AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Har en madrass som er veldig fast og en god overmadrass over. Oppleves fortsatt litt hard, og jeg ønsker kanskje å unngå å bruke så mye penger på det nå. Lurer derfor på om noen har erfaring med å å bruke to overmadrasser på en madrass. Anonymkode: a40a8...4f1
altflyter Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Jeg gjorde det da jeg ikke hadde penger til en dyr seng 😊 gikk helt fint. Brukte en ekstra overmadrass som gjorde sengen mykere. Er ikke ideelt, men fungerte helt fint for meg 😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Det jeg er redd for er vel at det skal bli for mykt Anonymkode: a40a8...4f1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Hvorfor ikke da kjøpe en annen overmadrass istedenfor? Overmadrasser kan du finne i mange forskjellige tykkelser, og der også litt forskjellig fasthet. Så slipper du to oppå hverandre. Siden du uansett vurderer å kjøpe en til Anonymkode: fb29c...a3b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Overmadrassen er relativt ny og god. Men kan godt hende den beste løsningen er å kjøpe seg en ny madrass. Den er ca ti år gammel, så ikke rart om den ikke er god lengre. Anonymkode: a40a8...4f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå