Gjest WaterWaves Skrevet 12. september 2005 #1 Skrevet 12. september 2005 Hallo alle sammen. Jeg har sett reklame for denne mascaraen og den virker imponerende! Men den er veldig dyr så jeg vil vite om noen her har prøvd den og hva syns dere om den? Har ikke lyst til å bruke så mye penger på en maskara hvis den ikke er veeeeldig mye bedre enn den jeg vanligvis bruker....
Amalthea Skrevet 12. september 2005 #2 Skrevet 12. september 2005 Har ikke prøvd den, men den er i alle fall på tilbud på Vita nå så jeg. (ca 100?)
lillesky Skrevet 12. september 2005 #3 Skrevet 12. september 2005 Har ikke prøvd den, men den er i alle fall på tilbud på Vita nå så jeg. (ca 100?) ← Jepp, de har den på tilbud på Vita. Husker heller ikke prisen, men fikk reklame fra Vita i posten enten på lørdag eller i dag. Jeg har ikke prøvd den, og kommer nok heller ikke til å gjøre det. Er så myr rar reklame.
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #4 Skrevet 13. september 2005 Er det den uten sånne hår på børsten?? Har sett på den,men skjønner ikke helt åssen den kan funke?! Tror de har noe tilbud på H&M også,men enda billigere på VITA tror jeg. Jeg har vært missfornøyd med nesten alle maskaraene fra Loreal så jeg kommer IKKE til å prøve den-uansett salg! Psssst...maybelline er ute med en ny maskara som heter Unstoppable-jeg har testet den og den er VELDIg god. Bare 100-lappen
ashera Skrevet 13. september 2005 #5 Skrevet 13. september 2005 Jeg er generelt L'oreal-bruker når det kommer til sminke, både pga pris, kvalitet og at jeg ikke reagerer allergisk på merket slik jeg gjør med flere av de dyrerer merkene. Men mascaraene deres har jeg ikke vært fornøyd med, syns de klumper seg for mye. Jeg har ikke prøvd den du spør om, men nå som den er på tilbud, har jeg tenkt å sjekke den ut.
En som vet Skrevet 13. september 2005 #6 Skrevet 13. september 2005 Ei venninne av venninna mi sa at den klumpa seg sinnsykt... Men hadde jo vært fint å høre av noen her hva de synes? Den ser jo så bra ut...
Gjest Gjest Skrevet 14. september 2005 #7 Skrevet 14. september 2005 Jeg har kjøpt den nye shocking-mascaraen til Loreal. Den er utrolig vanskelig å legge på. Den klumper seg veldig, i tillegg ser det ut som jeg har tre tjukke øynevipper når jeg har den på. Jeg må gå over vippene med papir etterpå for å ta vekk den overflødige mascaraen. Altså: Ikke verdt pengene, på tilbud eller ikke!
Gjest Brunetten_ Skrevet 14. september 2005 #8 Skrevet 14. september 2005 Jeg har kjøpt den nye shocking-mascaraen til Loreal. Den er utrolig vanskelig å legge på. Den klumper seg veldig, i tillegg ser det ut som jeg har tre tjukke øynevipper når jeg har den på. Jeg må gå over vippene med papir etterpå for å ta vekk den overflødige mascaraen. Altså: Ikke verdt pengene, på tilbud eller ikke! ← Ditto. Hadde jeg sett kosten før jeg kjøte den hadde jeg aldri sett på denne mascaraen engang. Man ser jo på reklamen at denne kan umulig være bra?
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2006 #9 Skrevet 21. mars 2006 Jeg har kjøpt den nye shocking-mascaraen til Loreal. Den er utrolig vanskelig å legge på. Den klumper seg veldig, i tillegg ser det ut som jeg har tre tjukke øynevipper når jeg har den på. Jeg må gå over vippene med papir etterpå for å ta vekk den overflødige mascaraen. Altså: Ikke verdt pengene, på tilbud eller ikke! ← Måtte søke opp denne tråden for å klage på denne forferdelige mascaraen. Kanskje den er bedre uten primeren? Primeren kan uansett bruker under andre mascaraer.
Gjest Jalileh Skrevet 21. mars 2006 #10 Skrevet 21. mars 2006 Måtte søke opp denne tråden for å klage på denne forferdelige mascaraen. Kanskje den er bedre uten primeren? Primeren kan uansett bruker under andre mascaraer. ← Tviler. Børsten på selve mascaraen er jo som en slags kam. Så jeg tror ikke det vil gjøre saken så mye bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå