Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føles ut som hele kroppen min er i mensmodus! Våknet noen dager på rad nå med helt lik følelse i magen og brystene som den værste dagen jeg blør.. men altså ingen blod. Er kjempe oppblåst nederst i magen det på en måte «klør» /stikker i eggstokkene (?) og øm helt inn i armhulen. Jeg er nok enten en dag over IKM eller på IKM idag men noen med lik erfaring, at det føles helt likt som mensen er på vei?
Jeg ønsker ikke starte teste før til helgen🙊😅

Anonymkode: ce25c...2c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Føles ut som hele kroppen min er i mensmodus! Våknet noen dager på rad nå med helt lik følelse i magen og brystene som den værste dagen jeg blør.. men altså ingen blod. Er kjempe oppblåst nederst i magen det på en måte «klør» /stikker i eggstokkene (?) og øm helt inn i armhulen. Jeg er nok enten en dag over IKM eller på IKM idag men noen med lik erfaring, at det føles helt likt som mensen er på vei?
Jeg ønsker ikke starte teste før til helgen🙊😅

Vanskelig å si.. De aller fleste kjenner ingenting så tidlig. Jeg hadde ingen symptomer annet enn mensensmerter, så jeg var helt sikker på at mensen kom. Om du har IKM i dag så vil en test være 99,9% sikker, så du kan med sikkerhet teste allerede nå. :) Spennende er det i hvertfall! 

Anonymkode: e3d7f...0fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det (nøyaktig) likt som deg, tror IKM er i dag eller i morgen, mest lyst å vente til fredag med å ta en test. Alt føles som om mensen kommer. Litt i overkant spennende synes jeg.. 

Anonymkode: 8d244...8c9

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være! Men hvorfor vente i over 1 uke etter mens med å teste? 😮 

Anonymkode: 938d8...6cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her, ønsket ikke teste pga total angst for å få både + og -😅 Men, mensen kom ikke.. har enda ikke turt å teste. 😵💫Murringene har avtatt noe. Har hatt de samme murringene som rett før mensen kommer (ganske vonde)-bare at denne syklusen så har det ikke vært sånne «tak» i de .. puppene mine er nå blitt ømmere og mer fyldige enn for noen dager siden. Jeg er straks 37 år og jeg har nok litt angst for at dette og bare kan være syklusen som plutselig kødder med meg og at toget har gått.. har prøvd så innmari lenge. 😥 

Er så rart hvordan kroppen er.. var skråsikker på at mensen kom. Gått med tampong men ingenting..  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 11.00):

Jeg har det (nøyaktig) likt som deg, tror IKM er i dag eller i morgen, mest lyst å vente til fredag med å ta en test. Alt føles som om mensen kommer. Litt i overkant spennende synes jeg.. 

Hvordan går det?🥰

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det også sånn, og har vært både gravid og ikke. De gangene jeg hadde mest symptomer ble jeg ikke gravid. Den gangen jeg ble gravid hadde jeg få symptomer:  Mensmurring, spottet brunt på IKM (så var helt sikker på at mensen kom), brystene endret form og ble fyldigere. 

Anonymkode: d1120...e82

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan går det?🥰

Testet tidlig på morgenen tirsdag, men det ble en bortkastet test når mensen kom senere samme dag... Så enten har det vært noe der som ikke gikk, eller så har jeg blitt veldig overfølsom og identifisert «nye» symptomer jeg alltid har hatt før mensen🙈 

Krysser fingrene for deg🤞🏻🤞🏻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Testet tidlig på morgenen tirsdag, men det ble en bortkastet test når mensen kom senere samme dag... Så enten har det vært noe der som ikke gikk, eller så har jeg blitt veldig overfølsom og identifisert «nye» symptomer jeg alltid har hatt før mensen🙈 

Så trist! ❤❤

Anonymkode: c22d4...a19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei så leit♥️ Håper det setter seg en spire hos det snart🌼🐝

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tør enda ikke teste. Fikk litt lyserosa på papiret da jeg tisset i går ettermiddag. Er jo nå flere dager over IKM datoen min. Mensen min starter aldri sånn .. men fikk det for meg at det nok var det det var pga d begynte å murre veldig i sidene men dette gikk over etter noen timer! Har ikke kommet mere rosa utflod etter dette.Murrer endel når jeg ligger på ryggen og kjenner ett slags press i livmorområde hele dagen, og puppene er så hovne at man nå ser blodårene veldig godt🤔. Tenker jeg må manne meg opp til en test! Men syns det teste greiene er så nervepirrende 😅  

-er redd det bare er fordi jeg er 40 om 3 år å kroppen min driver å klusser.. har i løpet av de siste to årene etter jeg tok ut kobberspiral,- gått fra 28 dgr syklus hver mnd til å variere mellom 23 og 26 dgr, innimellom kan jeg klinke til med 28 med det er sjeldent. Har ofte eggløsning dag 9-12.. 

Sluttet egentlig å prøve for noen mnd siden. Jeg ga rett og slett opp. Orket ikke testing og prøving og alle tankene. Å følelsen av klokken som tikker 🙄

Er rart det skal klaffe da først når man hat gitt opp?😮

❤️

AnonymBruker
Skrevet

Å herregud da, ta en test!!😂😂 Nå har jeg fulgt spent med siden mandag😂

Anonymkode: b170b...7e6

AnonymBruker
Skrevet

Haha ja😂 

Ts her, begynte å småblø på morgenen i går da jeg stod opp, eller dvs jeg fikk endel friskt på papiret da jeg var på toalettet. Kom litt bare der og da men så ikke noe mere. Trodde da mensen var på vei men siden det kun var det så kjøpte jeg en CB test å testet på ettermiddagen -å den ble veldig positiv medengang!  Murrer og er litt småvondt så føler meg ikke helt trygg på begynnende SA osv men det er jo en annen sak eventuelt .. men gravid er jeg iallefall nå! 💛🥰 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha ja😂 

Ts her, begynte å småblø på morgenen i går da jeg stod opp, eller dvs jeg fikk endel friskt på papiret da jeg var på toalettet. Kom litt bare der og da men så ikke noe mere. Trodde da mensen var på vei men siden det kun var det så kjøpte jeg en CB test å testet på ettermiddagen -å den ble veldig positiv medengang!  Murrer og er litt småvondt så føler meg ikke helt trygg på begynnende SA osv men det er jo en annen sak eventuelt .. men gravid er jeg iallefall nå! 💛🥰 

Wooohooo! Gratulerer så mye🥰 Håper den klamrer seg fast🤞🏻

Anonymkode: b170b...7e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer TS, håper det går bra ❤️ 

Anonymkode: 6b12d...4d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk💛 vi får se!💛

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...