AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg matchet for noen måneder siden med en gammel klassekamerat på tinder. Vi gikk i samme klasse på videregående i en middels stor by. Jeg kjente ham igjen med en gang han kom opp på skjermen. Jeg kjente ham ikke egentlig da vi gikk på skolen, men vi gikk i samme klasse. Han var med i russestyret, var en av dem som lagde liv og røre. Jeg var mer anonym. Hadde min gjeng og trivdes godt, men var ikke en av de største festløvene og slikt. Da han poppet opp på skjermen så jeg at ikke bare bor vi i samme by nå, men vi har samme yrke også. Han sendte melding, vi begynte å snakke sammen og tonen var god, den. Følte jeg. Jeg spurte om han husket meg? Noe han ikke gjorde. Fortalte ham at vi hadde gått i samme klasse. Han (latet som han?) husket det og vi mimra litt om den epoken. Etter det ble han litt stille. Så jeg tenkte hell, jeg bare spør om vi skal ut å ta en øl sammen. Han sa det hørtes hyggelig ut, og at han skulle si fra en dag det passa. Etter det har jeg ikke hørt en dritt. Så nå sitter jeg her da. Føler den 19-år gamle jeg har blitt dumpa. Han sveipa jo til høyre og var jo på - fram til han fant ut vi var gamle klassekamerater. Føler jeg ble dumpa pga at jeg ikke var «kul nok» på vgs. Hvordan skal jeg ta dette?? Synes det er flaut og pinlig. Anonymkode: 82f4c...ded 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Er jo mer flaut og pinlig for han. Kanskje han ble flau over egen oppførsel på vgs siden han ikke husker deg, og er kanskje redd for at du syns dårlig om han. Anonymkode: 99892...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Det er jo en veldig stor andel av kontakt på Tinder, som går den veien, så det kan jo være ganske tilfeldig. Anonymkode: bf970...c47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå