AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg matchet med en mann på Tinder i forrige uke, og vi dro på vår første date i helga. Daten gikk utrolig bra, og han var morsom, respektfull og høflig. På slutten av daten sa han at han gjerne ville møte meg igjen og spurte om jeg ville komme hjem til han for vår neste date. Han sa vi kunne se film, spise og kose oss. Jeg har allerede vært veldig tydelig om at jeg ikke kommer til å ha sex, men er det likevel for tidlig å dra hjem til han? Jeg liker han godt og vil veldig gjerne bli bedre kjent med ham, men føler at det kan gi feil signaler om jeg drar hjem hos ham allerede på andre date. Hva tenker dere? Anonymkode: d6faa...820
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Jeg synes ikke det er for tidlig. Det blir mye mer avslappet å være hjemme, og mye billigere enn å kjøpe seg mat ute.. Anonymkode: d780c...070
Hr. Aktiv Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Pule vi skal pule vi skal pule pule pule pule. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Jeg ville ikke gjort det før jeg kjente han bedre Anonymkode: 97efb...380 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes ikke det er for tidlig. Det blir mye mer avslappet å være hjemme, og mye billigere enn å kjøpe seg mat ute.. Anonymkode: d780c...070 Jo, for tidlig. En date ute kan jo være i en park der man tar med mat hjemmefra. Og hvorfor må en date involvere mat i det hele tatt? Kan jo være bare en spasertur eller sykkeltur. Anonymkode: 5aa87...458 5
Blått Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg ville ikke gjort det før jeg kjente han bedre Anonymkode: 97efb...380 Enig. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Blått skrev (9 minutter siden): Enig. Ja, jeg er vel også enig. Jeg er egentlig bare redd for at han tar et steg tilbake eller mister interessen i meg, siden jeg liker han så godt allerede Anonymkode: d6faa...820
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 Jeg var med han hjem på første date, hadde ikke plan om det da. Vi laget mat sammen og pratet masse. Er gift i dag. Anonymkode: 50ba1...ec0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 Spørs hva du er ute etter, TS - varig forhold eller først og fremst sex. Høres ut som dere står i en vanlig situasjon: Han vil først og fremst ha sex før han vurderer om han vil ha et forhold, du vil først og fremst vurdere ham for et forhold før du har sex. Hvis han er seriøst interessert i å bli nærmere kjent med deg som person, så klarer han å vente litt. Men det høres ut som han har det travelt. "Kose oss" betyr i denne settingen "pule". Anonymkode: a0eaa...91a 1
Blått Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg er vel også enig. Jeg er egentlig bare redd for at han tar et steg tilbake eller mister interessen i meg, siden jeg liker han så godt allerede Anonymkode: d6faa...820 Liker han deg, så er han villig til å vente til du er klar for det. Jeg har skrevet om det i tråden for oss som skal finne kjærligheten i 2021, men jeg har brent meg på å ha andre daten som hjemmedate. Jeg vil derfor kjenne den personen litt, og luke ut de som bare vil pule. Endret 28. juni 2021 av Blått 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 Ta med glidemiddel og en pakke kondomer just in case! Kos deg! 😊 Anonymkode: 53f34...f0f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #12 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Spørs hva du er ute etter, TS - varig forhold eller først og fremst sex. Høres ut som dere står i en vanlig situasjon: Han vil først og fremst ha sex før han vurderer om han vil ha et forhold, du vil først og fremst vurdere ham for et forhold før du har sex. Hvis han er seriøst interessert i å bli nærmere kjent med deg som person, så klarer han å vente litt. Men det høres ut som han har det travelt. "Kose oss" betyr i denne settingen "pule". Anonymkode: a0eaa...91a Jeg er jo ute etter et forhold. Men ja, du har helt rett. Er han faktisk interessert i meg som person, så bør det ikke være et problem å vente. Gjenstår å se om han er det eller ikke, da. 😭 Anonymkode: d6faa...820
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #13 Skrevet 28. juni 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg er vel også enig. Jeg er egentlig bare redd for at han tar et steg tilbake eller mister interessen i meg, siden jeg liker han så godt allerede Anonymkode: d6faa...820 Jammen da er han ikke noe for deg (eller noen) hvis han har såpass lite forståelse/respekt for kvinners behov for trygghet. Anonymkode: 5aa87...458 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #14 Skrevet 28. juni 2021 Hjemme date første kvelden, vært sammen siden. Snakker om å flytte sammen nå. Lytt på magefølelsen mer en hva andre mener. Sier den vent, så venter du. Anonymkode: 6583a...637
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #15 Skrevet 28. juni 2021 Det går an å besøke noen uten å ha sex altså. Om du tror han forventer det, for du bare si ifra at du ikke er klar for det enda, før du drar på daten. Anonymkode: 3ecbe...ea7 1
Gjest Fnuggolina Skrevet 28. juni 2021 #16 Skrevet 28. juni 2021 Hr. Aktiv skrev (2 timer siden): Pule vi skal pule vi skal pule pule pule pule. Herreguuuuud 🤣🤣🤣🤣🤣 Men ja.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #17 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har aldri ligget med noen så tidlig i datingfasen uavhengig av hvor vi har møttes. Jeg vil ikke automatisk ligge med en person jeg knapt kjenner kun fordi vi er hjemme hos meg, men synes likevel det er et velegnet sted. Har hatt flere tidlige hjemmedater, null sex og null stress. Anonymkode: e1e39...22c 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg matchet med en mann på Tinder i forrige uke, og vi dro på vår første date i helga. Daten gikk utrolig bra, og han var morsom, respektfull og høflig. På slutten av daten sa han at han gjerne ville møte meg igjen og spurte om jeg ville komme hjem til han for vår neste date. Han sa vi kunne se film, spise og kose oss. Jeg har allerede vært veldig tydelig om at jeg ikke kommer til å ha sex, men er det likevel for tidlig å dra hjem til han? Jeg liker han godt og vil veldig gjerne bli bedre kjent med ham, men føler at det kan gi feil signaler om jeg drar hjem hos ham allerede på andre date. Hva tenker dere? Anonymkode: d6faa...820 Første møte med fyr fra tinder i mai, rett hjem til han. Gikk bra det, ble sittende å skravle utover hele natta. Anonymkode: e08c7...454
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er jo ute etter et forhold. Men ja, du har helt rett. Er han faktisk interessert i meg som person, så bør det ikke være et problem å vente. Gjenstår å se om han er det eller ikke, da. 😭 Anonymkode: d6faa...820 Tror neppe du finner ut av det etter to dater, uansett. En del menn kan holde deg varm ganske lenge med tanke på å få deg i seng, og allikevel droppe deg etterpå. Det er vel heller andre ting enn å ha sex for tidlig en bør se etter når en er ute etter et forhold. Hvorfor tenke så mye på forhånd? Gå på date, hold det avslappet og hyggelig, og se hvordan det går. Anonymkode: b39bd...0b6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #20 Skrevet 28. juni 2021 Jeg var med hjem på andre date. Spiste, tok et-par glass vin, dro hjem. Det er 18 år siden nå, gift i 12.... Men det var før tinder, og mens jeg fortsatt var ung og dum. Traff heldigvis en skikkelig og solid mann, som aldri har gjort noe annet enn å ville mitt beste i 18 år. Men kunne vel endt helt annerledes... Anonymkode: b1418...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå