Gå til innhold

Hvorfor mener noen at vi over 30 er uattraktiv ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser stadig her på KG  at damer over 30 er uattraktive…

Jeg er 35 og føler meg bedre og bedre, kan ikke huske å ha hatt så god selvbilde og følt meg så sexy som jeg gjør nå. Selvtilliten har blitt bare bedre med årene. Sexlysten har økt selv med småbarn og får aldri nok av min mann. 
mener alle er attraktive på sin måte men hva er mest sexy en en dame/jente med god selvtillit og selvstendig som trur på seg selv. 
Ser mange damer rundt som er unge/voksne og oser av selvtillit og er sexy. 
Heier på alle damer!

• Liker 19
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg vil si det er omvendt.

Kvinner under 30 er -i min erfaring- usikre og selvbevisste. Min erfaring tilsier at kvinner kommer i full blomst når de er rundt 40. De er erfarne, teknisk dyktige,  selvsikre og de vet hva de liker og klarer å formidle det.

Jeg liker å tenke at det samme gjelder menn, men der har jeg mindre erfaring.

Gjest Warrior
Skrevet

Vet ikke hvorfor noen mener det, men det er ikke noe å bry seg om. Bare ikke la sånt ødelegge selvbilde. Damer over 30 er ikke uattraktive. Like vakre som under 30. Heier også på alle damer👏🏻

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet

Det avhenger kanskje av alderen på de som uttaler seg? Men jeg har jo lest om menn på over 40 som setter aldersgrense 25 for sine kjærester, så det er ikke godt å vite hva som foregår oppe i de forskrudde hodene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 33 og jeg føler meg bedre nå enn da jeg var 23, så litt annerledes ut ja, men den selvfølelsen og den roen jeg har i meg nå gjør meg bedre og stødigere, det liker jeg! Føler jeg har bedre sex nå enn for noen år siden, vet mer hva jeg ønsker, og hva jeg vil gi osv. 

Anonymkode: fbba7...bd1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det mest usexy er mannehatende kvinner som har blitt forrådt, har bagasje og som har utløp for sine fordommer og bitterhet mot menn de dater eller aldri har møtt.

Så det er ikke bare det ytre som teller selvsagt, holdningen er viktigere i mine øyne.

Men la oss være litt realistiske her. Det er ingen hemmelighet at 16-25-åringer er mer sexy, trangere og strammere enn kvinner over 30, som mest sannsynlig har barn og har hatt flere sexpartnere.

Menn som sier de aldri hadde hatt sex med en stram 18-åring, lyver, eller tør ikke innrømme det i frykt for å bli stempla som "pedo".

Anonymkode: e2909...8d1

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men la oss være litt realistiske her. Det er ingen hemmelighet at 16-25-åringer er mer sexy, trangere og strammere enn kvinner over 30, som mest sannsynlig har barn og har hatt flere sexpartnere.

Det er langt mer som gjør en kvinne sexy enn stram hud og faste bryster. Veldig mange unge kvinner er flotte å se på, men det alene gjør dem ikke sexy.

Skrevet

Jeg er over 40 og har aldri følt meg så attraktiv som jeg gjør nå. 
Bryr meg lite om hva noen på KG skulle mene om damer på over 30😉

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel helt ann på hvem som uttaler seg. 

Jeg kan forstå at unge menn ikke synes en kvinne på over 30 år er særlig sexy. Husker selv da jeg var ung, da anså jeg folk i denne aldersgruppen som dinosaurer 😂

Anonymkode: 1edb6...6f6

• Liker 10
Gjest Bremnes.Kari
Skrevet

Sånn rent kronologisk og biologisk har de vel lagt de beste åra bak seg når de er 30. Drømmen for de fleste menn er vel sånn rundt 22.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel de som føler seg lite attraktive selv som ønsker å få andre til å føle seg like jævlige som det de selv gjør. Dvs. tråkke på andre for å føle seg bedre selv.

En slik adferd må være det minst attraktive av alt. De hadde vært bedre tjent med å gjøre noe for å forbedre selvfølelsen på konstruktivt vis, men de virker ikke å ville det. Mye enklere å klage på andre da.

Anonymkode: 579ad...d8b

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også blitt 40 nå og har endelig fått litt selvtillit. 

Er så glad jeg er ferdig med 20-og 30-årene, for da hadde jeg det bare fælt uansett. Følte meg som verdens styggeste samtidig som menn som var eldre enn meg prøvde å utnytte meg og tok seg friheter ved å ta på pupper og rumpe. 

Dessverre er det mange som er negative til kvinner over en viss alder...akkurat som om kvinner over 30 er utgått på dato...men de holder jeg meg langt unna. Jeg sikter heller til oppegående menn som ikke tenker alder. 

Anonymkode: 1309c...40c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg kan forstå at unge menn ikke synes en kvinne på over 30 år er særlig sexy. Husker selv da jeg var ung, da anså jeg folk i denne aldersgruppen som dinosaurer 😂

Og disse unge mennene, hvor gamle er de? I 40-50-åra? 😂

Anonymkode: 1309c...40c

• Liker 6
Gjest Bremnes.Kari
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Her må jeg arrestere deg. Jeg tror unge menn syns eldre damer er sexy. Det er de jevnaldrende og litt eldre enn- mennene, som bedre legger merke til aldersmarkører og finner ut at de syns tyveåringene er mer attraktive enn trettiåringene. Det trenger ikke være rynker i ansiktet, det kan være hendene, at øynene er litt mer innsunket i fjeset, sånne ting. En 17-årig gutt vil nok mene at modellen på 37 er like råsexy, om ikke mer, enn modellen på 21. De ser ikke sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Vil si det er meget individuelt (naturlig nok). Hvis jeg skal generalisere så vil jeg si at kroppene til yngre kvinner (20 +) er penere enn kroppen til en kvinne i 30 årene som kanskje har fått barn. Tiden setter sitt preg på alle, både kvinner og menn. Jeg (mann) har en sterkere og større kropp som 40 åring enn jeg hadde i 20 årene. Da var jeg tynn, ganske enkelt. Ansiktet mitt bærer selfølgelig preg av at jeg ikke er 20 lengre, men det er helt ok for min del. :)

Det som går igjen i postene over er at de føler seg mer sexy enn noen gang. Det er noe som tiltrekker meg mere enn en 20 åring med perfekt kropp.

Anonymkode: edbc8...45f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det mest usexy er mannehatende kvinner som har blitt forrådt, har bagasje og som har utløp for sine fordommer og bitterhet mot menn de dater eller aldri har møtt.

Så det er ikke bare det ytre som teller selvsagt, holdningen er viktigere i mine øyne.

Menn som sier de aldri hadde hatt sex med en stram 18-åring, lyver, eller tør ikke innrømme det i frykt for å bli stempla som "pedo".

Det er jo ingen bevis på at 16-25 åringer er trangere en de over 30.  

Hva mener du med at dem er mer sexy med de yngre? 

• Liker 2
Skrevet

De eneste som mener det befinner seg her på KG. 

De er enten bitre ungjenter i begynnelsen av tyveårene, som er snurt fordi de modne, mer seriøse mannfolka på 35 heller vi ha ei på 30. 

Eller det er bitre menn som ikke har draget på 30-åringer - som prøver svekke selvtilliten vår. 

Det er min hypotese. Jeg står ved den. ;) 

• Liker 15
Skrevet

Bryr meg ikke om jeg er attraktiv eller ikke. Er de ikke fornøyd med åssen jeg er så kan de gå et annet sted for jeg endrer ingenting for noen andre enn meg selv. Alder spiller ingen rolle, ingen blir yngre med årene uansett. 

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noe så dumt. Jeg er like "trang" nå, som da jeg var 20. Så du vet ikke hva du snakker om. 

Det finnes et flust av kvinner som er sprekere enn mange 16-25 åringer. Kvinner på 30+, 40+ og til og med 50+. Det er oftere jeg ser dvaske "tenåringer" enn dvaske "25+". 

Tror du alderen 16-25 betyr = trent og sunn? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker litt, at det er den samme typen menn som går rundt og sier slike ting hele livet, uavhengig av alder.  Vi menn flest, som har et naturlig forhold til aldring og jevnaldrende kvinner, går ikke rundt og sier sånt. 

Anonymkode: c4b8a...9f5

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...