Gå til innhold

Maggie Sottero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan være fint på noen, på andre ikke.

her synes jeg det var fint (dog litt spesielt)

men alt kommer ann på øyet som ser

Skrevet (endret)

Jeg synes den var nydelig, men det er nok fordi den liknet såpass på min brudekjole :)

Endret av Peony
Gjest Litjtuppa
Skrevet

Jeg synes også den er kjempefin!! :Nikke: Hadde håpet på å få prøve den, men ingen som hadde den.. En dame på en brudesalong som jeg var på, sa at den kan virke litt stor foran på noen, den "deler" seg jo i en ganske langt oppe, så det kan se ut som om man har stor mage. Det sa hun, det gjelder helt sikker ikke alle :) Hvis du får prøvd den, finner du jo fort ut det ;) Lykke til, den er nydelig!!

Gjest Mariabrud
Skrevet

Den er absolutt ikke rar, men personlig synes jeg det er veldig kjedelig at så mange velger Cassandra (eller Marion for den saks skyld). Det er jo tross alt en kjole fra mange år tilbake (tror Cassandra er en 2003-modell) ... og det er jo kommet så utrolig mange flotte kjoler de siste årene også! Maggie Sottero er ikke den eneste designeren her i verden, selv om man noen ganger skulle tro det (iallfall her inne på KG) :ler:

Men smaken er selvfølgelig som baken :) Lykke til med valget ditt!!

Skrevet

Syns også den var kjedelig. Den så litt "konete" ut...

Skrevet

Synes kjolen er fin jeg. Hvis du liker den, hvorfor ikke ta den selv om det er en "gammel" modell?

Samtidig må du nesten se om den passer til deg. Noen kan kle den, andre ikke. Jeg ville ikke valgt den, tror jeg ville sett litt gravid ut i den. Men det betyr ikke at ikke du kan kle den!

Skrevet

Det er en pen kjole men jeg syns man må være skikkelig slang for å kle den "splitten" forran kjolen. Litt mage der så vil den bare forsterke den....tror jeg.

Skrevet

Takk for svar :)

Jeg aner ikke om den passer i virkeligheten, for jeg er enig i at man kan se litt gravid ut i den kjolen. Men vi får se... Hvis jeg finner den et sted, skal jeg i alle fall prøve den. Uansett om det er en 200-3modell eller ikke... ;)

Skrevet

Ja, man må prøve. Kjoler man tror man kler passer overhodet ikke mens kjoler man aldri ville ha prøvd viser seg å sitte som ett skudd :)

Lykke til med kjolejakten!

Skrevet
Det er en pen kjole men jeg syns man må være skikkelig slang for å kle den "splitten" forran kjolen. Litt mage der så vil den bare forsterke den....tror jeg.

Det er faktisk helt motsatt. Jeg har noen ekstra kilo rundt livet, og jeg fikk veldig fint liv i den kjolen, hadde omtrent samme effekten som draperinger.

Når det gjelder kjolen, synes jeg den er pen, men litt enig med mange her. Det er en kjole det går fryktelig mange av på dusinet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...