Vinterjenta Skrevet 29. juni 2021 #61 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (15 timer siden): De kommer aldri så langt for sexrobotene kommer til å ødelegge alt for kvinnfolk flest. Allerede har det blitt utprøvd sexdukke bordeller og det viste seg at de var mer populære enn vanlige bordeller. Tygg litt på den. Det var bare vanlige plastikkdokker. Det utvikles dukker som ser mer og mer menneskelige ut, og så kan man legge til ting som kunstig intelligens på toppen. Jeg tror ikke vanlige kvinnfolk er klar over hvor bra disse dokkene er. Så når de kommer på markedet vil det bli forsøkt å få dem fjernet. Det vil ikke lykkes. Når flere og flere menn bare nøyer seg med en supermodell til noen hundretusen, som også kan snakke med deg og holde deg selskap på et langt bedre nivå enn det kvinner kan, så vil flere også seriøst vurdere dem. Kunstig livmor er selvsagt det neste steget, men jeg tror rett og slett det vil bli stoppet. 🤣🤣🤣 Jeg dør. Dette er så wierd. 4
Gjest Vintermorgen Skrevet 29. juni 2021 #62 Skrevet 29. juni 2021 Ryddet for krenkende innlegg og brukerangrep med svar. Vintermorgen, mod
Antiviruset Skrevet 29. juni 2021 #63 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 10.42): Utenlandske menn vet å tilfredsstille Norske kvinner og behandle de med respekt, de Norske karene jeg har vært borti gidder ikke bry seg om kvinnene så fort de selv er tilfredsstilt. Ja sikkert De er kanskje veldig sjarmerende, bruker fine ord, oppvarter deg og fremstår som glansbildet av en mann. Når du snur ryggen til er de i sengen til en annen og gjør akkurat det samme der. Har kanskje 3 -5 stykker samtidig. Eller bare kjører 1 til de er lei, og så bytter de ut "bilen" Dette gjør de også i hjemlandet i mange tilfeller, i kjølvannet sitter en haug med damer alene med barn. Der finnes det ikke noe NAV som ordner opp.
miss summers Skrevet 29. juni 2021 #64 Skrevet 29. juni 2021 someone_here skrev (3 timer siden): Nice, man drømmer ikke om roboter. Det blir bare mer konkurranse for menn når kvinner vil miste sin våpen som de alltid kunne bruke for forskjellige formål. Er ikke det deilig? 😍 Tenk på menn som skriver "jeg kan få barn alene", eller at menn stiller uendelige krav til kvinner, akkurat som det skjer nå. For en trist livsløgn du gjemmer deg bak. 1
miss summers Skrevet 29. juni 2021 #65 Skrevet 29. juni 2021 Isambard skrev (På 28.6.2021 den 10.17): Jeg tror kvinner opplever en del uønsket oppmerksomhet og blir ganske røffe i måten de avviser på. Du kaller deg "True aspie", så jeg antar at du har aspergers. Det er helt klart en utfordring. Jeg tror kanskje kvinner vil vise mer hensyn hvis de vet om diagnosen din. Trådens eneste fornuftige svar. 3
Svartfugl Skrevet 29. juni 2021 #67 Skrevet 29. juni 2021 true aspie skrev (På 28.6.2021 den 2.43): De bare gjør narr av en og det er ikke noe gøy. Er kvinner fra østen snillere? Kjipt at du opplever det. Men kvinner er inivider, akkuratsom menn. Det hjelder nok dem fra "østen", også. Noen er slemme, noen er snille. Hvor opplever du st kvinner gjør narr av deg? 3
Gjest SomeDude32 Skrevet 29. juni 2021 #68 Skrevet 29. juni 2021 (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Altså, hvis man ikke ser hvor uendelig trist man er når man heller drømmer om en robot enn et annet menneske, har man mistet noe verdifullt på veien. Du vil heller ha med deg en dukke på kino, på restaurant, på ferie, på fest eller i familiesammenkomster, enn en levende kvinne. Du vil være den raringen? Det er jo synd på menn som faktisk tror at de får et bedre liv med en robot enn med et menneske, og som ikke ser selv hvor trist dette er. Anonymkode: e9b7f...f3e Nei igjen, tror ikke du forstår mannfolk. Det er ikke uten videre at feite og stygge damer får pult. Menns kjønnsdrift er så høy at det overgår alt annet. Det er også derfor sexdukkebordellene ble stengt når prostituerte begynte å klage. La det synke inn: menn vil mye heller ligge med en plastikkdokke enn en ekte kvinne. Når selv de prostituerte begynner å merke nedgang i antall kunder og ser på dette som en reelll trussel bør dette si mye. De fikk alle disse bordellene stengt.... Så hardt gikk de ut mot noen plastikkdokker De tingene jeg har uthevet kan man få dekket gjennom familie eller kompiser. Damer tilfører absolutt ingenting andre folk ikke kan tilføre, med unntak av sex. Man lar selvsagt dokken ligge hjemme og lade seg opp. Du tror det er trist, men bare vent til roboter får kunstig intelligens. Har du hørt om sophia? Jeg ser potensialet og jeg ser hvorfor en stor andel av menn fort kan finne på å kjøpe seg en slik robot. Du og andre kvinner skjønner veldig lite av dette og bryr dere ikke, akkurat som at majoriteten av folk ikke anså internett som noe interessant 25 års siden (ja jeg var aktiv da og fikk mye piss for å foreslå at internett var fremtiden). Damer var de som faktisk kritiserte meg mest og lo av meg mest. Idag har de sønner som er avhengige av det, og de selv klarer ikke legge vekk mobilen. Så du kan godt kalle det trist, men det er langt fra trist. Det er bare at menn som finner ut at det er mindre arbeid å skaffe seg en sexrobot. Bare vent og se. 35 minutter siden, Vinterjenta said: 🤣🤣🤣 Jeg dør. Dette er så wierd. Les det jeg skrev over. Fordi du ikke klarer se hvor relevant det er så ler du, men jeg er vant til kvinner som deg. Le så mye du vil, men 30 år fra nå er det jeg skriver fakta. Det er faktisk så høyt sannsynlig at en professor i England startet en kampanje for å få stop på dette. Hun ser hvor destruktivt det kan være for fremtidige kvinner. Denne startet hun i 2015.... https://campaignagainstsexrobots.org/ Så fortsett å le så ser vi hvem som ler til slutt Endret 29. juni 2021 av SomeDude32
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #69 Skrevet 29. juni 2021 Jeg er en kvinne som kan være en bitch mot menn. Grunn? Hvis ikke begynner dere å like meg. Og mange menn er veldig ekle når de liker noen. Jeg har opplevd veldig mye seksuell oppmerksomhet fra menn som jeg ikke vil ha. Så ja, jeg er en bitch mot menn, men det hjelper ingenting. Like meg gjør de uansett. Anonymkode: bcdc9...70e 1
Gjest someone_here Skrevet 29. juni 2021 #70 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enda mer synd å se hvordan de skadefro gleder seg over hvordan dette potensielt kan skade forhold mellom mann og kvinne og ødelegge for kvinner. Gir mening hvorfor noen menn blir aggressive når jeg avviser på en pen og høflig måte, de er av typen som de der to. Og de er skumle syns jeg, self entitlement så det holder. Heldigvis tiltrekker jeg meg stort sett respektfulle og attraktive menn som elsker damer 😅 Anonymkode: 823af...397 Jeg elsker jo damer, men perspektivet som i nærmest framtid vil bli en realitet, kan snu alt på hodet. Se for eksempel tråden der folk diskuterer om det er riktig at kvinner aksepterer drikker som menn spanderer på dem, samtidig som det ikke noe i ettertid. Hvis en kunstig livmor og menneskelignende roboter blir en realitet, skal kvinner sjekke opp menn. Fordi de skal vite at det finnes billigere og sikrere varianter, og menn skal til og kunne få barn uten å involvere kvinner. Nyt det at du får mye oppmerksomhet fra menn. Du er trolig en av siste generasjoner som bader i menns oppmerksomhet. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Våpen? Jeg har tydeligvis misforstått noe vesentlig, for jeg trodde et samliv var et samarbeid - ikke en krig. Men hva vet vel jeg, som har vært sammen med samme mann i en mannsalder, og begge har det godt sammen. Hvis menn heller vil ha barn alene, så må de jo gjerne gjøre det. Vær så god. Og man velger helt selv hvor mange krav man stiller til kvinner. Det er helt og holdent opp til deg selv. Anonymkode: e9b7f...f3e Men vi snakker jo ikke om et samliv, vi snakker også om forhold, ons, fwb osv. Bra det fungerer godt for deg! Surrogati er forbudt i Norge, så menn får ikke ha barn alene. Du vet jo selv at de fleste menn ikke kan stille for mange krav til kvinner. Mens kvinner får utallige tilbud fra menn, både gode og dårlige, menn må akseptere det de får. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig, jeg kan ikke se for meg at attraktive menn vil velge en sexrobot over ei ekte dame. Så da blir det altså kanskje sånn at de som ikke når opp nå er de som vil kjøpe en slik dukke og dermed blir det ikke noe særlig annerledes. Men veldig trist at noen helt seriøst tenker at en dukke kan erstatte et menneske. Tviler på at de som drømmer om det har et særlig godt kvinnesyn når de tenker at en robot er bedre, men det er kanskje ikke en partner disse ønsker seg. Anonymkode: e4e2b...290 Du kan gjerne tenke på fordeler roboter skal gi. Kvinner vil ikke kunne "misbruke" de mennene/guttene de friendsoner, de skal ikke få gratis det de hadde fått før.
Gjest someone_here Skrevet 29. juni 2021 #71 Skrevet 29. juni 2021 miss summers skrev (1 time siden): For en trist livsløgn du gjemmer deg bak. Hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #72 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (42 minutter siden): ..... Du tror det er trist, men bare vent til roboter får kunstig intelligens. Har du hørt om sophia? Jeg ser potensialet og jeg ser hvorfor en stor andel av menn fort kan finne på å kjøpe seg en slik robot. Du og andre kvinner skjønner veldig lite av dette og bryr dere ikke, akkurat som at majoriteten av folk ikke anså internett som noe interessant 25 års siden (ja jeg var aktiv da og fikk mye piss for å foreslå at internett var fremtiden). Damer var de som faktisk kritiserte meg mest og lo av meg mest. Idag har de sønner som er avhengige av det, og de selv klarer ikke legge vekk mobilen. .... Så fortsett å le så ser vi hvem som ler til slutt Som det sies; det menn frykter mest er at kvinner ler av dem, det kvinner frykter mest er å bli drept av menn. Siste del av den frasen er nok en smule satt på spissen, men første del treffer blink. Du avdekker mye om deg selv, og dine egne erfaringer gjennom skribleriene dine. Kanskje mer enn du egentlig mener. Det kommer tydelig frem at du har opplevd kvinner som ler av deg allerede da du var veldig ung. Det er synd det har satt såpass dype spor. Slike ting stikker nok ekstra dypt hos de som fra naturens side ikke er særlig godt rustet med selvtillit og generelt sliter med å finne tryggheten i seg selv. Det er mange fine menn der ute som mangler selvtillit. De er ikke automatisk diskvalifisert i livets konkurranse. Men manglende selvtillit parret med selvhøytidelighet og en higen etter å markere seg er en giftig kombinasjon som er ødeleggende, aller mest for dem selv. De klarer ikke ta eierskap til sine egne nederlag og jobbe videre med seg selv. Feilen må plantes et annet sted. Det er det eneste de med skjørt ego orker å bære. Å se seg selv for den de virkelig er vil koste for mye. Så da ender man opp som deg, da. Med påtvungen, hoverende latter over hvordan verden skal gå til helvete, eller i det minste kvinnene. Du blir incelen som går amok på kjøpesenteret, skolen eller gågata for du skal "vise verden". Jeg håper seriøst vi klarer å redde dere fra deres selv og deres skjøre ego, så vi slipper flere desperadoer som klikker. Anonymkode: 7bf31...971 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #73 Skrevet 29. juni 2021 someone_here skrev (12 minutter siden): Jeg elsker jo damer, men perspektivet som i nærmest framtid vil bli en realitet, kan snu alt på hodet. Se for eksempel tråden der folk diskuterer om det er riktig at kvinner aksepterer drikker som menn spanderer på dem, samtidig som det ikke noe i ettertid. Hvis en kunstig livmor og menneskelignende roboter blir en realitet, skal kvinner sjekke opp menn. Fordi de skal vite at det finnes billigere og sikrere varianter, og menn skal til og kunne få barn uten å involvere kvinner. Nyt det at du får mye oppmerksomhet fra menn. Du er trolig en av siste generasjoner som bader i menns oppmerksomhet. Men vi snakker jo ikke om et samliv, vi snakker også om forhold, ons, fwb osv. Bra det fungerer godt for deg! Surrogati er forbudt i Norge, så menn får ikke ha barn alene. Du vet jo selv at de fleste menn ikke kan stille for mange krav til kvinner. Mens kvinner får utallige tilbud fra menn, både gode og dårlige, menn må akseptere det de får. Du kan gjerne tenke på fordeler roboter skal gi. Kvinner vil ikke kunne "misbruke" de mennene/guttene de friendsoner, de skal ikke få gratis det de hadde fått før. Jeg ser ikke helt hvorfor det skulle være noe tap at kvinner får mindre uønsket oppmerksomhet? Om de mennene som driver med det heller kjøper seg en sexdukke så er vel det bare bra. Nå vet jeg ikke helt om jeg ser for meg at det skal bli veldig utbredt blant de fleste menn. Da må de dukkene bli veldig avanserte isåfall. Litt som i Detroit: Become human. Og det er jo menn som allerede nå har slike dukker, men de blir vel ikke akkurat sett opp til. De fleste kvinner vil vel snu i døra om de oppdager at mannen "leker med dukker". Anonymkode: e4e2b...290
Gjest SomeDude32 Skrevet 29. juni 2021 #74 Skrevet 29. juni 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Som det sies; det menn frykter mest er at kvinner ler av dem, det kvinner frykter mest er å bli drept av menn. Siste del av den frasen er nok en smule satt på spissen, men første del treffer blink. Du avdekker mye om deg selv, og dine egne erfaringer gjennom skribleriene dine. Kanskje mer enn du egentlig mener. Det kommer tydelig frem at du har opplevd kvinner som ler av deg allerede da du var veldig ung. Det er synd det har satt såpass dype spor. Slike ting stikker nok ekstra dypt hos de som fra naturens side ikke er særlig godt rustet med selvtillit og generelt sliter med å finne tryggheten i seg selv. Det er mange fine menn der ute som mangler selvtillit. De er ikke automatisk diskvalifisert i livets konkurranse. Men manglende selvtillit parret med selvhøytidelighet og en higen etter å markere seg er en giftig kombinasjon som er ødeleggende, aller mest for dem selv. De klarer ikke ta eierskap til sine egne nederlag og jobbe videre med seg selv. Feilen må plantes et annet sted. Det er det eneste de med skjørt ego orker å bære. Å se seg selv for den de virkelig er vil koste for mye. Så da ender man opp som deg, da. Med påtvungen, hoverende latter over hvordan verden skal gå til helvete, eller i det minste kvinnene. Du blir incelen som går amok på kjøpesenteret, skolen eller gågata for du skal "vise verden". Jeg håper seriøst vi klarer å redde dere fra deres selv og deres skjøre ego, så vi slipper flere desperadoer som klikker. Anonymkode: 7bf31...971 Eh jeg er ikke redd for at kvinner skal le av meg. Tvert imot. Jeg ser på det at kvinner ler av meg som en seier. Ellers kan du ta den hobbypsykolog analysen din en annen plass. Du bommer så det holder.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #75 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (1 minutt siden): Eh jeg er ikke redd for at kvinner skal le av meg. Tvert imot. Jeg ser på det at kvinner ler av meg som en seier. Ellers kan du ta den hobbypsykolog analysen din en annen plass. Du bommer så det holder. Ja, dette er jo helt i tråd med hele analysen. Som om du ville fortalt deg selv noe annet enn den samme løgnen du har levd på i så mange år. Verdensbildet ditt vil rakne. Anonymkode: 7bf31...971 2
Gjest SomeDude32 Skrevet 29. juni 2021 #76 Skrevet 29. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, dette er jo helt i tråd med hele analysen. Som om du ville fortalt deg selv noe annet enn den samme løgnen du har levd på i så mange år. Verdensbildet ditt vil rakne. Anonymkode: 7bf31...971 Nei fordi jeg veit at jo hardere damer faktisk reagerer imot, jo mer rett har jeg hatt (sånn statistisk sett)
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #77 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (6 minutter siden): Nei fordi jeg veit at jo hardere damer faktisk reagerer imot, jo mer rett har jeg hatt (sånn statistisk sett) Du fører statistikk, ja. Du skal ikke skaffe deg en loggbok så du har full kontroll på all urett som har rammet deg fra kvinner siden tidenes morgen, da? Engasjementet ditt fremstår som manisk nok til et sånt prosjekt. Men du holder vel på med alt dette "in good spirit" og ler hele veien til robotdukka du skal få pule en gang i fremtiden. Anonymkode: 7bf31...971 3
Gjest SomeDude32 Skrevet 29. juni 2021 #78 Skrevet 29. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du fører statistikk, ja. Du skal ikke skaffe deg en loggbok så du har full kontroll på all urett som har rammet deg fra kvinner siden tidenes morgen, da? Engasjementet ditt fremstår som manisk nok til et sånt prosjekt. Men du holder vel på med alt dette "in good spirit" og ler hele veien til robotdukka du skal få pule en gang i fremtiden. Anonymkode: 7bf31...971 Altså hvis du tror at det du driver med fungerer så kan jeg bare fortelle deg først som sist at jeg er immun mot det. Så slutt å kaste bort energien din på dette for det er bortkasta tid og energi.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #79 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (1 time siden): Nei igjen, tror ikke du forstår mannfolk. Det er ikke uten videre at feite og stygge damer får pult. Menns kjønnsdrift er så høy at det overgår alt annet. Det er også derfor sexdukkebordellene ble stengt når prostituerte begynte å klage. La det synke inn: menn vil mye heller ligge med en plastikkdokke enn en ekte kvinne. Når selv de prostituerte begynner å merke nedgang i antall kunder og ser på dette som en reelll trussel bør dette si mye. De fikk alle disse bordellene stengt.... Så hardt gikk de ut mot noen plastikkdokker De tingene jeg har uthevet kan man få dekket gjennom familie eller kompiser. Damer tilfører absolutt ingenting andre folk ikke kan tilføre, med unntak av sex. Man lar selvsagt dokken ligge hjemme og lade seg opp. Du tror det er trist, men bare vent til roboter får kunstig intelligens. Har du hørt om sophia? Jeg ser potensialet og jeg ser hvorfor en stor andel av menn fort kan finne på å kjøpe seg en slik robot. Du og andre kvinner skjønner veldig lite av dette og bryr dere ikke, akkurat som at majoriteten av folk ikke anså internett som noe interessant 25 års siden (ja jeg var aktiv da og fikk mye piss for å foreslå at internett var fremtiden). Damer var de som faktisk kritiserte meg mest og lo av meg mest. Idag har de sønner som er avhengige av det, og de selv klarer ikke legge vekk mobilen. Så du kan godt kalle det trist, men det er langt fra trist. Det er bare at menn som finner ut at det er mindre arbeid å skaffe seg en sexrobot. Bare vent og se. Les det jeg skrev over. Fordi du ikke klarer se hvor relevant det er så ler du, men jeg er vant til kvinner som deg. Le så mye du vil, men 30 år fra nå er det jeg skriver fakta. Det er faktisk så høyt sannsynlig at en professor i England startet en kampanje for å få stop på dette. Hun ser hvor destruktivt det kan være for fremtidige kvinner. Denne startet hun i 2015.... https://campaignagainstsexrobots.org/ Så fortsett å le så ser vi hvem som ler til slutt Dine ben er ikke plantet på denne jorden... Du høres gal ut. Ingen kvinne vil ha en mann som ser på "sexroboter" som et alternativ til en ekte dame uansett. En som ser på en kvinne som bare en sexobjekt er ikke noe en kvinne er interessert i, selvsagt. Dessuten klarer de fleste damer seg uten sex med en mann, med andre ord, vi trenger ikke dere menn. Anonymkode: d0c26...b00 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #80 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (14 minutter siden): Altså hvis du tror at det du driver med fungerer så kan jeg bare fortelle deg først som sist at jeg er immun mot det. Så slutt å kaste bort energien din på dette for det er bortkasta tid og energi. Er du en sånn tulling som er sur på verden fordi du ikke har draget på damer (merkelig nok😂)? Anonymkode: d0c26...b00 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå