det og det tidspunktet kan det hende lillesøster er født. Og ei stund, da det stoppet litt opp på 9 cm (i hvert fall føltes det for meg som at det stoppet) at "nå holder jeg ikke ut mer, ett minutt til eller to skal gå, men jeg holder virkelig ikke ut mer".

Anonymkode: 38712...bb0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte: «hva faen er det jeg har gjort…». Andre gangen tenkte jeg « hvorfor i helvete gjør jeg dette igjen?»

Gikk fort over, heldigvis 😅

Anonymkode: f00c8...79d

• Liker 22
Skrevet

Dette er ikke verdt det. 

Andre gang tenkte jeg at jeg var glad jeg aldri skulle gjøre det igjen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Første "jeg vil ikke mer, kan vi dra å kjøpe kebab" 

Andre:"jeg gleder meg så, endelig, det her gjør så #() $@@ vondt, hun jordmora er så flink, selvom hun har begge hendene inn i glufsa mi, er det ikke så ille, jeg er happy selvom det ikke ser sånn ut". 

Anonymkode: c10a7...3f8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud hendene mine er så varme. 
Hva skal hun bruke saksa til. 

Anonymkode: b2163...c82

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg tenkte med sammenbitte tenner at "Dette er mitt livs hardeste jobb, men det er en jobb og den skal jeg klare! PRESS!!!!"

Dette tenkte jeg allerede da de rullet meg nedover korridoren i sengen, at "Nå skjer det! Mitt livs hardeste jobb, den må jeg bare klare!" (dette var en måned før termin, så jeg ble litt sjokkert den dagen men beit tenna sammen og bestemte meg for å fokusere helt på å ta i alt jeg kunne)

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har Mette Marit født? Hun fødte 3 dager etter meg. 😂

Anonymkode: e175f...287

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Hvordan kan noe gjøre så vondt? Jeg klarer ikke mer" var vel stort sett det jeg tenkte gjennom 20 timer 😅

Anonymkode: 0c61c...8c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Med første: «Slutt å si at jeg er flink. Hold kjeft!» - Ble litt irritert på barnepleieren. 

Med andre: «Ikke si noe om dette til *mannens navn*, da får han panikk.» - Da jeg fikk pressrier i bilen. 

Med tredje: «Fy faen dette hadde vært helt krise uten epiduralen.» - Usikker på om den egentlig funket, men det var en del placebo der iallefall 😅

Anonymkode: eaaf2...8a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte mye på at det var helvetes varmt og at de ikke kunne åpne ett vindu eller to. Samtidig tenkte jeg at nå stryker jeg snart med av heteslag og smerter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker : HVORFOR VIL DERE GJØRE DETTE???

Jeg skal aldri ha barn. 

Anonymkode: 52530...a92

• Liker 2
Skrevet

«Alle disse riene for ingenting?» 17 timer rier etter igangsettelse med 0 fremgang . Det ble keisersnitt til slutt

«de er lettere å få inn enn ut» veldig sant 🤣

med andremann ble det planlagt keisersnitt 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med første: Jeg kjeder meg

lurer på hvor flate organene mine er 

Med nummer to: ikke la meg føde i heisen. 

Kommer til å føde i gangen. 

Anonymkode: 9f7fa...d52

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Dette her er jo tortur, er dette lovlig?" 

Anonymkode: 473c2...add

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Med førstemann tenkte jeg at jeg kom til å dø, under fødsel ba jeg samboer sjekke livsforsikring og at den dekker dødsfall ved fødsel og alt han måtte huske på (si opp div abonnement, navn på barnet, betale gjeld osv)😂

Ved andremann, fikk jeg pressrier før de skulle sette epidural. Husker jeg tenkte "hold kjeft, hold kjeft, få den epiduralen så skal jeg presse" rakk ikke epiduralen. 

Anonymkode: 179e5...7ca

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte da jeg presset at dette skulle vi aldri gjort. Jeg vil ikke være her. Ønsker meg langt unna denne fødesenga.

Anonymkode: 58ec7...01f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk en heftig infeksjon under fødsel, fødselen tok aldri slutt. Like før haste ks tenkte jeg «dør jeg nå er det helt greit». I etterkant har disse tankene plaget meg veldig da jeg har dødsangst. Så jeg må virkelig ha vert ute å kjøre. 

Anonymkode: 452f9...83e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (11 minutter siden):

«bæsjer jeg????» 

Akkurat det jeg tenkte. Hvorfor hadde ingen sagt at det kjennes ut som en megabæsj😂

Anonymkode: dad56...a65

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...