AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Er det mange som liker tredagers hårvekst i skrittet - enten over hele trekanten eller litt smalere? Anonymkode: 39107...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det mange som liker tredagers hårvekst i skrittet - enten over hele trekanten eller litt smalere? Anonymkode: 39107...2b5 Tredagers er vel omtrent ingenting? Vet ikke om det vokser fort hos deg, men etter bare tre dager så har det nesten ikke skjedd noe som helst her i gården. Anonymkode: a0c67...2af
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Etter 3 dager har jeg kun nupper Anonymkode: 05735...606
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 3 dager er for tidlig å barbere igjen for meg hvertfall. Må gjerne vente noen dager til før høvelen får tak.. Anonymkode: e60a1...32e
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 Nope, det er rett rundt den tiden det begynner å klø, så det er vel det jeg liker aller minst😅
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #7 Skrevet 28. juni 2021 Men det er en del som gjerne vil ha det frisert og ikke full busk. Det kan hende de lar det gro litt mer enn tre dager da... Anonymkode: 39107...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #8 Skrevet 28. juni 2021 3 dager med start fra 0 da, eller? Altså helt glatt og så tre dager? Eller mener du 3 dager generelt? Anonymkode: 0a715...7c1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 3 dager med start fra 0 da, eller? Altså helt glatt og så tre dager? Eller mener du 3 dager generelt? Anonymkode: 0a715...7c1 Tenkte som et uttrykk for litt 'tighr' hårvekst, med korte hår, men så det likevel dekket det meste av trenkanten foran. Trenger ikke være bokstaelig talt tre dager det tar å få et sånn. Anonymkode: 39107...2b5
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #10 Skrevet 28. juni 2021 Hvis du med tredagers mener omtrent samme lengde som når menn har tredagers skjeggstubb er svaret et rungende nei. Det klør noe helt fryktelig, og på toppen av det hele river det istykker alt do-papir hver gang man er på do, så man går rundt med små Lambi-biter her og der. Bittelitt lengre, men velfrisert, er det jeg foretrekker selv. Jeg har aldri vært bekvem med å være glattbarbert. Anonymkode: e8dde...d46 2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #11 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis du med tredagers mener omtrent samme lengde som når menn har tredagers skjeggstubb er svaret et rungende nei. Det klør noe helt fryktelig, og på toppen av det hele river det istykker alt do-papir hver gang man er på do, så man går rundt med små Lambi-biter her og der. Bittelitt lengre, men velfrisert, er det jeg foretrekker selv. Jeg har aldri vært bekvem med å være glattbarbert. Anonymkode: e8dde...d46 Det er jo nydelig Anonymkode: 39107...2b5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #12 Skrevet 29. juni 2021 Hos meg vokser det fort og jeg foretrekker faktisk dag 5-7. Da er hårene korte og myke, samtidig som det ser velstelt ut. Jeg får aldri nupper/kviser der nede nettopp fordi jeg ikke er opptatt av silkeglatt barbert hud. Den herligheten varer jo uansett bare i en dag. Og prøver jeg å vedlikeholde den, så ender det med skjemmende røde nupper. Mannen min bryr seg ikke, men liker «krydder med både glattbarbert og hår. Jeg er garantert 100% hårløs en gang per uke. Dag 2 og 3 stikker han seg😆 Og dag 4-7 er jeg myk og velstelt. Hårene er derimot mørk blonde, så viser ikke så godt uansett. Anonymkode: 63cc3...635 1
Bamseklemmer Skrevet 29. juni 2021 #13 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hos meg vokser det fort og jeg foretrekker faktisk dag 5-7. Da er hårene korte og myke, samtidig som det ser velstelt ut. Jeg får aldri nupper/kviser der nede nettopp fordi jeg ikke er opptatt av silkeglatt barbert hud. Den herligheten varer jo uansett bare i en dag. Og prøver jeg å vedlikeholde den, så ender det med skjemmende røde nupper. Mannen min bryr seg ikke, men liker «krydder med både glattbarbert og hår. Jeg er garantert 100% hårløs en gang per uke. Dag 2 og 3 stikker han seg😆 Og dag 4-7 er jeg myk og velstelt. Hårene er derimot mørk blonde, så viser ikke så godt uansett. Anonymkode: 63cc3...635 Testosteron = Sexlyst = Hårvekst Man kan faktisk visuelt se på hårveksten om noen er litt spesielt kåte. Venninna mi som er frisør avslørte nettopp det til meg, hun hadde unormal rask hårvekst... det stemte på en prikk med henne iallefall🤭 Det gjør jo ingen ting at man stikker seg litt nedi der, da synes jeg det er værre å stikke seg på leggene hennes🤐
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #14 Skrevet 29. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 28.6.2021 den 0.50): Er det mange som liker tredagers hårvekst i skrittet - enten over hele trekanten eller litt smalere? Anonymkode: 39107...2b5 3 dagers er helt digg, føles som sandpapir 🙂 Anonymkode: 95211...159 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 Bamseklemmer skrev (På 29.6.2021 den 8.04): Testosteron = Sexlyst = Hårvekst Man kan faktisk visuelt se på hårveksten om noen er litt spesielt kåte. Venninna mi som er frisør avslørte nettopp det til meg, hun hadde unormal rask hårvekst... det stemte på en prikk med henne iallefall🤭 Det gjør jo ingen ting at man stikker seg litt nedi der, da synes jeg det er værre å stikke seg på leggene hennes🤐 Joda. Jeg har nok litt over gjennomsnittet sterk sexdrift til å være kvinne og prisen jeg må betale er nok litt mer hårarbeid🤣 Men så lenge både jeg og mannen er avslappet til litt hår så holder det med glattbarbering en gang i uken og så epilerer jeg leggene 1-2 ganger i måneden, så hårene der er myke;) Anonymkode: 63cc3...635 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 29.6.2021 den 3.48): Hos meg vokser det fort og jeg foretrekker faktisk dag 5-7. Da er hårene korte og myke, samtidig som det ser velstelt ut. Jeg får aldri nupper/kviser der nede nettopp fordi jeg ikke er opptatt av silkeglatt barbert hud. Den herligheten varer jo uansett bare i en dag. Og prøver jeg å vedlikeholde den, så ender det med skjemmende røde nupper. Mannen min bryr seg ikke, men liker «krydder med både glattbarbert og hår. Jeg er garantert 100% hårløs en gang per uke. Dag 2 og 3 stikker han seg😆 Og dag 4-7 er jeg myk og velstelt. Hårene er derimot mørk blonde, så viser ikke så godt uansett. Anonymkode: 63cc3...635 Men mørkblonde hår er jo litt mørkere enn huden. Anonymkode: 39107...2b5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 Jeg vet ikke hvilken "dag" hårveksten min tilsvarer, men jeg glattbarberer sjelden lenger. Jeg friserer det godt, så det er korte hår over hele trekanten. Anonymkode: a9e9d...288 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #18 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Joda. Jeg har nok litt over gjennomsnittet sterk sexdrift til å være kvinne og prisen jeg må betale er nok litt mer hårarbeid🤣 Men så lenge både jeg og mannen er avslappet til litt hår så holder det med glattbarbering en gang i uken og så epilerer jeg leggene 1-2 ganger i måneden, så hårene der er myke;) Anonymkode: 63cc3...635 Hva med (gisp!) å bare droppe hele barberingen? Så har du ingen dager med nupper eller pigger eller kløe Sjokkerende, men faktisk vanlig…. Ikke la noen tjene seg rike på ditt moteslaveri, ikke bidra til søppelberget med helt unødvendige hårfjerningsprodukter. Anonymkode: 77d0c...3e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå