AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #1 Skrevet 27. juni 2021 Jeg skrev en tråd tidligere, men den ble slettet grunnet mangel på emnet. Jeg har skrevet at jeg har holdt på en en fyr i nærmere halvt år. Han hadde flere venninner og var "utro" med ei av disse for noen få uker siden. Vi ordnet opp, men de siste 2 ukene ble han usikker på alt mellom oss to. Vi tok en liten pause(tenkepause) Jeg vet at han tiltrekkes av meg, kroppslig og utseendet har gar fra dag én ville se mye av meg med lite klær. Sendt over snapbilder av meg selv så han kunne kose med seg selv. Nå etter tenke perioden vil han treffe meg igjen. Allerede i morgen. Vil han kun se meg for sexens skyld? Han har jo nå i tenkeerioden hatt mulighet til å ha sex med venninnen/alle egentlig. Så hvorfor så på igjen på meg når han kan ha de om han får? Jeg blir og er forvirret. Jeg håper på et oppriktig svar. Tror dere interessen der er for meg? Jeg vet den er det seksuelt. Men forholdsmessig? Vil ha et seriøst forhold. Skjønner at man er gira på sex i en forelskelse. Så kan jo hende han er blitt forelsket? Anonymkode: 5f5c6...48c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #2 Skrevet 27. juni 2021 Sa du tydelig fra? Ta kontakt, kun om du vil være kjæreste? Anonymkode: 7d7e5...fb3 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3 Skrevet 27. juni 2021 La vær med å ha sex med han umiddelbart, og se om han fortsetter å ta initiativet til å treffes. Anonymkode: 365b6...502 12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #4 Skrevet 27. juni 2021 Vil han møtes for andre aktiviteter, bare være sammen, ut på tur, ut å spise, eller bare hjemme for sex? Anonymkode: d1df8...987 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. juni 2021 #5 Skrevet 27. juni 2021 Vil du virkelig ha denne mannen? Eller vil du at han skal ville ha deg? Hvis han virkelig var interessert i ett forhold med deg så hadde han vist det med ord og handlinger.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #6 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sa du tydelig fra? Ta kontakt, kun om du vil være kjæreste? Anonymkode: 7d7e5...fb3 Jeg har sagt til han at han får finne ut hva han ville. Også lot jeg han være i fred. Sist vi så hverandre var onsdag. Kanskje det var dette han trengte? Anonymkode: 5f5c6...48c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #7 Skrevet 27. juni 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Vil du virkelig ha denne mannen? Eller vil du at han skal ville ha deg? Hvis han virkelig var interessert i ett forhold med deg så hadde han vist det med ord og handlinger. Ja, men når han vil se meg naken se ansiktet mitt og hele meg, så må han vel være interessert? Jeg lurer på hva han liker med meg da? Han ville ikke sett på hvem som helst. Det kunne han nok fått et annet sted også. Anonymkode: 5f5c6...48c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #8 Skrevet 27. juni 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja, men når han vil se meg naken se ansiktet mitt og hele meg, så må han vel være interessert? Jeg lurer på hva han liker med meg da? Han ville ikke sett på hvem som helst. Det kunne han nok fått et annet sted også. Anonymkode: 5f5c6...48c En ting er å være seksuelt tiltrukket, en annen side er å være interessert i deg som person - og ønske et forhold med HELE deg, ikke kun din kropp Anonymkode: 365b6...502 6
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #9 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): En ting er å være seksuelt tiltrukket, en annen side er å være interessert i deg som person - og ønske et forhold med HELE deg, ikke kun din kropp Anonymkode: 365b6...502 Derfor blir dette vanskelig. Hvor lenge vil han ha meg? Han vil vel aldri kunne slå seg til ro med en kvinne da? Anonymkode: 5f5c6...48c
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. juni 2021 #10 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, men når han vil se meg naken se ansiktet mitt og hele meg, så må han vel være interessert? Jeg lurer på hva han liker med meg da? Han ville ikke sett på hvem som helst. Det kunne han nok fått et annet sted også. Anonymkode: 5f5c6...48c Igjen, hvorfor vil du ha denne mannen? Er han god mot deg? Stiller han opp for deg? Får han deg til å føle deg bra? Er man skikkelig forelsket så pleier man jo å gå all inn for å få til ett forhold. Hvorfor vil du ha en mann som bare er lunken for deg? Klart han kan ha sex med deg uten å være forelsket. Han vil jo fortsette å ha sex med deg så lenge det er spennende. Enten går han lei eller så kan det hende han får sterkere følelser etterhvert. Ingen på kvinneguiden kan si hva resultatet blir, dessverre, eller heldigvis, alt etter som.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #11 Skrevet 27. juni 2021 Elder Millennial skrev (6 minutter siden): Igjen, hvorfor vil du ha denne mannen? Er han god mot deg? Stiller han opp for deg? Får han deg til å føle deg bra? Er man skikkelig forelsket så pleier man jo å gå all inn for å få til ett forhold. Hvorfor vil du ha en mann som bare er lunken for deg? Klart han kan ha sex med deg uten å være forelsket. Han vil jo fortsette å ha sex med deg så lenge det er spennende. Enten går han lei eller så kan det hende han får sterkere følelser etterhvert. Ingen på kvinneguiden kan si hva resultatet blir, dessverre, eller heldigvis, alt etter som. Jeg er tålmodig og venter å ser hva sol skjer. Hvis jeg er tiltrekkende og han attpå er glad i meg. Hva mer trenger han da? Jeg må vente å se. Men han drøyer ting voldsomt syntes jeg. Han var helt ekstremt på å ville se meg nettopp over på bilder/snap. Anonymkode: 5f5c6...48c
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #12 Skrevet 27. juni 2021 Er ikke venninnen så interessant da tydeligvis? Anonymkode: 5f5c6...48c 2
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. juni 2021 #13 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er tålmodig og venter å ser hva sol skjer. Hvis jeg er tiltrekkende og han attpå er glad i meg. Hva mer trenger han da? Jeg må vente å se. Men han drøyer ting voldsomt syntes jeg. Han var helt ekstremt på å ville se meg nettopp over på bilder/snap. Anonymkode: 5f5c6...48c Han trenger at det er god kjemi mellom dere. At han vil ha sex med deg, se deg naken og den type ting er ikke kjærlighet eller forelskelse, det er lyst og kåtskap. Hvis han var forelsket hadde han ville være nær deg, gjøre fine ting for deg, få deg til å smile, den typen ting. Du ser forskjellen?
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #14 Skrevet 27. juni 2021 19 minutter siden, AnonymBruker said: Derfor blir dette vanskelig. Hvor lenge vil han ha meg? Han vil vel aldri kunne slå seg til ro med en kvinne da? Anonymkode: 5f5c6...48c Når man er forelsket, så vil man ha personen slik som den er. Hvor lenge kan ingen si, man må starte i en ende. Anonymkode: 365b6...502
MapleSirup Skrevet 27. juni 2021 #15 Skrevet 27. juni 2021 Det virker dødfødt. Sutrer så mye allerede og eruklar. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #16 Skrevet 27. juni 2021 Elder Millennial skrev (20 minutter siden): Han trenger at det er god kjemi mellom dere. At han vil ha sex med deg, se deg naken og den type ting er ikke kjærlighet eller forelskelse, det er lyst og kåtskap. Hvis han var forelsket hadde han ville være nær deg, gjøre fine ting for deg, få deg til å smile, den typen ting. Du ser forskjellen? Ja ser forskjellen. Men hvorfor holde på meg da? Når det finnes Orten av andre damer? Anonymkode: 5f5c6...48c
Gjest Elder Millennial Skrevet 27. juni 2021 #17 Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja ser forskjellen. Men hvorfor holde på meg da? Når det finnes Orten av andre damer? Anonymkode: 5f5c6...48c Tja, hvis han allerede har sex med deg, hvorfor skulle han da legge ned masse arbeid for å ha sex med andre? Hvis han allerede får det han vil ha.
Gjest ABM Skrevet 28. juni 2021 #18 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja ser forskjellen. Men hvorfor holde på meg da? Når det finnes Orten av andre damer? Anonymkode: 5f5c6...48c Orten? Med deg blir det orten+1...noe de fleste menn synes er bedre enn orten ...Vil du ha svar på det du lurer på, ikke ha sex med ham når dere møtes, ikke andre gangen heller!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #19 Skrevet 28. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, men når han vil se meg naken se ansiktet mitt og hele meg, så må han vel være interessert? Sender du nakenbilder med ansiktet på? Slutt umiddelbart med det! Anonymkode: 20146...54f 7
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #20 Skrevet 28. juni 2021 Du gir han jo alt han vil ha, bilder av deg selv, sex, tilgivelse for utroskap, etc. Han har ingen grunn til å investere i deg. For å få en mann til å bli forelsket må man gjøre det motsatte; holde igjen. Anonymkode: 20146...54f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå