AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #41 Skrevet 28. juni 2021 11 hours ago, Isambard said: Jeg tror kvinner opplever en del uønsket oppmerksomhet og blir ganske røffe i måten de avviser på. Du kaller deg "True aspie", så jeg antar at du har aspergers. Det er helt klart en utfordring. Jeg tror kanskje kvinner vil vise mer hensyn hvis de vet om diagnosen din. Det er absolutt en utfordring. Kvinnene plukker det opp veldig fort at en er "rar" og ikke skjønner godt skjulte, subtile sosiale koder. Da får man ikke en sjanse engang. Anonymkode: a9b8e...9af 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #42 Skrevet 28. juni 2021 ABM skrev (4 timer siden): Norske kvinner er de deiligste i verden!!! jeg har reist en del og sjekket..🤩 Reist en del til Sverige og Danmark tenker jeg. Har selv vært i seks kontinenter, og er det en ting jeg er sikker på så norske kvinner ikke så billedskjønne som du skal ha der til. Selv har jeg vært heldig å finne ei av de få etnisk norske som har både skjønnhet, kropp og intellektet. Men hun er blyg og lite sensuell av seg. Skulle jeg bli singel en gang i fremtiden så vil valget falle på ei fra Korea eller Japan. Anonymkode: 22fde...ae0
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #43 Skrevet 28. juni 2021 Kvinner er snille med folk de har noe nytte av. Så hvis du er lavstatus eller ubrukelig for en kvinne, så kunne du like gjerne vært død i hennes øyne. Kvinner er onde med hverandre også. De setter en slags strek og alle som havner under den streken bryr de seg ikke om. Det kan være kvinner eller menn, spiller ingen rolle. Men er du verdifull og har noe hun vil ha. Da skal du se hvordan hun skrur på sjarmoffensiven og gir av seg selv. Har kompiser som var topp 10% da jeg studerte. Mengden kaker de fikk, mengden fitte de fikk, og mengden oppmerksomhet de fikk fra damer var helt sinnsykt. Damene prøvde absolutt alt for å kapre disse gutta. Har selv opplevd å gå fra usynlig til å bli en av sjefene i et lite miljø. Damene som ikke engang så på meg begynte å prøve sjekke meg opp. Så kort fortalt: vær verdifull så vil damene være snille med deg Anonymkode: 6d813...4cb 1
Gjest someone_here Skrevet 28. juni 2021 #44 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Interessant at du nevner Afrika https://www.vg.no/forbruker/reise/i/P3g9l6/gutter-faar-klaer-mat-og-husleie-for-sex Anonymkode: fa4dc...cda Og så viser det seg at kvinne er like gamle griser som menn. Bare de får mer oppmerksomhet, noe er dessverre naturen. Venter på spent å se når fødemaskiner blir oppfunnet. Da mister de det siste våpenet i sitt arsenal
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #45 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ehem. Jeg har sett mange thaidamer med trynet fullt av kviser. Anonymkode: ded53...add I tillegg har de en tendens til å slå barn... dessverre. Har jobbet både i NAV og bv, mange slemme mødre fra Asiatiske land... Anonymkode: 6a6c7...0ec
Gjest SomeDude32 Skrevet 28. juni 2021 #46 Skrevet 28. juni 2021 (endret) 5 minutter siden, someone_here said: Og så viser det seg at kvinne er like gamle griser som menn. Bare de får mer oppmerksomhet, noe er dessverre naturen. Venter på spent å se når fødemaskiner blir oppfunnet. Da mister de det siste våpenet i sitt arsenal De kommer aldri så langt for sexrobotene kommer til å ødelegge alt for kvinnfolk flest. Allerede har det blitt utprøvd sexdukke bordeller og det viste seg at de var mer populære enn vanlige bordeller. Tygg litt på den. Det var bare vanlige plastikkdokker. Det utvikles dukker som ser mer og mer menneskelige ut, og så kan man legge til ting som kunstig intelligens på toppen. Jeg tror ikke vanlige kvinnfolk er klar over hvor bra disse dokkene er. Så når de kommer på markedet vil det bli forsøkt å få dem fjernet. Det vil ikke lykkes. Når flere og flere menn bare nøyer seg med en supermodell til noen hundretusen, som også kan snakke med deg og holde deg selskap på et langt bedre nivå enn det kvinner kan, så vil flere også seriøst vurdere dem. Kunstig livmor er selvsagt det neste steget, men jeg tror rett og slett det vil bli stoppet. Endret 28. juni 2021 av SomeDude32
Gjest someone_here Skrevet 29. juni 2021 #47 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kvinner er snille med folk de har noe nytte av. Så hvis du er lavstatus eller ubrukelig for en kvinne, så kunne du like gjerne vært død i hennes øyne. Kvinner er onde med hverandre også. De setter en slags strek og alle som havner under den streken bryr de seg ikke om. Det kan være kvinner eller menn, spiller ingen rolle. Men er du verdifull og har noe hun vil ha. Da skal du se hvordan hun skrur på sjarmoffensiven og gir av seg selv. Har kompiser som var topp 10% da jeg studerte. Mengden kaker de fikk, mengden fitte de fikk, og mengden oppmerksomhet de fikk fra damer var helt sinnsykt. Damene prøvde absolutt alt for å kapre disse gutta. Har selv opplevd å gå fra usynlig til å bli en av sjefene i et lite miljø. Damene som ikke engang så på meg begynte å prøve sjekke meg opp. Så kort fortalt: vær verdifull så vil damene være snille med deg Anonymkode: 6d813...4cb Stemmer! SomeDude32 skrev (9 timer siden): De kommer aldri så langt for sexrobotene kommer til å ødelegge alt for kvinnfolk flest. Allerede har det blitt utprøvd sexdukke bordeller og det viste seg at de var mer populære enn vanlige bordeller. Tygg litt på den. Det var bare vanlige plastikkdokker. Det utvikles dukker som ser mer og mer menneskelige ut, og så kan man legge til ting som kunstig intelligens på toppen. Jeg tror ikke vanlige kvinnfolk er klar over hvor bra disse dokkene er. Så når de kommer på markedet vil det bli forsøkt å få dem fjernet. Det vil ikke lykkes. Når flere og flere menn bare nøyer seg med en supermodell til noen hundretusen, som også kan snakke med deg og holde deg selskap på et langt bedre nivå enn det kvinner kan, så vil flere også seriøst vurdere dem. Kunstig livmor er selvsagt det neste steget, men jeg tror rett og slett det vil bli stoppet. Ja, jeg ser frem til denne revolusjonen som vil gjøre at kvinner blir avhengige av menn på kjønnsmarkedet i langt større grad enn før. Det vil kanskje bli den største revolusjonen noensinne. Aldri før kunne menn få sex når de ville, hvor de ville og hvor mye sex de ville. Kunstig livmor blir som det siste skuddet som dreper. Hadde vært interessant å lese om kravstore menn om 60 år som ikke har til inngå et forhold med kvinner.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #48 Skrevet 29. juni 2021 someone_here skrev (19 minutter siden): Stemmer! Ja, jeg ser frem til denne revolusjonen som vil gjøre at kvinner blir avhengige av menn på kjønnsmarkedet i langt større grad enn før. Det vil kanskje bli den største revolusjonen noensinne. Aldri før kunne menn få sex når de ville, hvor de ville og hvor mye sex de ville. Kunstig livmor blir som det siste skuddet som dreper. Hadde vært interessant å lese om kravstore menn om 60 år som ikke har til inngå et forhold med kvinner. Blir ikke mye barn ut av en kunstig livmor uten egg 😂😂😂 Anonymkode: ded53...add
Gjest someone_here Skrevet 29. juni 2021 #49 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Blir ikke mye barn ut av en kunstig livmor uten egg 😂😂😂 Anonymkode: ded53...add Egg koster 10000 i dag 👋
Gjest ABM Skrevet 29. juni 2021 #50 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Reist en del til Sverige og Danmark tenker jeg. Har selv vært i seks kontinenter, og er det en ting jeg er sikker på så norske kvinner ikke så billedskjønne som du skal ha der til. Selv har jeg vært heldig å finne ei av de få etnisk norske som har både skjønnhet, kropp og intellektet. Men hun er blyg og lite sensuell av seg. Skulle jeg bli singel en gang i fremtiden så vil valget falle på ei fra Korea eller Japan. Anonymkode: 22fde...ae0 Jess..vært både i København og på Nordbysenteret 👍hvordan skjønte du det?:) Skulle jeg bli singel noen gang tar jeg glatt et Norsk fruentimmer!! Brei og fin over ræva, høyere enn en asiatisk høydehopper og med større steglengde enn GangRolf!! 😁 Kort sagt får en bare jæ#$ig mye deilig kvinne for pengene!!😋
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #51 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinner er snille med folk de har noe nytte av. Så hvis du er lavstatus eller ubrukelig for en kvinne, så kunne du like gjerne vært død i hennes øyne. Kvinner er onde med hverandre også. De setter en slags strek og alle som havner under den streken bryr de seg ikke om. Det kan være kvinner eller menn, spiller ingen rolle. Men er du verdifull og har noe hun vil ha. Da skal du se hvordan hun skrur på sjarmoffensiven og gir av seg selv. Har kompiser som var topp 10% da jeg studerte. Mengden kaker de fikk, mengden fitte de fikk, og mengden oppmerksomhet de fikk fra damer var helt sinnsykt. Damene prøvde absolutt alt for å kapre disse gutta. Har selv opplevd å gå fra usynlig til å bli en av sjefene i et lite miljø. Damene som ikke engang så på meg begynte å prøve sjekke meg opp. Så kort fortalt: vær verdifull så vil damene være snille med deg Anonymkode: 6d813...4cb Dette kommer an på hva du forventer av kvinner. Vi kan helt fint være snille mot menn og være venner med menn uten at vi sprer beina for dem. Men det er alt for mange menn som ikke setter pris på eller bryr seg om et vennskap med en kvinne. De vil som regel ha noe mer. Anonymkode: 68c5a...053 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #52 Skrevet 29. juni 2021 SomeDude32 skrev (11 timer siden): De kommer aldri så langt for sexrobotene kommer til å ødelegge alt for kvinnfolk flest. Allerede har det blitt utprøvd sexdukke bordeller og det viste seg at de var mer populære enn vanlige bordeller. Tygg litt på den. Det var bare vanlige plastikkdokker. Det utvikles dukker som ser mer og mer menneskelige ut, og så kan man legge til ting som kunstig intelligens på toppen. Jeg tror ikke vanlige kvinnfolk er klar over hvor bra disse dokkene er. Så når de kommer på markedet vil det bli forsøkt å få dem fjernet. Det vil ikke lykkes. Når flere og flere menn bare nøyer seg med en supermodell til noen hundretusen, som også kan snakke med deg og holde deg selskap på et langt bedre nivå enn det kvinner kan, så vil flere også seriøst vurdere dem. Kunstig livmor er selvsagt det neste steget, men jeg tror rett og slett det vil bli stoppet. Altså, hvis man ikke ser hvor uendelig trist man er når man heller drømmer om en robot enn et annet menneske, har man mistet noe verdifullt på veien. Du vil heller ha med deg en dukke på kino, på restaurant, på ferie, på fest eller i familiesammenkomster, enn en levende kvinne. Du vil være den raringen? Det er jo synd på menn som faktisk tror at de får et bedre liv med en robot enn med et menneske, og som ikke ser selv hvor trist dette er. Anonymkode: e9b7f...f3e 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #53 Skrevet 29. juni 2021 16 hours ago, ElectricScum said: Da foreslår jeg at dere + fjotten med ereksjonsproblemer pakker sekken og forlater landet. Er dritalei av at dere sprer dårlig stemning og forsøker klusse det til for norske kvinner og menn, bare fordi dere selv sliter med mindreverdighetskomplekser og andre issues dere gjerne vil klandre det motsatte kjønn for. Anonymkode: f751f...b76 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #54 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kvinner er snille med folk de har noe nytte av. Så hvis du er lavstatus eller ubrukelig for en kvinne, så kunne du like gjerne vært død i hennes øyne. Kvinner er onde med hverandre også. De setter en slags strek og alle som havner under den streken bryr de seg ikke om. Det kan være kvinner eller menn, spiller ingen rolle. Men er du verdifull og har noe hun vil ha. Da skal du se hvordan hun skrur på sjarmoffensiven og gir av seg selv. Har kompiser som var topp 10% da jeg studerte. Mengden kaker de fikk, mengden fitte de fikk, og mengden oppmerksomhet de fikk fra damer var helt sinnsykt. Damene prøvde absolutt alt for å kapre disse gutta. Har selv opplevd å gå fra usynlig til å bli en av sjefene i et lite miljø. Damene som ikke engang så på meg begynte å prøve sjekke meg opp. Så kort fortalt: vær verdifull så vil damene være snille med deg Anonymkode: 6d813...4cb Kaker??? Hva slags kaker?? Jeg bakte kake til en mann en gang og han ville ikke ha kaken min. Bortskjemt mann. 🥺 Anonymkode: 865d7...2d0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #55 Skrevet 29. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, hvis man ikke ser hvor uendelig trist man er når man heller drømmer om en robot enn et annet menneske, har man mistet noe verdifullt på veien. Du vil heller ha med deg en dukke på kino, på restaurant, på ferie, på fest eller i familiesammenkomster, enn en levende kvinne. Du vil være den raringen? Det er jo synd på menn som faktisk tror at de får et bedre liv med en robot enn med et menneske, og som ikke ser selv hvor trist dette er. Anonymkode: e9b7f...f3e Enda mer synd å se hvordan de skadefro gleder seg over hvordan dette potensielt kan skade forhold mellom mann og kvinne og ødelegge for kvinner. Gir mening hvorfor noen menn blir aggressive når jeg avviser på en pen og høflig måte, de er av typen som de der to. Og de er skumle syns jeg, self entitlement så det holder. Heldigvis tiltrekker jeg meg stort sett respektfulle og attraktive menn som elsker damer 😅 Anonymkode: 823af...397 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #56 Skrevet 29. juni 2021 De fra østen virker kanskje snillere, men kan love deg at de ler godt bak ryggen din de også. Anonymkode: d0c26...b00 1
Gjest someone_here Skrevet 29. juni 2021 #57 Skrevet 29. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Altså, hvis man ikke ser hvor uendelig trist man er når man heller drømmer om en robot enn et annet menneske, har man mistet noe verdifullt på veien. Du vil heller ha med deg en dukke på kino, på restaurant, på ferie, på fest eller i familiesammenkomster, enn en levende kvinne. Du vil være den raringen? Det er jo synd på menn som faktisk tror at de får et bedre liv med en robot enn med et menneske, og som ikke ser selv hvor trist dette er. Anonymkode: e9b7f...f3e Nice, man drømmer ikke om roboter. Det blir bare mer konkurranse for menn når kvinner vil miste sin våpen som de alltid kunne bruke for forskjellige formål. Er ikke det deilig? 😍 Tenk på menn som skriver "jeg kan få barn alene", eller at menn stiller uendelige krav til kvinner, akkurat som det skjer nå. Endret 29. juni 2021 av someone_here
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #58 Skrevet 29. juni 2021 someone_here skrev (56 minutter siden): Nice, man drømmer ikke om roboter. Det blir bare mer konkurranse for menn når kvinner vil miste sin våpen som de alltid kunne bruke for forskjellige formål. Er ikke det deilig? 😍 Tenk på menn som skriver "jeg kan få barn alene", eller at menn stiller uendelige krav til kvinner, akkurat som det skjer nå. Våpen? Jeg har tydeligvis misforstått noe vesentlig, for jeg trodde et samliv var et samarbeid - ikke en krig. Men hva vet vel jeg, som har vært sammen med samme mann i en mannsalder, og begge har det godt sammen. Hvis menn heller vil ha barn alene, så må de jo gjerne gjøre det. Vær så god. Og man velger helt selv hvor mange krav man stiller til kvinner. Det er helt og holdent opp til deg selv. Anonymkode: e9b7f...f3e 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #59 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså, hvis man ikke ser hvor uendelig trist man er når man heller drømmer om en robot enn et annet menneske, har man mistet noe verdifullt på veien. Du vil heller ha med deg en dukke på kino, på restaurant, på ferie, på fest eller i familiesammenkomster, enn en levende kvinne. Du vil være den raringen? Det er jo synd på menn som faktisk tror at de får et bedre liv med en robot enn med et menneske, og som ikke ser selv hvor trist dette er. Anonymkode: e9b7f...f3e Enig, jeg kan ikke se for meg at attraktive menn vil velge en sexrobot over ei ekte dame. Så da blir det altså kanskje sånn at de som ikke når opp nå er de som vil kjøpe en slik dukke og dermed blir det ikke noe særlig annerledes. Men veldig trist at noen helt seriøst tenker at en dukke kan erstatte et menneske. Tviler på at de som drømmer om det har et særlig godt kvinnesyn når de tenker at en robot er bedre, men det er kanskje ikke en partner disse ønsker seg. Anonymkode: e4e2b...290 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #60 Skrevet 29. juni 2021 Nå er jeg kvinne selv, men jeg synes kvinner kan være ganske stygge med hverandre. Jeg har opplevd mobbing fra både kvinner og menn og kvinner mobber på en mye styggere måte enn menn. Selvfølgelig er ikke alle sånn. Stort sett er det sånn at hvis du er grei med de rundt deg, så er de greie tilbake. Nå er jeg nettopp havnet i en krangel med en venninne, og jeg må si at selv om hun vanligvis er en av de snilleste jeg kjenner, hvis du havner på gal fot med henne kan hun snu totalt om og bli en du ikke kjenner igjen. Hvordan folk behandler en er ofte en refleksjon på en selv, men ikke alltid. Noen ganger er folk bare stygge med hverandre uten særlig grunn. Det beste en gjør da, er å komme seg videre og få kontakt med gode mennesker. Anonymkode: a285f...68e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå