AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Han har sagt jeg er ikke interessant lengre. Vil ikke ha mer kontakt. Hatt lyst på sex med meg før (ikke hatt det). Hva gjør jeg? Kan jeg få han til å endre mening? Lei meg her. Må man bare finne seg i at folk ikke vil ha kontakt? Anonymkode: 60686...a7c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har sagt jeg er ikke interessant lengre. Vil ikke ha mer kontakt. Hatt lyst på sex med meg før (ikke hatt det). Hva gjør jeg? Kan jeg få han til å endre mening? Lei meg her. Må man bare finne seg i at folk ikke vil ha kontakt? Anonymkode: 60686...a7c Ja, det er ingenting du kan få gjort med det. Du må respektere hans valg om å ikke ha kontakt. Anonymkode: 96589...377 39
Gjest Elder Millennial Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Det er klart det er leit og sårt, men du må bare akseptere at det er slik det er. Det er ikke noe vits i å legge masse tid, følelser og energi i en fyr som uansett ikke er interessert i deg. Du fortjener bedre, gå videre.
Hr. Aktiv Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han har sagt jeg er ikke interessant lengre. Vil ikke ha mer kontakt. Hatt lyst på sex med meg før (ikke hatt det). Hva gjør jeg? Kan jeg få han til å endre mening? Lei meg her. Må man bare finne seg i at folk ikke vil ha kontakt? Anonymkode: 60686...a7c Det er ganske enkelt svar på dette. Hva ville du gjort om situasjonen hadde vært omvendt? 14
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Skjønner. Er det feil å uttrykke min sorg og at jeger lei meg? Eller bare aldri gi lyd fra meg? Tar dette tungt. Anonymkode: 60686...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Bønnfaller du nå blir han mer avvisende. Send et likegyldig svar.Som f.eks greit. Anonymkode: 8c70e...aaa 16
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjønner. Er det feil å uttrykke min sorg og at jeger lei meg? Eller bare aldri gi lyd fra meg? Tar dette tungt. Anonymkode: 60686...a7c Nei. IKKE gjør noe sånt. Lat som om det ikke affekterer deg. Anonymkode: 8c70e...aaa 12
Nuith Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner. Er det feil å uttrykke min sorg og at jeger lei meg? Eller bare aldri gi lyd fra meg? Tar dette tungt. Anonymkode: 60686...a7c Det hjelper iallefall ikke på saken din om du sutrer, men dersom du er sikker på at han mener det, så blir jo resultatet det samme uansett - enten du sutrer og han blokkerer/ignorerer deg, eller du tar det som en helt og han blokkerer/ignorerer deg uansett. Men vil du leve videre i minnet hans som "hun sutredama"? 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 Tror ikke han forandrer mening. Det er utrolig vondt å bli avvist sånn og man begynner å tenke hva er det med meg? Hva gjorde jeg galt? Er jeg ikke god nok? Selvtillit. Har nå slettet de to datingsiden jeg hadde. Anonymkode: 60686...a7c 3
FrøkenFri Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Jeg ville gått videre, bruker ikke tid og energi på å dvele over slikt. Og jeg ville ikke sendt melding. 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke han forandrer mening. Det er utrolig vondt å bli avvist sånn og man begynner å tenke hva er det med meg? Hva gjorde jeg galt? Er jeg ikke god nok? Selvtillit. Har nå slettet de to datingsiden jeg hadde. Anonymkode: 60686...a7c Noen tanker om dette? Anonymkode: 60686...a7c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 Gå på trening, gå tur med hunden, gå ut og treff andre. - Gå videre. Ikke la kompasset ditt rotere rundt og rundt dette mennesket. Coachen Anonymkode: 93108...559 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gå på trening, gå tur med hunden, gå ut og treff andre. - Gå videre. Ikke la kompasset ditt rotere rundt og rundt dette mennesket. Coachen Anonymkode: 93108...559 Takk. Ut på tur i solen med en venninne her nå, Anonymkode: 60686...a7c 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk. Ut på tur i solen med en venninne her nå, Anonymkode: 60686...a7c Legg fra deg mobilen! Anonymkode: 2bea3...870 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Legg fra deg mobilen! Anonymkode: 2bea3...870 Den tror jeg er lur, men vanskelig. Anonymkode: 60686...a7c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Skjønner. Er det feil å uttrykke min sorg og at jeger lei meg? Eller bare aldri gi lyd fra meg? Tar dette tungt. Anonymkode: 60686...a7c Beste sjans for eventuelt å få napp igjen er å ikke ta kontakt noe mer før eventuelt han gjør det. Hender mannfolk angrer og dukker opp igjen. Men som sagt ingen garanti men det er det som vil funke best. Regn i hvertfall med 1-2 mnd stillhet. Etter den tiden om du ikke hører mer har du snart kommet litt over det og det blir lettere. Men min erfaring er at alle menn før eller siden tar kontakt igjen😂. Anonymkode: 527e0...865 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen tanker om dette? Anonymkode: 60686...a7c Jeg har sagt nei til ei, som jeg bare har ligget med 1 gang. Det skulle bare være sex fra hennes side, men hun taklet ikke å møte en høflig fyr, med et rent og ryddig hjem. Da jeg merket at hun la mye mer i vår kontakt, så sa jeg stopp. Den fyren du snakker om, har allerede merket at du legger for mye i det, og har vett til å trekke seg ut. Eller han har funnet noen annen. Anonymkode: 8e8d9...c93 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #19 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Beste sjans for eventuelt å få napp igjen er å ikke ta kontakt noe mer før eventuelt han gjør det. Hender mannfolk angrer og dukker opp igjen. Men som sagt ingen garanti men det er det som vil funke best. Regn i hvertfall med 1-2 mnd stillhet. Etter den tiden om du ikke hører mer har du snart kommet litt over det og det blir lettere. Men min erfaring er at alle menn før eller siden tar kontakt igjen😂. Anonymkode: 527e0...865 Om det har vært et seksuelt forhold ja. Da kommer de ofte krypende tilbake om de ikke får napp andre steder.. Men har det ikke vært sex inne i bilde har han sikker gått lei. Mest sannsynlig fordi han kun var ute etter sex i utgangspunktet. Anonymkode: bc3d2...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #20 Skrevet 29. juni 2021 Om han plutselig ikke er interessert lengre så skyldes det nok enten: a. Han var bare ute etter sex og du ble for hardt bytte, så han ga opp b. Han syntes dere var for forskjellige i holdninger/verdier/interesser at du på den måten ble uinteressant for ham. c. Han datet flere i beste ‘ungkaren’ stil…og fant ei annen med bedre match og som han ville satse på. Da blir det eneste riktige å avslutte de andre datene. Du var altså mest sannsynlig ei av flere. Og det er en legitim norm på datingmarkedet i dag. Du må uansett ikke finne på å mase på ham nå. Det vil bare gjøre vondt verre. Slett nr hans, og ellers all tilgang til ham i sosiale medier. Så gjør du prosessen kortere og mindre smertefull for din egen del. Og ikke tenk det var noe feil med deg. Denne form for avvisning er en del av livet og noe alle opplever en eller flere ganger opp igjennom årene. Livet er brutalt💔 Men en dag kommer lykken❤️ Anonymkode: bc3d2...ac8 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå