AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har vært i et par forhold som switch, (ganske mange års erfaring innen bdsm men mest på soverommet) men egentlig havnet mer på sub siden de siste årene, absolutt en brat! -jeg tar igjen. Har datet en nå en tid som ikke liker at jeg er brat, men jeg vet ikke helt hvordan jeg bare skal være sub. Jeg skal snakke med han om dette i kveld. Er det noe han kan gjøre? Jeg har tenkt på at vi må ha mer klare regler, men om han feks kiler meg så tar jeg igjen.. og det liker han jo ikke, men what to do? Vi har ikke noen spesielle regler så tenker at det har noe med saken å gjøre.. Har dere noen tips? Jeg føler jeg er litt blank, vi lever liksom D/s så fort vi har mulighet (=uten at barna er hjemme) men ikke med noe håndfaste ting.. Føler jeg må ha noe guidelines hvordan er du sub? Eller hvordan vil du at subben din skal oppføre seg? Anonymkode: 19edc...535
SlemUlv Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Dette er nok ikke rett forum for dette spørsmålet, så vær forberedt på mye tull. Personlig lever jeg I et 24/7 dom/sun forhold. Men jeg er ikke bratt da. Jeg har regler jeg følger, og om jeg skal bruke penger (utover det normale), så spør jeg ham først. Vi har begge satt grenser som vi er klar over, og har snakket mye om kinks og hvordan vi ser for oss livet vårt.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 SlemUlv skrev (3 minutter siden): Dette er nok ikke rett forum for dette spørsmålet, så vær forberedt på mye tull. Personlig lever jeg I et 24/7 dom/sun forhold. Men jeg er ikke bratt da. Jeg har regler jeg følger, og om jeg skal bruke penger (utover det normale), så spør jeg ham først. Vi har begge satt grenser som vi er klar over, og har snakket mye om kinks og hvordan vi ser for oss livet vårt. Ja jeg regner med det men har oppdaget endel fra miljøet her inne så tok sjansen. Får bare sile ut👌 Ja jeg tenker jeg bare må spørre hvordan han vil ha det.. og ta det litt derfra men kom gjerne med tips og ting jeg kan foreslå som regler osv , fikk litt jernteppe her Anonymkode: 19edc...535
SlemUlv Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Det kommer jo helt an på hva dere er ute etter. Kjære er veldig opptatt av å ta vare på helsen min, siden jeg er kronisk syk. Så mine regler går mye på å spise jevnlig, drikke nok, bevege meg, komme meg til behandling osv.
Flintis Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Slik jeg ser det dreier det seg om å finne ut hvilken sub du er. Altså nå er du brat, når du brater ønsker du antagelig en reaksjon for så å underkaste deg eller brate mer? Hvor du skal er jo litt avhengig av hvor du er og dine grenser og den dominante sine preferanser. En oppdratt brat går for å være en god sub. Men det må forskes litt og det gjør det spennende. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #6 Skrevet 29. juni 2021 Flintis skrev (På 28.6.2021 den 11.27): Slik jeg ser det dreier det seg om å finne ut hvilken sub du er. Altså nå er du brat, når du brater ønsker du antagelig en reaksjon for så å underkaste deg eller brate mer? Hvor du skal er jo litt avhengig av hvor du er og dine grenser og den dominante sine preferanser. En oppdratt brat går for å være en god sub. Men det må forskes litt og det gjør det spennende. Lykke til. Jaaa der er vi inne på noe..Ja jeg er brat og ønsker at han skal "sette meg på plass" jeg fighter litt tilbake nå fordi det ikke skjer noe, og fått tilbakemelding på at han ikke syns så godt om det at jeg tar igjen .. kommer vel alltid til å gjøre det om han ikke lærer meg noe annet.. jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gi helt slipp og underkaste meg helt. Uten regler Anonymkode: 19edc...535
SlemUlv Skrevet 29. juni 2021 #7 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jaaa der er vi inne på noe..Ja jeg er brat og ønsker at han skal "sette meg på plass" jeg fighter litt tilbake nå fordi det ikke skjer noe, og fått tilbakemelding på at han ikke syns så godt om det at jeg tar igjen .. kommer vel alltid til å gjøre det om han ikke lærer meg noe annet.. jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gi helt slipp og underkaste meg helt. Uten regler Anonymkode: 19edc...535 Dette er jo noe du må snakke med partneren din om, med klærne på og rollene av 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 Liker også å være brat men hadde også forhold med Dom som ønsket at jeg skulle være lydig - så var jeg det da (for det meste 😏) Anonymkode: 8cc38...6de
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jaaa der er vi inne på noe..Ja jeg er brat og ønsker at han skal "sette meg på plass" jeg fighter litt tilbake nå fordi det ikke skjer noe, og fått tilbakemelding på at han ikke syns så godt om det at jeg tar igjen .. kommer vel alltid til å gjøre det om han ikke lærer meg noe annet.. jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal gi helt slipp og underkaste meg helt. Uten regler Anonymkode: 19edc...535 Som brat og sub trenger du regler. Han skal sette regler. Om han ikke vil du skal «ta igjen» må han ha et sett med straff som han utøver på deg når du gjør det. Om straffen er ubehagelig nok, slutter du nok. Når du er flink og følger reglene, bør du få belønning. Det er slik vi gjør det. Anonymkode: 6be74...c63
SlemUlv Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Som brat og sub trenger du regler. Han skal sette regler. Om han ikke vil du skal «ta igjen» må han ha et sett med straff som han utøver på deg når du gjør det. Om straffen er ubehagelig nok, slutter du nok. Når du er flink og følger reglene, bør du få belønning. Det er slik vi gjør det. Anonymkode: 6be74...c63 Ikke alle D/s relasjoner bruker straff og belønning. Mange setter seg ned å prater, for å finne ut hvorfor ssub brøt reglene denne har godtatt. Det er mange måter å gjøre D/s på, og ts må finne sin, sammen med partner. Derfor det er så viktig å snakke sammen, åpent og ærlig. 1
Gjest Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Anki, mod
Mina86 Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 (endret) SlemUlv skrev (4 timer siden): Ikke alle D/s relasjoner bruker straff og belønning. Mange setter seg ned å prater, for å finne ut hvorfor ssub brøt reglene denne har godtatt. Det er mange måter å gjøre D/s på, og ts må finne sin, sammen med partner. Derfor det er så viktig å snakke sammen, åpent og ærlig. Det her👌 Endret 29. juni 2021 av Mina86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå