Gjest Litjtuppa Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?147 Det sa pang da jeg prøvde denne kjolen i dag, sitter og småhyler og rister litt, er så fornøyd! Mamma kommer innover til byn på fredag for å se på den før jeg kjøper den Har aldri følt meg så slank og fin, det må vel være et godt tegn!? Akkurat nok pynt/broderier (det lille ekstra;)), passe langt slep, nydelig snøring i ryggen og ja..alt er bare nyydelig ved denne kjolen! Jeg skal ikke ha sånne blondegreier på skuldrene da, blir stroppeløs..jeg er så lykkelig assa! Hvis noen har denne til salgs, er det bare å ta kontakt, men det er vel ikke så ille med 7900 for en splitter ny MS kjole heller? Nei, nå blir jeg fiiiiin!! ?
minnimy Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 den var ikke bare fin den var lekker..... du høres ut som meg når jeg så på kjole første gang prisen var ikke galfor drømme kjolen din,håper vi får se bilder av deg iden også da..
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Ååå så heldig du er som har funnet en så fin kjole. Den var bare helt nydelig Du blir sikkert kjempe fin i den,også hjelper det jo masse når du føler deg vel i kjolen også. Lykke til med bryllupet
Gjest skindeep Skrevet 12. september 2005 #5 Skrevet 12. september 2005 Det sa pang hos meg også! Denne var råfin!
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2005 #8 Skrevet 12. september 2005 Det var veldig fint med de broderiene nedover skjørtet
Mrs. K Skrevet 12. september 2005 #9 Skrevet 12. september 2005 Det var en nydelig kjole og jeg likte ermene også.
Lady Lovelylocks Skrevet 12. september 2005 #11 Skrevet 12. september 2005 Det var en nydelig kjole og jeg likte ermene også. ← Helt enig, syns ermene gjorde den litt mer spesiell..
Gjest Litjtuppa Skrevet 12. september 2005 #12 Skrevet 12. september 2005 Å, så koseli at dere liker kjolen! Er veldig fornøyd og stolt nå ja!! Hehe..dere får nok se meg i kjolen ganske snart, skal prøve den igjen på fredag tror jeg, fikk ikke ta bilder der før jeg hadde bestilt/kjøpt kjolen.. De "armene" så jeg ikke før jeg kom hjem, de var ikke på den kjolen jeg prøvde, var jo faktisk litt dekorative..men har alltid ville hatt "toppløs" hehe, så jeg må nok ta uten. Sendte mail med bilde av kjolen til mamma og pappa, pappa ropte "løp og kjøp" i bakgrunnen i telefonen Pappa kjenner meg såpass godt at han vet når jeg har bestemt meg for noe, mamma er såklart mer omstendig og kritisk, typisk Jaja, fere bilder kommer nok snart.. Natti natt alle sammen
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #14 Skrevet 13. september 2005 Den var virkelig nydelig! Jeg synes armene var fine jeg, men kjolen er helt sikkert like fin uten.
Elbereth Skrevet 15. september 2005 #16 Skrevet 15. september 2005 Nydelig kjole! Den var lekker både med og uten ermer...
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #17 Skrevet 15. september 2005 Kjenpeflott kjole. Du kommer nok til å trollbinde din tilkommende mann med en slik kjole.
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #18 Skrevet 15. september 2005 Nydelig og lekker!! Lagra den jeg...sånn i tilfelle jeg treffer Den Rette snart... *vil gifte meg jeg også* Ha et fint bryllup
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2005 #19 Skrevet 15. september 2005 Har kikket litt på den kjolen jeg også, nydelig .. Koster den nærmere 8000 ny? Kan jeg spørre hvilken by du har prøvd den i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå