AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #21 Skrevet 28. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jepp... også pleier de å telle ned dagene til de får fast oppholdstillatelse og kan skille seg fra mannen. Anonymkode: 32147...f4a Da kan du gjøre som en i gata mi, hente en ny. Dame er dame. Han er på thaidame nummer fire nå, går vel for rekorden. Anonymkode: 9ea2d...068
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #22 Skrevet 28. juni 2021 Pingvinen skrev (15 minutter siden): Tror ikke det er noe tap for oss norske kvinner at du ikke får ståpikk av oss. Neppe et stort tap🙊 Anonymkode: 57587...f19 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #23 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Som bleikfeit norsk mann kan jeg si at jeg ønsker verken hushjelp eller prostituert. Jeg og alle mine norske bleikfeite venner ser på den type mann du nevner med forakt. Anonymkode: acece...e43 Det gjør heldigvis den lettere overvektige norske mannen jeg endte opp med å bli gift med også. Anonymkode: 647d1...2fd 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #24 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan du gjøre som en i gata mi, hente en ny. Dame er dame. Han er på thaidame nummer fire nå, går vel for rekorden. Anonymkode: 9ea2d...068 Kjenner en slik jeg også. Han er på tredje barnekull og har ei ny ei som kanskje også vil ha barn. Det begynner å bli svært mye barnebidrag. Anonymkode: 1b44e...5dd 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #25 Skrevet 28. juni 2021 Er vel en slags test da. For å se hvor tykkhudet du er. De fleste vil ikke ha noen som såres og fornærmes alt for lett. Hvis lærer å svare frekt tilbake, ikke for frekt alt med måte, og svare med smil og glimt i øyet, så blir du plutselig mer attraktiv. Been there, done that. Anonymkode: 9ea2d...068 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #26 Skrevet 28. juni 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Problemet ditt er at du har vokst opp her og med norske holdninger. Kvinner fra Østen som kommer hit i voksen alder har ikke det problemet. De har vokst opp med gode tradisjonelle verdier, og lært hvordan en kvinne skal være. Det finnes ikke noen latere og lite feminine kvinner i Europa enn norske. Norske kvinner oppfører seg som "kompiser" og menn, og skal konkurrere og sammenligne seg med oss i alt. Fysj, noe så turn off! 🤢🤮 Jeg får rett og slett ikke ståpikk av norske kvinner lenger, jeg. Anonymkode: f52d3...160 En som hevder seg så dårlig blant dyktige folk av begge kjønn at han får ereksjonssvikt, framstår ikke akkurat som maskulin. Anonymkode: f751f...b76 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #27 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er vel en slags test da. For å se hvor tykkhudet du er. De fleste vil ikke ha noen som såres og fornærmes alt for lett. Hvis lærer å svare frekt tilbake, ikke for frekt alt med måte, og svare med smil og glimt i øyet, så blir du plutselig mer attraktiv. Been there, done that. Anonymkode: 9ea2d...068 Det var sånt man drev med på skolen, da visste man jo ikke bedre. Voksne folk bør derimot holde seg for gode for "shit testing", det er bare utrolig barnslig. For min del blir jeg ikke spesielt fornærmet dersom hun prøver seg på det, men det er utrolig avtennende og et ganske greit signal om at det ikke blir noe mer. Anonymkode: 2fbf9...a81 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #28 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan relatere - selv om jeg er veldig attraktiv! Menn kaster seg etter meg både for useriøse og seriøse relasjoner. Whos next? 😏🤷🏼♀️ Damer vet å luke unna ugress, vet du. Anonymkode: 02811...755 Jeg skrev uattraktive fordi brukeren mener visst at norske kvinner ikke er attraktive 😜 Anonymkode: 68c5a...053
Archer Skrevet 28. juni 2021 #29 Skrevet 28. juni 2021 Alltid morsomt med tråder som disse nåt ett åpenbarlig troll trigger kvinnene med disse "østen-damene" og vips ser man triggede damer skrive om sine afrikanske menn😅 og gjerne med en sånn "🍆" for å virkelig poengtere att de har svære kukker😅 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #30 Skrevet 28. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det var sånt man drev med på skolen, da visste man jo ikke bedre. Voksne folk bør derimot holde seg for gode for "shit testing", det er bare utrolig barnslig. For min del blir jeg ikke spesielt fornærmet dersom hun prøver seg på det, men det er utrolig avtennende og et ganske greit signal om at det ikke blir noe mer. Anonymkode: 2fbf9...a81 Voksne flest er også barnslige. Om du ikke har oppdaget det så er du ikke voksen nok ennå. Og folk er forskjellige. Noen bruker erting nærmest som foreplay der andre ville blitt vonbrotne av de samme ordene. Finn noen på samme nivå, men generaliseringen "kvinner er så slemme" tyder på at du er for hårsår. Om det skal bli noe action må du tåle kvinner slik de er, ikke slik du ønsker de skulle være. Anonymkode: 9ea2d...068
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #31 Skrevet 28. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Tingen er at norske menn ikke vil ha norske kvinner. Anonymkode: f52d3...160 Åh? Jeg bader i oppmerksomhet fra norske menn og det er bare kos 😊 Anonymkode: 823af...397 6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #32 Skrevet 28. juni 2021 true aspie skrev (10 timer siden): De bare gjør narr av en og det er ikke noe gøy. Er kvinner fra østen snillere? Hvordan gjør de narr av deg? Anonymkode: e7390...2d2 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #33 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var sånt man drev med på skolen, da visste man jo ikke bedre. Voksne folk bør derimot holde seg for gode for "shit testing", det er bare utrolig barnslig. For min del blir jeg ikke spesielt fornærmet dersom hun prøver seg på det, men det er utrolig avtennende og et ganske greit signal om at det ikke blir noe mer. Anonymkode: 2fbf9...a81 Om man synes de samme tingene er nøytrale, tennende eller avtennende, er en god test på om man passer sammen. Jeg merker at mannen min shit tester, men synes ikke det er avtennende eller slitsomt, jeg vet hvor han vil lissom. Jeg er ganske rappkjefta sjøl, så det har kanskje med det å gjøre? Det hender jeg server noen rett venstre til ham som jeg vet ville såra eksen min så mye at han ville gått sin vei, men han jeg er med blir def mer tent på meg av det. Ikke der og da, men etterpå. Keep it real. Anonymkode: 58bdb...653
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #34 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tingen er at norske menn ikke vil ha norske kvinner. Anonymkode: f52d3...160 Norske menn som ikke får seg noe annet vil ha kvinner fra østen Anonymkode: 98bd6...a87 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #35 Skrevet 28. juni 2021 Synes det er helt ok at norske menn finner seg utenlandske damer jeg. Så får helle vi norske kvinner finne oss skikkelige menn med litt tak i. Menn i Norge har blitt så femi, hjelpesløse og stakkarslige at det er ikke moro en gang. Ikke mye mannfolk igjen gitt, minner mer om forvokste småunger. Anonymkode: c4efb...123 3
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #36 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kvinner fra Østen er snillere, flinkere med mat, husarbeid, barn, ta seg av mannen, mindre kjas og mas. De ser også mye bedre ut, mer feminine, mindre kropp, slankere, petite, varmere, renere hud. Norske kvinner er som overprisede norske jordbær som råtner i butikkene! Anonymkode: f52d3...160 Norske kvinner er de deiligste i verden!!! jeg har reist en del og sjekket..🤩
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #37 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som bleikfeit norsk mann kan jeg si at jeg ønsker verken hushjelp eller prostituert. Jeg og alle mine norske bleikfeite venner ser på den type mann du nevner med forakt. Anonymkode: acece...e43 Da kan vi sikkert oppgradere deg til "kosebamse" 😄 Anonymkode: 7bf31...971 4
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #38 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er vel en slags test da. For å se hvor tykkhudet du er. De fleste vil ikke ha noen som såres og fornærmes alt for lett. Hvis lærer å svare frekt tilbake, ikke for frekt alt med måte, og svare med smil og glimt i øyet, så blir du plutselig mer attraktiv. Been there, done that. Anonymkode: 9ea2d...068 Når jeg ikke følger dette opplegget betyr det fra min side: hallo, du er ikke verdt sexy oppmerksomhet. Menn tolker da dette som at de har kontroll, mens det fra min side egentlig bare er for å forhindre dem fra å drite seg ut, som er det verste i hele verden. Å se andre i god tro tenke at de har en sjanse når de bare burde kjølt ned de innbilske ballene sine. Det blir jo som å se på en idiot smile. Skjønner ikke helt greien, en mann klarer vel å trylle frem seksuell spenning selv når en kvinne er innsmurt i bæsj. Anonymkode: 865d7...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #39 Skrevet 28. juni 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Tingen er at norske menn ikke vil ha norske kvinner. Anonymkode: f52d3...160 Hæ? Det stemmer virkelig ikke, nesten alle jeg kjenner er sammen med norske kvnner. Jeg har derimot aldri vært på date med en etnisk norsk kvinne selv om jeg er 100% norsk selv. Det er ikke fordi jeg ikke liker norske kvinner, altså, men jeg har aldri likt noen som har likt meg tilbake. Jeg slår bedre an hos andre europeere og asiatere av en eller annen grunn. Anonymkode: 77c2d...7bd 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #40 Skrevet 28. juni 2021 «Forhastet generalisering skjer når man antar at det som er gyldig for en eller et lite utvalg, kan generaliseres til å gjelde hele gruppen.» http://antibabbel.no/forhastet-generalisering/ Anonymkode: f1957...2b9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå