Gå til innhold

Betatt av jente (PAUSE MED KJÆRESTE).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært nylig på en fest der jeg ble veldig betatt av en jente. Jeg klarte rett og slett og ikke og holde meg unna. Vi kysset litt og klinte også ble jeg med henne hjem(pratet masse) så ble det seksuelt og jeg slikket henne på klitoris til ho kom. Vi prøvde og få meg stiv ved og ta kuken min litt rundt vaginaen med uten hell. Den gikk rett og slett ikke opp da jeg var for full. Følte det ødela mye da det ikke var så mye interesse etter. Ho var en del eldre en meg også så kan være det. Dette er tre uker siden nå. 
men oppe i det hele så hadde jeg pause med min kjæreste som prøvde og få kontakt med meg hele den natten der. Jeg ble jo litt rar forann ho deretter da jeg følte på svik ovenfor kjæresten selvom det var pause. Etter denne kvelden tenker jeg ikke på noe annet en den kvelden og hvor bra ho fikk meg til og føle. Jeg og kjærestenmin har fått kontakt igjen litt etter hendelsen og det er rett og slett ikke det samme. Jeg er rett og slett ikke fornøyd lenger. Da dette har vært veldig opp og ned før pausen. Føler den kvelden/natten fikk meg til og åpne øyne litt med tanke på hva som finnes der ute. Da hun jeg er sammen med nå har mye sinne og usikkerhet i livet sitt. Jeg føler også på at jeg kanskje skal gi forholdet en sjangs da vi egt skal flytte i en leilighet sammen. 

(Jeg tenker fremdeles på den jenta den kvelden også)

Anonymkode: e3dcf...5a5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

min mening er at hvis noen har behov for pause i et forhold kan man like gjerne slå opp. det kommer ikke til å vare i det lengre løp. ikke noe vits i å drøye det ut. 

du skriver også at hun har mye sinne og usikkerhet. noe jeg med en gang blir skeptisk til. 

det er lettere å slå opp nå før dere flytter sammen enn etterpå. etterpå er det vanskeligere med at dere må fordele ting, finn nytt sted og bo osvosv.

ikke bruk det at dere skal flytte i leilighet som en "unnskyldning" og at det *kanskje blir bedre*.

Anonymkode: be5e5...d7b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

sjansen er også for at hun blir veldig sint når hun finner ut av dette fra festen. 

lettere å nå si at pausen har gjort at du har fått tenkt deg om og at du ikke kommer til å flytte sammen med henne,at det er slutt og at du vil se hva annet som finnes der ute.

Anonymkode: be5e5...d7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

(Man vet hva man har men ikke hva man får) usikkerheten i det gjør det enda verre. 

AnonymBruker
Skrevet

Pause = slutt.

Folk forandrer seg svært lite. 

Anonymkode: a3f17...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må jo være runketråd. 

Hvorfor fortelle i detalj hva som skjedde? Hva med: "pause med dama, hadde sex med ei anna"?

Anonymkode: b19dd...25e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig ekle detaljer 🤮

Anonymkode: 0c7d3...7af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Så utrolig ekle detaljer 🤮

Anonymkode: 0c7d3...7af

😂😂

Anonymkode: 08a08...ced

AnonymBruker
Skrevet

"Too much information."

Anonymkode: c3c3d...d2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt jobba. Det er slik det skal være. Ekte menn bytter ut kvinnen etter en viss tid.

Pul i vei med hun nye. 😎

Anonymkode: de856...afb

AnonymBruker
Skrevet

Ser mange sier at pause=slutt fordi man ikke kan forandre seg. Det hadde jeg også hørt, men ble likevel enig med kjæresten min om pause. Den varte i 2 måneder og i løpet av den tiden hadde vi flere flotte lange konstruktive diskusjoner og samtaler. Han skjerpet seg sakte men sikkert og i dag, 8 år senere har vi hus, barn og stasjonsvogn. Han driver med mindfullness og egenterapi og er en helt annen mann enn den gang. Så jo man KAN forandre seg. Faktisk er det mulig å,forandre seg hele livet, bare man er åpen for det og villig til det. En pause i forholdet er det mest riktige for noen selv om det ikke fungerer for alle.

Anonymkode: 466e5...8a8

AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...