AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Det er folk jeg har hatt i omgangskretsen opp igjennom, og flere ser til å bli med på disse greiene. Shaker og te og gudene må vite hva annet de har i seg som tydelig skal være så mye bedre enn helt vanlig mat og drikke! De spammer daglig SoMe og langer ut om hvor lykkelig de er, hvor sterke de er både mentalt og fysisk og hvor glade de er i sin HerbalifeFAMILY! Jeg har hørt flere som har blitt med en periode, som måtte «melde» inn til en veileder daglig. Og sluttet vedkommende med det, så kuttet Herbalife kontakten med dem også. Litt av en familie! Jeg spyr av dette. Og spesielt av snikreklamen. Har gått ned 12 kg på å spise vanlig mat jeg, og er super fornøyd med kroppen min nå. Minst like slank og fin som de som drikker shaker hver dag. Men dette bruker de ekstra penger på. Anonymkode: 9500e...3b6 5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er folk jeg har hatt i omgangskretsen opp igjennom, og flere ser til å bli med på disse greiene. Shaker og te og gudene må vite hva annet de har i seg som tydelig skal være så mye bedre enn helt vanlig mat og drikke! De spammer daglig SoMe og langer ut om hvor lykkelig de er, hvor sterke de er både mentalt og fysisk og hvor glade de er i sin HerbalifeFAMILY! Jeg har hørt flere som har blitt med en periode, som måtte «melde» inn til en veileder daglig. Og sluttet vedkommende med det, så kuttet Herbalife kontakten med dem også. Litt av en familie! Jeg spyr av dette. Og spesielt av snikreklamen. Har gått ned 12 kg på å spise vanlig mat jeg, og er super fornøyd med kroppen min nå. Minst like slank og fin som de som drikker shaker hver dag. Men dette bruker de ekstra penger på. Anonymkode: 9500e...3b6 Helt enig, det er som en sekt. Jeg slutter å følge de som begynner å spamme SoMe med dette. Ikke nødvendigvis så sunne produkter heller. Det har vært tilfeller med skade på lever, selv om det mest sannsynlig er trygt for de som ikke har problemer med leveren fra før: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK548447/ Anonymkode: 52530...efc 2
Flytendesåpe Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 (endret) Helt enig. 😅 Endret 23. november 2021 av Flytendesåpe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå