AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Har begynt å se denne serien, holder på med sesong to nå. Sesong to startet rett på der sesong en sluttet, er det sånn med tredje sesong også? Har skjønt at på et eller annet tidspunkt krysses The walking dead med Fear the walking dead, men vet ikke når. Så de seks første sesongene av The walking dead da det gikk på vanlig TV, trenger jeg å se mer av den serien for å kunne se Fear the walking dead? Hvis noen kan forklare hvordan og når de to seriene krysses, så hadde jeg blitt takknemlig. Anonymkode: 60d72...01b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #2 Skrevet 28. juni 2021 Tror ikke det er noe du må se fra walking dead for å se fear. "Gjengene" i seriene møtest aldri, men det er ett par karakterer fra Walking som kommer over til Fear. Anonymkode: 1341c...1c3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2021 #3 Skrevet 29. juni 2021 Du trenger ikke å se alt av TWD. Om du ønsker alt av bakgrunnsinfo om de karakterene som går fra TWD til FTWD, må du jo se alt, men absolutt ikke nødvendig. Holder i mengder å bare se FTWD. Anonymkode: 9cdc8...542
Lileep Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Som det skrives over så må man ikke ha sett alt av TWD før FTWD, men det vil gi en mer helhet mener jeg. Ene som krysser over møter man jo i første sesong, men historien hans starter mye senere i serien. Andre som krysser over refererer flere ganger til ting som skjer i TWD, og noe av historien til enkelte vil du sannsynligvis ikke forstå uten å ha sett TWD. Jeg vil anbefale å se alt av TWD før FTWD ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå