AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Del Skrevet 28. juni 2021 Er det mulig at klinikken kan sette inn embryo (fra fryseforsøk) gjøres uten hormonstimulering? Jeg skal bruke estrofem og utrogstan før innsett, men jeg kunne ønske at jeg kunne sette inn i naturlig syklus slik at jeg slipper risiko for bivirkninger av medisinene. Noen som vet om det er mulig? Regner med at legene må se på det som fordel å bruke medisinene for å øke sjansene for å lykkes. Jeg har litt angst for medisinene. Anonymkode: d1344...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly_ Skrevet 28. juni 2021 #2 Del Skrevet 28. juni 2021 Jeg har satt inn fryseforsøk hvor eneste hormonbehandling er progesteron, så det er mulig. Men er det ikke østrogen og progesteron du skal ta? Kanskje du mangler østrogen og derfor må ha en boost av det? Progesteron er helt vanlig uansett hvilken type Innsett man har. Jeg hadde snakket med klinikken hvorfor de tenker du skal ta det, så får du nok en god forklaring på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Del Skrevet 29. juni 2021 11 hours ago, Molly_ said: Jeg har satt inn fryseforsøk hvor eneste hormonbehandling er progesteron, så det er mulig. Men er det ikke østrogen og progesteron du skal ta? Kanskje du mangler østrogen og derfor må ha en boost av det? Progesteron er helt vanlig uansett hvilken type Innsett man har. Jeg hadde snakket med klinikken hvorfor de tenker du skal ta det, så får du nok en god forklaring på det Jeg skal ta estrofem 2 mg 3 ganger for dagen , og utrogestan senere. Har tatt hormonprøver som klinikken har sett på. Hormonprøvene er normale. Så vet ikke hva som er normalt å ta med innsett, men får forhøre meg om hvorfor jeg skal ta dette. . Vil helst ta minst mulig medisiner. Anonymkode: d1344...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå