Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han dumpet meg for et halvt år siden. De første månedene hørte jeg ikke en dritt. Han brydde seg null og niks og var på tinder straks etter bruddet. Men de siste månedene har han tatt kontakt. Han har skrevet hyggelige meldinger, kommentert og likt bilder på Face og insta, også bilder som familiemedlemmer av meg har lagt ut. Har han dårlig samvittighet for at han dumpet meg og vil være grei? Er han ute etter å ta opp igjen tråden og fisker? 

Anonymkode: f5001...2c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si, men kan jo hende han gjør det for at du ikke skal glemme han. Og fordi han ikke har fått seg noe og nå forsøker å få varme fra deg 

• Liker 6
Skrevet

Tror nok han vil tilbake.

Det sies at det er veldig tørke på Tinder og på andre sjekkeapper. Det er mye horer og falske profiler som ligger ute. Så han vet hva han har i deg. Trygghet. 😊 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (4 timer siden):

Tror nok han vil tilbake.

Det sies at det er veldig tørke på Tinder og på andre sjekkeapper. Det er mye horer og falske profiler som ligger ute. Så han vet hva han har i deg. Trygghet. 😊 

Tørke på tinder? Gjelder det hele landet 😄 

Skrevet

Ja, tror d😁😄 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Tørke på tinder? Gjelder det hele landet 😄 

Ja tror d😄😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han virket uinteressert fordi han ville pule rundt/få noe «bedre».

Så etterhvert fikk han enten aldri napp, eller, ikke det han ønsket - nå vil han ha din oppmerksomhet. Muligens kun for sex. 

Anonymkode: 03337...bd3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er han ute etter å ta opp igjen tråden og fisker? 

Han behøver ikke fiske når du tydeligvis holder åpen kanalene enda. Hva er vel mer tydelig signal om at du ikke går videre, enn nettopp det? 

Anonymkode: d570f...e42

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (4 timer siden):

han vet hva han har i deg. Trygghet. 😊

Jepp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jepp. 

Nå er ikke trygghet noe dårlig. Alle vil ha trygghet.

AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (27 minutter siden):

Nå er ikke trygghet noe dårlig. Alle vil ha trygghet.

Ikke dårlig å få trygghet nei.

Men selvfølgelig dumt å gi andre trygghet når man ikke får noe i retur. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg la være å svare? Jeg savner det vi hadde, men jeg er ikke interessert i noe seksuelt om det er bare det han er ute etter. Er det vanligvis bare det exer kommer tilbake for?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Burde jeg la være å svare? Jeg savner det vi hadde, men jeg er ikke interessert i noe seksuelt om det er bare det han er ute etter. Er det vanligvis bare det exer kommer tilbake for?

Jeg synes definitivt du burde la være å svare.

Det å la en mann ustraffet få gå ut og inn av forhold, er jo som å si at man har absolutt ingen standard eller selvrespekt. Dermed vil han heller aldri kunne respektere deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at han trodde han skulle leve livet som singel og få seg masse sex. Og så viste det seg at han ikke var så attraktiv som han trodde. Det viste seg at det kun var du som ville ligge med han. Derfor tar han nå kontakt med deg for å undersøke om det er sjans for sex hos deg. Evt bli sammen igjen slik at han kan få regelmessig sex og noen til å gjøre husarbeide og matlaging for han om du er av den sorten.

Anonymkode: 78a3f...930

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Si at du vil ha en ordentlig kjæreste, og om han ser seg selv i den rollen er han velkommen😊😊😊

AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (10 minutter siden):

Si at du vil ha en ordentlig kjæreste, og om han ser seg selv i den rollen er han velkommen😊😊😊

Så du mener at kriteriene for om en mann er bra som kjæreste er om han selv oppfatter seg som bra?

:sjokkbla:

Jajamenn, da har man *litt av hvert* i vente...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener at kriteriene for om en mann er bra som kjæreste er om han selv oppfatter seg som bra?

:sjokkbla:

Jajamenn, da har man *litt av hvert* i vente...

Haha, dette her er grunntanken han må ha. Vil han være en ordentlig kjæreste? Han kjenner henne og må ville satse.
-Om hun ser på han som potensiell kjæreste er opp til henne. 

AnonymBruker
Skrevet
Nåleputa skrev (Akkurat nå):

Haha, dette her er grunntanken han må ha. Vil han være en ordentlig kjæreste? Han kjenner henne og må ville satse.
-Om hun ser på han som potensiell kjæreste er opp til henne. 

Men det var jo altså ikke det du sa...

AnonymBruker
Skrevet

Ts her: Han har bare sendt ganske vennskapelige meldinger. Litt morsomme ting og delt ting som han vet jeg liker. Men ingen spørsmål om å treffes eller noe mer…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ts her: Han har bare sendt ganske vennskapelige meldinger. Litt morsomme ting og delt ting som han vet jeg liker. Men ingen spørsmål om å treffes eller noe mer…

Selvfølgelig har han ikke det. Han vet jo hvor ekstremt frekt det er å gå inn og ut av noens liv, så han satser vel på å smelte hjertet ditt, slik at du ikke bryr deg om å konferere med hodet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...