AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #1 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har i en periode datet to menn (de vet begge om hverandre), la oss for enkelhets skyld kalle dem A og B. De er begge fantastiske menn, og jeg kan se for meg (og har forsåvidt vagt diskutert) en fremtid med begge to. Jeg ble i februar singel etter 8 års samboerskap, og trengte noen måneder på å lande (selv om jeg var den som gikk). Jeg lastet ned Tinder i slutten av mars, men jeg var emosjonelt ikke tilstede og valgte å ta mer tid før jeg begynte å date noen. Jeg er 31 år, B er ett år eldre enn meg, mens A er 34. I begynnelsen av mai møtte jeg A. A er et par år eldre enn meg, har en bra master og har gjort en god karriere. Han er veldig snill, åpen og ærlig og vi deler mange av de samme tankene om fremtiden. Vi har møttes ca 12 ganger, vi ventet en stund (date 5) med sex og vi har skrevet/snakket mye sammen. Han vet mye om meg og jeg vet mye om ham. Han snakker om å introdusere meg for familie og venner og han har møtt to av mine venninner. A har blitt søt i mine øyne nå som vi har kjent hverandre en stund, men han er gjennomsnittlig kjekk. Person B kom inn i livet mitt noen uker senere og jeg ble seriøst tatt av vinden. Sjelden har jeg møtt en jeg har så mye til felles med både med tanke på jobb, karriere og kulturell bakgrunn. Vi skjønner deler av hverandre på en utrolig fin og åpenbar måte som jeg setter stor pris på. Jeg har ikke møtt B like ofte som A fordi han bor et par timer unna, så jeg har ikke rukket å utvikle like sterke følelser, men jeg ser definitivt potensialet. B snakket om meg til nære venner allerede før vi møttes. Vi snakker om å reise sammen og jeg tror en fremtid med ham vil være spennende. Samtidig har vi ikke gått like dypt som meg og A og jeg vet for eksempel ikke hva/når han ønsker barn. Jeg tror grunnen er at det har gått mer i forelskelsesrus med B, og vi har det seriøst gøy sammen. B er veldig kjekk og har et herlig smil. Han har også svært god utdannelse og karriere, om en ikke på samme nivå som A. Med A vet jeg at jeg har noen som bryr seg om meg og som kan gjøre meg lykkelig og det samme tilbake. "Problemet " er at mens B og jeg er like med tanke på interesser og jeg tror B går bedre sammen med mitt nettverk, er A mer glad i alenetid (veldig krevende jobb). Jeg forbanner skjebnen som introduserte meg for disse to fantastiske mennene samtidig. Jeg føler at jeg må ta et valg snart (begge sier også at de ønsker det), men jeg føler det er så vanskelig fordi jeg tror B og jeg er en bedre match mens A og jeg har kjent hverandre lenger og jeg er mer trygg på ham. Begge to har sagt at de ikke vil date flere, A sier rett ut at jeg er drømmedama og B har sagt at han synes jeg er fantastisk. Som sagt jeg liker også begge, problemet er at jeg møtte dem samtidig. Jeg tror begge to kan være en god match, men på ulike måter. Spørsmålet er hvilke egenskaper bør jeg vektlegge mest. Jeg er redd for å såre dem og ønsker å ta valget nå. Jeg får vondt av å tenke på å kutte ut en person som jeg føler at bryr seg om meg, som jeg bryr meg om tilbake og som jeg ser en mulighet for en fremtid sammen med. Jeg heller mot A, samtidig føler jeg at B har noen likheter som jeg aldri har sett i andre menn. Det tror jeg kan lede til en fantastisk kjemi på lengre sikt. Noen kommer sikkert til å tenke at hvis en av dem var rett så hadde jeg visst det, men det er vanskelig tidlig i en dating-fase. Jeg føler at begge er bra menn. Anonymkode: 3b691...83e
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Personlighet - long term! Fremtid. Sjekk ut dealbreakerne dine long term. Grav dypt. Er dere på samme sted i livet og vil de samme tingene? Hobbyer og hvem som er utdannet hva spiller ingen rolle.. Anonymkode: be664...49a 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Jeg tror en 50/50 delt løsning, kunne passet mange. Prøv det, til dere er forbi 3årskrisen. Anonymkode: 5c3ee...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Jeg tenker, som du selv skriver, at ingen er den rette når du kan vurdere to personer så jevnt. Virker ikke som følelsene dine er sterke nok for A når du kan falle for en annen rett etter du har møtt A. Anonymkode: 36974...4f3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Jeg har bestemt meg for å bli bedre kjent med B. Jeg ser at jeg ikke har gitt vår relasjon den oppmerksomheten den fortjener og jeg tror den har potensiale til å bli amazing. Jeg hadde en så fin kveld med ham idag og jeg ønsker virkelig å bli kjent med ham. Uansett er det nok som siste AB skriver åpenbart at A ikke er den rette. Anonymkode: 3b691...83e 2
norw Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Rart at de har akseptert dette. Jeg ville enten tenkt at vi kan ha litt sex eller droppet deg helt.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 norw skrev (3 minutter siden): Rart at de har akseptert dette. Jeg ville enten tenkt at vi kan ha litt sex eller droppet deg helt. De har begge gitt uttrykk for at de ønsker avklaring snart da, og jeg har også kjent på det samme selv. Jeg gruer meg veldig til å avslutte ting med A, han har vært utelukkende fin, men det er en del individuelle forskjeller som jeg ikke er komfortabel med. B og jeg er likere. Det er de som har initiert omtrent all kontakt (ikke bevisst, men jeg pleier ikke å ringe/tekste folk), og de sier ting som "stolt av deg" , "glad i deg", så jeg tror begge oppriktig bryr seg om meg. Anonymkode: 3b691...83e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #8 Skrevet 29. juni 2021 Når du ikke klarer å velge så er ingen av dem den store kjærligheten. Hadde en av dem vært det så hadde du ikke vært det minste i tvil. Anonymkode: 3f601...5e3 1
Gjest Bremnes.Kari Skrevet 29. juni 2021 #9 Skrevet 29. juni 2021 Kjære deg, begge menn vet om hverandre og at du har sex med begge? Fortsatte du å ha sex med A etter at du møtte, "og ble så betatt" av B? Tror dessverre at du har brent av noen broer her. Prøv på nytt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #10 Skrevet 29. juni 2021 Bremnes.Kari skrev (46 minutter siden): Kjære deg, begge menn vet om hverandre og at du har sex med begge? Fortsatte du å ha sex med A etter at du møtte, "og ble så betatt" av B? Tror dessverre at du har brent av noen broer her. Prøv på nytt. Hvor står det at jeg har hatt sex med begge? Anonymkode: 3b691...83e
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #11 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du ikke klarer å velge så er ingen av dem den store kjærligheten. Hadde en av dem vært det så hadde du ikke vært det minste i tvil. Anonymkode: 3f601...5e3 Nå har jeg landet på B, fordi jeg tror jeg ikke har investert nok til å se potensialet der, men jeg er litt enig med deg...det burde vært mer åpenlyst (?) Anonymkode: 3b691...83e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå