Gå til innhold

Er det aktuelt for deg å «date» opptatt mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen lever i et dødt forhold, og vil ha spenning på si. Han skal ikke flytte fra samboer. Bor sammen for barna. Ville du møtt en mann i denne situasjonen?

Anonymkode: 787ab...068

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hadde ikke tenkt tanken en gang. 

Anonymkode: 69548...cb3

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

NEI! Selv om mannen "lever i et dødt forhold" eller ei (det sier de alle....)! Nei, bare nei! Hadde følt meg som en idiot. Ønsker ikke å være bidragsgiver til å ødelegge et annet menneske eller familie! Man vet ikke hvordan dette ender, selv om han ikke skal flytte. Kona, eller andre, kan finne det ut. Du kan bli hektet, og lage styr osv. osv. 

Folk som gjør dette, synes jeg er litt "enkel" eller "dum". 

Anonymkode: ccd9f...856

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt! 

Anonymkode: 643a3...2c5

• Liker 8
Skrevet (endret)

Kommer an på om han har lov hjemmefra, og hvilke følelser som er involvert.

En opptatt mann som har lov hjemmefra er veldig attraktiv for et koselig FWB-forhold syns jeg. Ingen drama, man kan fortsette å leve sitt eget liv, og han får dekket sine tilknytningsbehov hjemme slik at man er tryggere på at han ikke egentlig vil noe mer som man ikke greier å møte ham på. 

Endret av Hippogriff
  • Liker 3
Skrevet

Hvis jeg hadde fått møte kona hans og fått hennes tillatelse før første date... og jeg selv bare var ute etter en flørt/sex og ikke et langvarig forhold... så kanskje. Men selv da vil jeg jo helst være sikker på å ha sexpartneren min for meg selv i den perioden vi holder på. 

• Liker 6
Skrevet

Nei. Plutselig får man følelser og da blir det kaos. 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Da kan han heller gjøre det slutt. Skjønner meg ikke på sånne. Greit nok at man ikke ha et brudd når man har barn sammen, men det er mye bedre å gå fra hverandre enn å knulle rundt bak ryggen til folk. Hvis det er et åpent forhold så kan man gjøre det man har avtalt seg i mellom, men ellers så har jeg utrolig lite respekt for sånne "stakkars meg, jeg lever i et dødt forhold, men må ha sex. Hjelp meg". 

Så svaret er nei. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Helt totalt uaktuelt å gå inn i et forhold med en man vet er en drittsekk. 

Anonymkode: cb3b3...9f1

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Vil da ikke være med på å lure, såre og ødelegge mennesker. Åpne forhold er det nok veldig få som har….

Anonymkode: ebf03...d86

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke åpent forhold, det er bak ryggen hennes… ts

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei takk. Vil ikke vær en sånn nr to, og som #3 sier - de sier alle at sexlivet er dødt hjemme eller hva de nå finner på. Bare teite unnskyldninger  for å kunne leve livet sitt i pose og sekk.. 

Anonymkode: 1ee4a...9ac

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei. Det går en nemesis gjennom livet. Lev heller etter den gylne regel og ikke gjør mot andre som du ikke ønsker skal bli gjort mot deg selv senere. 

Anonymkode: 825ef...a51

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å ha en opptatt mann som ff? Bare sextreff innimellom? Viss du selv er ute etter det samme? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva med å ha en opptatt mann som ff? Bare sextreff innimellom? Viss du selv er ute etter det samme? 

Fortsatt nei. Snakk med partneren din og reparer forholdet eller gå.

Anonymkode: cb3b3...9f1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er rart at noen vurderer en sånn mann som et bra alternativ til dating. 
Det er jo som å stikke hånda inn i et vepsebol

Anonymkode: c3c85...3c1

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Da er det absolutt nei. Ikke bli med på dette, alle løgnene og snikingen - og han blir hos kona til slutt hvis du får følelser.

Hvis det hadde vært et åpent forhold, er det en annen sak. Der går skillet tenker jeg.

Anonymkode: 59aef...429

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med «date?» Du ser for deg en fremtid med han? 

Anonymkode: 415bd...388

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Da blir svaret nei, jeg synes en slik mann høres uendelig patetisk ut og jeg hadde ikke stolt på forklaringen hans et sekund. Og hvorfor i all verden skulle jeg ha et forhold til en mann som sitter og sutrer over kona når jeg kunne ha hatt det med en mann som hadde et godt liv og hyggelige ting å dele?

Anonymkode: 48477...799

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...