Gå til innhold

Hvordan er studiedagen som sykepleierstudent?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte er dere på skolen?  Hvor lange er undervisningsøktene? Når startet og slutter dagen din ca?

Anonymkode: 0c96d...a16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvor ofte er dere på skolen?  Hvor lange er undervisningsøktene? Når startet og slutter dagen din ca?

Dette er ulikt fra skole til skole 

Anonymkode: 29455...0c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er ulikt fra skole til skole 

Anonymkode: 29455...0c0

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Lurer jeg også på :) men jeg har mailet med ei på OsloMet, og fikk inntrykk av det var mye selvstudier og lite obligatorisk der i hvertfall. 

Anonymkode: 6d9d6...545

AnonymBruker
Skrevet

Variere mye fra semester til semester og skole til skole. Jeg har skole 8-3 ca, og endel obligatorisk i øvingsavdeling, prosjekter og gruppearbeid. Har fulle dager og gjerne noen kvelder som går med til skole. 

Anonymkode: 6d80f...05b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Variere mye fra semester til semester og skole til skole. Jeg har skole 8-3 ca, og endel obligatorisk i øvingsavdeling, prosjekter og gruppearbeid. Har fulle dager og gjerne noen kvelder som går med til skole. 

Takk. Er du på skolen 5 dager i uka?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Takk. Er du på skolen 5 dager i uka?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

Skal du ha skikkelig utdanning, uansett hva: hold deg langt unna Oslo Met. Makaen til useriøs skole. Har mange studenter fra Oslo met som virkelig ikke holder mål, lærere er fraværende og bare krangler seg i mellom. Kun prestisje som gjelder der. Kan legge ned hele skolen

Anonymkode: 53b09...55e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Lurer jeg også på :) men jeg har mailet med ei på OsloMet, og fikk inntrykk av det var mye selvstudier og lite obligatorisk der i hvertfall. 

Anonymkode: 6d9d6...545

Oi, det var det ikke når jeg studerte i hvert fall, men jeg studerte ved høyskolen i Bergen (som det da het). Det var fulle dager , 4-5 per uke, med obligatorisk undervisning i tillegg til mye selvstudier. Ofte fra 8:15-15:00.

Anonymkode: 022b8...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...