Gå til innhold

Hvorfor er kvinner så slemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De bare gjør narr av en og det er ikke noe gøy. Er kvinner fra østen snillere?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, true aspie said:

Du er ung. Når du blir eldre blir folk mer modne. Finn nye omgangskretser. 

Anonymkode: acece...e43

• Liker 7
Skrevet
true aspie skrev (7 timer siden):

Jeg tror kvinner opplever en del uønsket oppmerksomhet og blir ganske røffe i måten de avviser på.

Du kaller deg "True aspie", så jeg antar at du har aspergers. Det er helt klart en utfordring. Jeg tror kanskje kvinner vil vise mer hensyn hvis de vet om diagnosen din.

• Liker 21
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tingen er at norske menn ikke vil ha norske kvinner.

Anonymkode: f52d3...160

Hva er da grunnen til at de fleste norske menn har norske kvinner? Jeg kjenner ingen (bortsett fra meg selv) som har utenlandsk kjæreste. Eller dvs. jeg har en kompis som fra Sveits som har norsk kjæreste, men vet ikke om det teller.

Endret av Jdz
  • Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Synes du det er rart? De stiller store krav til andre, men ikke seg selv. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nå er ikke Norske menn noe fruktfat heller da 🙂 Ustelte slabbedasker som ikke orker å tilfredsstille damen sin og etc. Nei gi meg en kar fra ett varmere land som feks Spania eller Afrika 🤤 De vet å behandle oss som og gode i sengen er de også 🍆🤤

Anonymkode: e6be9...fc0

Dette har jo med at kvinnen ikke orker å tilfredsstille mannen, men dette burde vel kvinner også vite da de er vel vitende om ting likestilles?

• Liker 2
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden):

Dette har jo med at kvinnen ikke orker å tilfredsstille mannen,

😂

ja du fornekter deg ikke 😂   minst like mange menn som opptatt av sin egen orgasme og egen nytelse og knapt vet hvor klitoris er ...  La oss prøve og ikke generalisere du.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvorfor sitter de å klager over at ingen vil ha de da? Det er jo bare å dra til Asia...

Anonymkode: 1b44e...5dd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
true aspie skrev (7 timer siden):

Les en kioskroman så skjønner du hvorfor kvinner er slemme. De har merkelige fantasier om det ene og det andre. 

Jeg har blitt dratt inn i mange kiosk-romaner, for å si det sånn ... Det er litt som å være med noen som er alkoholpåvirket mens du er klink edru selv. 

Anonymkode: 865d7...2d0

• Liker 1
Skrevet

Og det samme til deg ts, generalisering hjelper ikke stort..  alle kvinner er ikke slemme. Det finnes unntak i begge leire, på alle måter.  Er du åpen om diagnosen din (dersom du har en) så vil det hjelpe stort. De som ikke respekterer det - de vil du heller ikke bruke tid på. De som er åpne mot deg kan du vurdere som kandidater til å bli kjent med. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (10 minutter siden):

Synes du det er rart? De stiller store krav til andre, men ikke seg selv. 

Dette har jo med at kvinnen ikke orker å tilfredsstille mannen, men dette burde vel kvinner også vite da de er vel vitende om ting 

Utenlandske menn vet å tilfredsstille Norske kvinner og behandle de med respekt,  de Norske karene jeg har vært borti gidder ikke bry seg om kvinnene så fort de selv er tilfredsstilt. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utenlandske menn vet å tilfredsstille Norske kvinner og behandle de med respekt,  de Norske karene jeg har vært borti gidder ikke bry seg om kvinnene så fort de selv er tilfredsstilt. 

I så fall har alle de utenlandske jeg har møtt vært kliss lik de norske. 

Anonymkode: 865d7...2d0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja TS, hvorfor er enkelte norske menn så dumme?

Behandler du kvinner med respekt får du respekt tilbake. Smil til verden og verden smiler til deg osv. Det er ingen vitenskap det der. Om du opplever at kvinner er "slemme" så har du gitt dem en grunn til å være det.

Anonymkode: 4adec...159

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Majoriteten av norske menn foretrekker  norske kvinner. Ser bare det du vil se? 

Anonymkode: 02811...755

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

De fleste menn kaster seg over det de får når de har lov. Alle uattraktive norske damer vet dette 😜

Anonymkode: 68c5a...053

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mestringskurs for Aspergere er lurt.

Anonymkode: 58bdb...653

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste menn kaster seg over det de får når de har lov. Alle uattraktive norske damer vet dette 😜

Anonymkode: 68c5a...053

Kan relatere - selv om jeg er veldig attraktiv! Menn kaster seg etter meg både for useriøse og seriøse relasjoner. Whos next? 😏🤷🏼‍♀️ Damer vet å luke unna ugress, vet du. 

Anonymkode: 02811...755

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tingen er at norske menn ikke vil ha NEGATIVE OG VANSKELIGE norske kvinner.

Jeg fikset det for deg

Skrevet
true aspie skrev (9 timer siden):

Du har bare vært uheldig. De fleste er gode og snille mennesker som bare ønsker et godt liv sammen med familie og venner.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For noe tullprat. 2% vil ha kvinner fra Asia og østen. De andre 98%, altså flesteparten, vil ha kvinner av samme nasjonalitet og utseende som seg selv. Folk går etter de som ligner en selv, "like barn leker best".

Jeg så på et tv-program en gang, en dokumentar, der de thailandske eller filipinske kvinnene satt flere sammen, sammen med sine norske menn, og snakket dritt på sitt eget språk om mennene. Mennene ante ingenting, de satt der bare og smilte og ante ikke noe. Kvinnene fra Asia er ikke et hakk bedre, selv om de later som. I alle fall orker de å late som så lenge det tar å få oppholdstillatelse permanent. Da kommer skilsmissepapirene.

Anonymkode: 710e1...2d4

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...