AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Hei, Lurer på råd angående en situasjon, jeg føler meg nesten pliktig her til å si ifra til vedkommende sin familie siden jeg bryr meg om den andre personen. Forholdet tar slutt pga enkelte ting, det er ganske turbulent og mye dumt blir sagt og gjort. I etterkant har jeg sett den andre parten velge fest fremfor å ta hånd om familie, venner som går bak ryggen, lyver og bruker andre mennesker, og nå har valgt å "selge" seg selv mot å dra på "drinker" med gamle menn. Altså sugardating. Denne personen har en ganske sårbar livsstil med få alternativer og jeg føler jeg burde si ifra til nærmeste familie. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 20d0a...ae9
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Hadde villet sakt fra. Anonymkode: d97f7...e27
CorvusCorax Skrevet 28. juni 2021 #3 Skrevet 28. juni 2021 Hvordan vet du at hun "selger" seg selv? Hvorfor har du så god kontakt med hennes familie og venner? Hvordan kan du vite alt dette om det er slutt.
MapleSirup Skrevet 28. juni 2021 #4 Skrevet 28. juni 2021 Jeg ville ikke blandet meg inn i andres liv på den måten du lurer på. Jeg skjønner ikke hvem du hjelper ved det? Hva tror du skjer…? 3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #5 Skrevet 28. juni 2021 Her er for lite og diffus informasjon. Er det eksen din du snakker om? Har du barn med henne? Hvor gamle er barna? Bor dere sammen? Har du barn med henne og dere har felles ansvar for barna. Og hun sliter med rusproblemer og/eller alvorlig psykiatri, så tar du det med familievernkontoret. Hvorvidt hun (sugar)dater andre menn enten de er 10 år yngre eller 20 år eldre, så er det ikke mye du kan eller bør gjøre om dere ikke lengre eg sammen.. Det trenger ikke være en destruktiv handling hun gjør ubevisst. Kanskje hun syns det er spennende og trenger å komme seg litt vekk fra konfliktene. Men driver hun på slikt imens dere bor sammen, er det lov å sette foten ned. Og gjør hun det imens hun har hovedansvar for barna ville jeg meldt i fra. Anonymkode: d37db...34a 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #6 Skrevet 28. juni 2021 Med mindre dere har barn sammen så ville jeg latt det ligge. Du er ikke ansvarlig for hvordan hun lever sitt liv. Det høres ut som du leter etter en unnskyldning til å ha kontakt med henne på/kontrollere henne. Det må du slutte med. Fokuser heller på deg og ditt og ikke hva andre gjør. Anonymkode: 87cb0...1ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå