Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Hva slags jakker bruker dere om høsten når det er for kaldt til å bruke den tynne sommerjakka og for varmt til å ta i bruk dynejakka?
blå Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Det problemet har jeg hvær høst. Det ender alltid med at jeg ikke rekker å få kjøpt meg høstjakke før det er forsent, og jeg må begynne med vinterjakke. Går derfor med olajakke med en genser under. Dødskjedelig!!!!!
Smørblomsten Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Enig! Hvert eneste år skjer det, blir for kaldt før man har fått ut fingern til å kjøpe en høstjakke... Blir en sånn halvveis fryse-periode, kontra for-varmt-i-solen periode Og så vil jeg jo så gjerne bruke 'kanin'-vesten min med en varmere genser under, men har ikke funnet den perfekte høstgenseren heller
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #4 Skrevet 12. september 2005 Har siklet på en dressjakke i fløyel,men etter å ha bevitnet dagens haglskur så begynner jeg å lure på hvor praktisk det egentlig er. En allværsjakke med uttagbart for begynner å virke som det beste alternativet akkurat nå ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå