AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Har snakket med en gutt fra tinder et parr uker . For noen dager siden snakket vi masse og avtalte at når ha kom til bergen på torsdag så skal vi møtes. Dra på kino og kanskje hvis kjemien stemmer så skal vi sove i telt sammen. Vi har snakket på telefon og på cam. Men nå blir jeg usikker på om han fortsatt er interessert eller bare ikke vil snakke så mye før vi har møttes. For de siste dagene har han ikke skrevet så mye. I går skrev jeg at jeg gledet meg til å møte han og da skrev han:blir kjekt det :D. Det at han ikke skriver til meg på noen dager før vi skla møtes, betyr det at han ikke er interessert? Han skal jo uansett til bergen fordi han skulle besøke noe venner. Anonymkode: 02515...4e7
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor skal han skrive hull i hodet på deg når dere allerede har avtalt å møtes?
Nåleputa Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Dette er det menn og kvinner er som hund og katt på. Damer trenger bekreftelse på at han gleder seg, og at han tenker på det nærtstående møtet. Kvinner liker å få «bevis» på at mannen tenker på henne i form av meldinger. Helst 1000😁😅😅 Mannfolk tenker at, yes, jeg skal på date og planlegger i sitt eget hode og trenger ikke « uromoment» fra kvinner som gjerne vil ha bekreftelse på daten og at han gleder seg. Det tror jeg blir oppfattet som mas. Men gi han konkret tid og sted. 😃spør om d passer, og få d bekreftet. Så ta d derfra når dere møtes
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har snakket med en gutt fra tinder et parr uker . For noen dager siden snakket vi masse og avtalte at når ha kom til bergen på torsdag så skal vi møtes. Dra på kino og kanskje hvis kjemien stemmer så skal vi sove i telt sammen. Vi har snakket på telefon og på cam. Men nå blir jeg usikker på om han fortsatt er interessert eller bare ikke vil snakke så mye før vi har møttes. For de siste dagene har han ikke skrevet så mye. I går skrev jeg at jeg gledet meg til å møte han og da skrev han:blir kjekt det :D. Det at han ikke skriver til meg på noen dager før vi skla møtes, betyr det at han ikke er interessert? Han skal jo uansett til bergen fordi han skulle besøke noe venner. Anonymkode: 02515...4e7 Ja Anonymkode: 3e982...06b
GrønnNellik68 Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Nåleputa skrev (2 timer siden): Dette er det menn og kvinner er som hund og katt på. Damer trenger bekreftelse på at han gleder seg, og at han tenker på det nærtstående møtet. Kvinner liker å få «bevis» på at mannen tenker på henne i form av meldinger. Helst 1000😁😅😅 Mannfolk tenker at, yes, jeg skal på date og planlegger i sitt eget hode og trenger ikke « uromoment» fra kvinner som gjerne vil ha bekreftelse på daten og at han gleder seg. Det tror jeg blir oppfattet som mas. Men gi han konkret tid og sted. 😃spør om d passer, og få d bekreftet. Så ta d derfra når dere møtes Tror dette stemmer bra i dagens nett dating så blir man fort usikker når man ikke kjenner folk og damer trenger å føle at de kan stole på den de skal møte. At han forsikrer om at han kommer er en bra ting da kan damer senke skuldrene ..ellers kommer tvilen gnagende... spesielt hvis man liker noen litt ekstra godt. Men på den annen side er jo menn slik da at når de har avtalt så er det avtalt da trengs det ikke noe flere meldinger. Så nei tror ikke du skal avksrive han bare møt han å se. Dette blir spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå