Litjtuppa Skrevet 15. september 2005 #21 Skrevet 15. september 2005 Koselig å høre at derer liker kjolen! Elsker den selv også Gjester: Jepp, 7900, splitter ny, rett fra "MSfabrikken!" Prøvde den på Frøken Frue i Trondheim, der har de en del Maggie Sottero kjoler. Tror det er den rette prisen, hun sa "du får den for 7900" tror ikke det var noe rabatt el. så.. Det er visst bare noen få MS kjoler som er så rimelige, sa hun, de fleste koster jo mye mer, så det er ikke så ille! Skal prøve den igjen i morgen *gleder meg sånn * kan forhøre meg litt mer om den og skrive inn her hvis jeg finner ut noe nytt (skal sikkert prøve å selge kjolen når jeg er godt gift, si ifra hvis noen fortsatt liker den om ca et år str.38)
miss77 Skrevet 15. september 2005 #22 Skrevet 15. september 2005 Kjempenydelig kjole!!!! :enig_anim: Hvorfor fikk du ikke ta bilde? Syns personlig at det er mye enklere å se om kjolen kler meg da....
Smashing Skrevet 15. september 2005 #23 Skrevet 15. september 2005 Den var kjempestilig. Synes det var litt tøft med de blonde greiene også. Litt originalt. Du er heldig som får den for den prisen. Jeg leide kjole for den prisen...
Gjest Bertine Skrevet 15. september 2005 #24 Skrevet 15. september 2005 Jeg vil gifte meg en gang til...... Den kjolen var NYDELIG!!!
Litjtuppa Skrevet 15. september 2005 #25 Skrevet 15. september 2005 Huff, skuffende at jeg ikke fikk ta bilder ja.. Hadde jo faktisk husket å ta med kameraet, så det var litt trist.. MEN, jeg får nok ta bilder i morgen, for da skal jeg bestille kjolen!! Hun sa at jeg fikk ta bilde når jeg hadde bestemt meg for og bestilt kjole, så kameraet blir med i morgen, skal legge ut bilder med en gang (i dagboka tenker jeg ) Ja, er fornøyd med prisen, det kosta jo ca 7000 for å leie kjoler der, så det kan jeg ikke klage på! Håper bare ikke at det er en grunn til at de er billigere, at de plutselig revner eller noe..skal spørre litt mer om det morgen.. Skal prøve mammas slør til, håper det passer, blir både noe lånt og noe gammelt Å, blir så glad når jeg leser at dere liker kjolen min!! Den betyr så mye for meg, er liksom den viktigste tingen den dagen, utenom selveste ekteskapsinngåelsen da.. Natta alle sammen :-D
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2005 #26 Skrevet 16. september 2005 Gleedar meg til å sjå bilde!!!!!
Gjest Imogene Skrevet 16. september 2005 #27 Skrevet 16. september 2005 Nydelig kjole-men jeg har hørt litt rare ting om hun FrøkenFrue-dama....hvordan var hun egentlig?
Vinterbrud-05 Skrevet 16. september 2005 #28 Skrevet 16. september 2005 Hun kan virke litt useriøs... Jeg følte meg ikke helt vel når jeg var der. Jeg anbefaler på det sterkeste Tessem brudesalong om du bor i trondheim.
Litjtuppa Skrevet 16. september 2005 #29 Skrevet 16. september 2005 (endret) Damen der var flink, hun forsto fort smaken/stilen min, fant fram mange fine kjoler, og hun var ærlig, så resten av prøvingen gikk bra Jeg har vært på Tessem også, der er de jo også veldig flinke. Men siden kjolen jeg har falt for kun fins på FF, må jeg nok ta meg noen turer dit.. mulig jeg kan finne slør osv på Tessem, de starter salg i dag, hadde pappa lest i avisa! Er spent på mammas reaksjon.. Jaja, blir spennende i dag! Endret 17. september 2005 av Litjtuppa
Gjest gjesta Skrevet 18. september 2005 #31 Skrevet 18. september 2005 kjempefin kjole, trur nok ei "ekte" brud blir finare i den og.. dei har en tendens til å stråle meir enn "glætte-modella"...
Gjest Chrizzy Skrevet 18. september 2005 #32 Skrevet 18. september 2005 Å den var virkelig kjempe nydelig!!!!!!!!
Montezuma Skrevet 18. september 2005 #33 Skrevet 18. september 2005 Nydelig kjole! Endelig en som er litt ulik "alle de andre..."
Glitter Skrevet 19. september 2005 #34 Skrevet 19. september 2005 Den var virkelig nydelig! Sånn kunne jeg tenke meg til mitt bryllup
Gjest Coral Skrevet 20. september 2005 #35 Skrevet 20. september 2005 Jeg har kikket litt på kjoler på nettet, ikke prøvd noen ennå. Men denne er en av dem jeg har notert meg, nydelig og litt spesiell kjole syns jeg. Regner med jeg kommer til å prøve den når jakten starter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå